حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۶ 5G با سوراخ نمایشگر دربرگیرنده دوربین سلفی دوگانه ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | شبکه 5G، هواوی

به نظر می رسد پس از موج دوربین های سلفی پاپ‌آپ‌طور این بار ترند روی سوراخ نمایشگر است. امروز رندر هواوی نوا ۶ 5G لو رفت که به ما می گوید هواوی نوا ۶ 5G با سوراخ نمایشگر دربرگیرنده دوربین سلفی دوگانه ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی نوا ۶ 5G

هواوی نوا ۶ 5G

هواوی نوا ۶ 5G

هواوی به دنبال رونمایی از یک گوشی هوشمند میان رده با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G است. به تازگی رندر این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را فاش می کند. این دستگاه دارای سوراخ نمایشگر مانند پرچمداران سامسونگ، سری گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ است. در این سوراخ نمایشگر دوربین سلفی دوگانه قرار دارد.

حاشیه های اطراف صفحه نمایش این اسمارت فون بسیار باریک هستند که البته این حاشیه در بخش پایینی نمایشگر، ضخامت بیشتری دارد. این دستگاه دارای پنل پشتی شیشه ای بوده که دارای رنگ گرادیانی است. در این بخش، دوربین اصلی چهارگانه به چشم می خورد که دارای چیدمان عمودی است. این دوربین دارای سه سنسور و یک سنسور ToF است.

رندر هواوی نوا ۶ 5G به قرارگیری دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست آن اشاره می کند. روی پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت به چشم نمی خورد؛ با این حال نحوه طراحی دکمه پاور به گونه ای بوده که احتمالا این اسکنر را میزبانی می کند. در صورتی که نوا 6 5G به صفحه نمایش AMOLED مجهز شود، احتمال تعبیه سنسور اثر انگشت زیر آن وجود دارد. انتظار می رود این دستگاه همراه با نسخه 4G آن در دسامبر سال جاری میلادی معرفی شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی نوا ۶ 5G هستید؟ سوراخ نمایشگر را ترجیح می دهید یا دوربین پاپ‌آپ یا حتی ناچ قطره ای؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton (آلفا منعطف واقعیه)

دولت آمریکا شرکت‌های چینی کپی‌کار را در لیست سیاه قرار می‌دهد
.
منابع واشنگتن پست ادعا کرده‌اند که پیتر ناوارو، مشاوره کاخ سفید در حال تحقیق درخصوص دستورالعمل اجرایی ریاست جمهوری است که به واسطه آن کمپانی‌های چینی که اغلب قانون کپی رایت یا همان حق مالکیت و پتنت‌های آمریکایی را نقض می‌کنند در لیست سیاه وزارت بازرگانی قرار بگیرند. بدین ترتیب شرکت‌های چینی که مرتباً طراحی دستگاه‌ها و یا ویژگی‌های نرم‌افزاری را کپی می‌کنند، حتی اگر تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا به حساب نیایند، در لیست سیاه قرار خواهند گرفت.
خدا به داد برند های محبوب چینی برسه😉🤣

Dr.Nazer

این چرا اس ۱۰ پلاسه؟😂🙌

MohammadFarhaadi

اول پاپ آپ بعد ناچ قطره ای بعدشم حاشیه.نمیدونم من اشتباه میکنم یا دور سوراخ نمایشگر یه هاله سیاه رنگ میبینم و یه مقدار تو ذوق میزنه!دوستانی که کار کردن با گوشیای دارای پانچ آیا این مسئله رو متوجه شدن؟به نظر شما یه مقدار تو ذوق نمیزنه؟

Amir galaxy

من با s10 plus کار کردم جذاب بود…
حالا این جذابیت شاید برای اوایل باشه اما من که سه روز دستم بود مشکلی نداشتم
اما یکمی هم اذیت شدم چون گوشی خودم پاپ آپ هست و هیچگونه ناچ و پانچ و… نداره
ولی a60 هم تو مغازه کار کردم باحال بود😅

Dr.Nazer

من که مشکلی با پانچ هول S10 ندارم؛ شاید توی S10 پلاس بیشتر تو چشم باشه ولی سلفی تکی S10 معمولی خیلی تو ذوق نمیزنه، فقط یکم مثلا تو فضای سفید و آبی تلگرام که نصف دوربین بخش بالاییه که تو تم عادی آبیه و نصف دوربین تو بخش سفید وگرنه تو بقیه موارد من مشکلی باهاش ندارم. به‌نظرم تا موقعی که دوربین سلفی زیر نمایشگر رسما به‌کار گرفته بهترین حالت دوربین سلفیه؛ البته پاپ‌آپ هم هست که اون سلیقه‌س و من خوشم نمیاد از سلفی پاپ‌آپ…

Dr.Nazer

من که مشکلی با پانچ هول S10 ندارم؛ شاید توی S10 پلاس بیشتر تو چشم باشه ولی سلفی تکی S10 معمولی خیلی تو ذوق نمیزنه، فقط یکم مثلا تو فضای سفید و آبی تل‌گرام که نصف دوربین بخش بالاییه که تو تم عادی آبیه و نصف دوربین تو بخش سفید وگرنه تو بقیه موارد من مشکلی باهاش ندارم. به‌نظرم تا موقعی که دوربین سلفی زیر نمایشگر رسما به‌کار گرفته بهترین حالت دوربین سلفیه؛ البته پاپ‌آپ هم هست که اون سلیقه‌س و من خوشم نمیاد از سلفی پاپ‌آپ…
در ضمن اون هاله سیاه‌رنگ رو من مشاهده نمیکنم..!

_V_

منم مشاهده نمیکنم

فکر کنم جناب فرهادی باید صابونشونو عوض کنن

Amir galaxy

اون هاله سیاه رو ایشون اصلا ندیده و روی هوا یه چیزی گفته
این هاله که مربوط به بریدگی های نمایشگر ips هست نه امولد !!!
برای درک بهتر برید گوشی های هواوی که با بریدگی نمایشگر (ناچ عریض) مثل 8x رو ببینین حساب کار دستتون میاد

_V_

میگم ک زیاد میزنه،،شایدم پا منقله

Milad7

S10 Plus معکوس 😀

Milad7

🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)