حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدف هواوی برای سال ۲۰۱۹ فروش ۲۷۰ میلیون موبایل است

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | هواوی

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم هواوی تا کنون ۲۰۰ میلیون موبایل در سال ۲۰۱۹ فروخته است. بد نیست بدانید که دستیابی به این رکورد ۶۴ روز سریع‌تر از سال گذشته انجام شده است. این در حالی است که تحریم‌های آمریکا علیه هواوی به قدرت پابرجا هستند. جالب تر از همه اینکه هدف هواوی برای سال ۲۰۱۹ فروش ۲۷۰ میلیون موبایل است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هدف هواوی برای سال ۲۰۱۹

مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو

مشخصات هواوی میت ۳۰ پرو

پس از اعلام این رکورد در هفته‌‌ای که گذشت، مدیرعامل هواوی عصر امروز طی مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های اروپایی از عبور از رکورد فروش ۲۷۰ میلیون دستگاه تا پیش از پایان سال میلادی جاری خبر داد؛ رقمی که حدود ۲۰ میلیون دستگاه از آمار اعلامی توسط تحلیل‌گران بیشتر است.

اوایل سال ۲۰۱۶ بود که هواوی اعلام کرد تا که تا سال ۲۰۲۱ جایگاه نخست را در بازار موبایل ازآن خود می‌کند. هواوی در آن زمان فروش ۲۷۰ میلیون دستگاه را به عنوان هدف خود در سال ۲۰۱۹ تعیین کرد. هدفی که ظاهراً حتی تحریم‌های آمریکا نتوانسته‌اند مانع دستیبابی هواوی به آن شوند. برای مقایسه بد نیست بدانید سامسونگ در 3ه ماهه نخست سال 2018 میلادی 290 میلیون اسمارت‌فون به بازار عرضه کند.

سری هواوی میت ۳۰ هواوی مجهز به امکانات و فناوری‌هایی هستند که در کمتر موبایلی مشاهده می‌شود. با این حال به خاطر فقدان سرویس‌های گوگل در این سری، عرضه آن تنها در کشورهای محدودی انجام می‌شود.

هواوی قصد دارد گوشی تاشوی Mate X را اواخر سال میلادی جاری به بازار کند. از سوی دیگر با در نظر گرفتن تعطیلات پیش رو، 2 ماه باقی مانده از سال می‌تواند فرصت مناسبی برای هواوی به منظور دستیابی به هدف مذکور است.

نظر شما چیست؟ هواوی به هدفش می رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

اقای عطایی
(سری هواوی میت ۱۰ هواوی مجهز به امکانات و فناوری‌هایی هستند که در کمتر موبایلی مشاهده می‌شود. با این حال به خاطر فقدان سرویس‌های گوگل در این سری، عرضه آن تنها در کشورهای محدودی انجام می‌شود.)
فک کنم منظورتون میت 30 بوده باشه

علی شیخ زاده

حیف میت ۳۰ پرو ک سرویس های گوگل رو نداره حیف.
بنظرم هواوی بالای ۲۵۰ میلیون میفروشه و این با وجود تحریم ها شگفت انگیزه

android 10

ولی به نظرم میتونه به 240 تا برسه اما اگه قیمتاشو یکم کمتر کنه بهتره مثلا برای هر گوشی یه تخفیف 15 درصدی بده

chalton (آلفا منعطف واقعیه)

فقط بازی تبلیغاتی داره میکنه که وانمود کنه فروشش هر سال دارهذبیشتر میشه،یه شرکت انقدر باید نفوذ و اعتبار داشته باشه تا کشوری تحریمش نکنه مثل سامسونگ و این قدرت و هوش برند سامسونگ رو نشون میده،البته هوآوی 500 میلیون گوشی در سال هم میتونه بفروشه ولی تو چین اونم چون رسانه چین دستشه و به بهونه وطن پرستی و یا قانونی که جدیدا تو چین حاکم کردن که ادارات دولتی باید همه از برند هوآوی گوشی داشته باشن اینا همه دست در دست هم میده هوآوی فروشش میره بالا،یعنی در کل باید بگیم با زور قدرت داره تو چین گوشی میفروشه.

چالی یه نگاه بنداز
http://s6.picofile.com/file/8376326326/Capture.PNG

chalton (آلفا منعطف واقعیه)

خوب الان چیکار کنم؟الان هنر کردی با inspect element درست کردی؟

دلمو شکستی 😭
واعظ غیرتت کجا رفته دعواش کن 😡 😭 😭

_V_

فاک

Amir galaxy

اینکه فقط تو چین خوب میفروشه
با اون جمعیت باید هم فروشش بالا بره…
برندی که 200_500 دلار اختلاف قیمتی میده توی بازار چین و جهانی بایدم فروش کنه

Milad7

کار سختی داره رقبای چینیش پیشرفت خوبی کردن

Milad7

😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)