حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ایکس کاور فیلد پرو (XCover Field Pro) برای نیروهای امدادی و پلیس رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به تازگی از یک گوشی مقاوم جدید به نام «گلکسی ایکس کاور فیلد پرو» (Galaxy Xcover FieldPro) رونمایی کرده که پسوند “پرو” در انتهای نام آن به معنای حرفه‌ای است و نه تراشه پردازشی قدرتمندتر یا صفحه نمایش بزرگتر! این گوشی هوشمند در واقع مختص امداگرها، مأمورین دولتی و سایر کسانی طرحی شده که در شرایط سخت کاری قرار دارند و استفاده از گوشی‌های معمولی با بدنه ظریف، برایشان مشکل آفرین است. در حقیقت گلکسی ایکس کاور فیلد پرو (XCover Field Pro) برای نیروهای امدادی و پلیس رسما معرفی شده است. در اداه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ایکس کاور فیلد پرو

ایکس کاور فیلد پرو

ایکس کاور فیلد پرو

گلکسی ایکس کاور فیلد پرو سامسونگ با این نام طویلش (!) دارای گواهینامه‌های MIL-STD-810G و IP68 است که سالم ماندن آن را در شرایط نامطلوب و شوک‌های سخت، تاحدود زیادی تضمین می کنند. بر همین اساس، این گوشی می تواند به مدت نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب سالم بماند.

برای تأمین انرژی این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که البته یک باتری یدکی هم داخل بسته‌بندی محصول قرار داده شده تا به عنوان مثال امدادگران در حین مأموریت به سرعت بتوانند آن را تعویض کرده و از اتصال شارژر بی‌نیاز شوند. همچنین یک گیره پوگو (نوعی گیره اتصال با مکانیزم فنری) هم بر روی گوشی مشاهده می شود که برای شارژ کردن باتری از طریق ایستگاه‌های اتصال یا داک استیشن، کاربرد دارد.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری، این گوشی تقریباً مشابه با گلکسی اس ۹ است که باعث می شود در مقایسه با مدل‌های قبلی ایکس کاور بسیار قدرتمندتر باشد. سامسونگ برای این محصول از چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و در ضمن، امکان اتصال کارت‌های حافظه میکرو اس دی با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت هم فراهم شده است.

برای نمایشگر گلکسی ایکس کاور فیلد پرو یک صفحه نمایش 5.1 اینچی با وضوح QHD (نسبت تصویری 16:9) و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به چشم می خورد. برای دوربین اصلی هم یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی (با دیافراگم دوگانه)، یک فلاش LED سه گانه و یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

سیستم عاملی که به صورت پیش فرض برای ایکس کاور فیلد پرو در نظر گرفته شده، اندروید ۹ است، اما در آینده به‌روزرسانی اندروید ۱۰ هم برای آن عرضه خواهد شد. به علاوه، پلتفرم امنیتی سامسونگ ناکس (Samsung Knox) که در این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده و قابل استفاده است.

«گلکسی ایکس کاور فیلد پرو» بر روی بدنه خود دکمه‌هایی اختصاصی برای مکالمه و درخواست کمک دارد که باز هم نشان می‌دهد این محصول برای امدادگران یک گزینه ایده آل است. دکمه درخواست کمک، قابل برنامه ریزی بوده و می توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرده که به محض فشرده شدن موقعیت مکانی را نیز ارسال کند. از آنجا که این دکمه به صورت فیزیکی طراحی شده اند، پوشیدن دستکش‌های ضخیم هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد و حتی در شرایط بارانی هم به راحتی قابل استفاده خواهند بود.

هنوز قیمت ایکس کاور فیلد پرو اعلام نشده و مشخص نیست که این گوشی در دسترس عموم خریداران نیز قرار خواهد گرفت یا نه. در واقع، ممکن است سامسونگ بخواهد این محصول مقاوم خود را تحت قراردادی انحصاری در اختیار سازمان‌های دولتی قرار دهد.

نظر شما درباره ایکس کاور فیلد پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

عجب چیزی

Dr.Nazer

کیفیت اتفاقی نیست…

chalton

سامسونگ گوشی مفهومی منعطف 2020 رو معرفی کرد👏
https://www.cnet.com/news/samsung-shows-off-foldable-flip-phone-design/

chalton

البته همچنان دوستان آلفا منعطف واقعیه

Milad7

شکل اجر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)