حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترامپ می گوید دکمه در آیفون (Touch ID) را بیشتر از سوایپ دوست دارد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | اپل

شاید برای شما مهم خیلی مهم نباشد اما ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در یک توییت از تیم کوک خواست تا کلید سخت‌افزاری هوم را دوباره به گوشی‌های آیفون اضافه کند. مشخصا فکر نمی کنم ترامپ به این آرزویش به آن شکل که مدنظرش است برسد اما در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اینکه ترامپ می گوید دکمه در آیفون (Touch ID) را بیشتر از سوایپ دوست دارد صحبت کنیم.

دکمه در آیفون

دکمه در آیفون

دکمه در آیفون

ظاهرا دونالد ترامپ به‌تازگی یکی از گوشی‌های آیفون جدید که فاقد کلید سخت‌افزاری هوم است را استفاده می‌کند، البته به نظر می‌رسد او از این تغییر چندان راضی نیست. این موضوع به قدری برای آقای رییس جمهور مهم بود که آن را در یک توییت به تیم کوک مدیر عامل اپل گوشزد کرد.

ما نمی‌توانیم بگوییم که دونالد ترامپ یکی از گوشی‌های آیفون ایکس آر، آیفون ایکس اس و یا محصولات سری آیفون 11 را استفاده می‌کند. اما تمام گوشی‌های بالارده اپل در سال گذشته و امسال فاقد کلید هوم هستند. در واقع این کلید آخرین بار در آیفون 8 مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن با معرفی آیفون ایکس در سال 2017، از این بخش دوست‌داشتنی جدا شدیم.

در متن توییت ترامپ خطاب به تیم کوک آمده است که:

به تیم: دکمه روی آیفون خیلی بهتر از سوایپ کردن بود!

در مارس 2017 بود که گفته شد ترامپ استفاده از گوشی اندرویدی را کنار گذاشته و یه بک آیفون مهاجرت کرده است. اگرچه نمی‌دانیم که کدام مدل آیفون توسط رییس جمهور آمریکا مورد استفاده قرار گرفت، اما مطمئنا به کلید هوم مجهز بوده است زیرا در آن تاریخ هنوز آیفون ایکس معرفی نشده بود.

احتمالا ترامپ به یکی از دوست‌داران گوشی هوشمند شایعه شده آیفون SE 2 تبدیل خواهد شد. زیرا طبق خبرها این محصول از طراحی مشابه با آیفون 8 استفاده می‌کند، یعنی کلید سخت افزاری هوم مورد علاقه ترامپ را در دل خود جای داد است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ترامپ به آیفون اس ای ۲ فکر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

اولاشه
عادت می‌کنه

afsoon

زیاد حرف مفت میزنه شما جدی نگیرید

pooria

اره از مالیدن خوشش نمیاد فشاری دوس داره

Dr.Nazer

انشاءالله آیفون SE ۲ با کلید هوم معرفی شه تا دونالد جون خوشحال شه😂🙌

chalton (آلفا منعطف واقعیه)

دولت آمریکا شرکت‌های چینی کپی‌کار را در لیست سیاه قرار می‌دهد
.
منابع واشنگتن پست ادعا کرده‌اند که پیتر ناوارو، مشاوره کاخ سفید در حال تحقیق درخصوص دستورالعمل اجرایی ریاست جمهوری است که به واسطه آن کمپانی‌های چینی که اغلب قانون کپی رایت یا همان حق مالکیت و پتنت‌های آمریکایی را نقض می‌کنند در لیست سیاه وزارت بازرگانی قرار بگیرند. بدین ترتیب شرکت‌های چینی که مرتباً طراحی دستگاه‌ها و یا ویژگی‌های نرم‌افزاری را کپی می‌کنند، حتی اگر تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا به حساب نیایند، در لیست سیاه قرار خواهند گرفت.
خدا به داد برند های محبوب چینی برسه😉🤣

Mani

اپل جان چطوری دلت میاد دل عمو ترامپو رد بشکنی😂😂

Milad7

این بشر داغونه 😐

Mahdi

پول نداری آیفون ۲۰ میلیونی بگیری چرا چرت میگی

Dr.Nazer

پول نداره آیفون ۲۰ میلیونی بگیره؟ داداش تو اصن ترامپ و میشناسی؟! این میتونه کل خاندان من و تو و کل اعضای سایت و باهم بخره بفروشه😂

_V_

چرا الکی حرف میزنی و شایعه پراکنی میکنی مردک؟
ترامپ سوپری محله ماس هر روز ازش ماست میخریم

Mahdi

🤣🤣🤣

_V_

والا😂

Mahdi

چرا نشناسم خواستم شوخی کنم ولی کلا این یارو میخواد تو همه چیز دخالت کنه و یه چیزی گفته باشه

Milad7

خله ولی دمش گرم ابوبکر بغدادی را پکوند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)