حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تولید انبوه رم های ۱۲ گیگابایتی LPDDR4X uMCP را آغاز کرد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ که لقب بزرگترین سازنده تراشه حافظه در دنیا را به دوش می کشد، امروز خبر مهمی را به صورت رسمی اعلام کرد. غول کره ای رسما اعلام کرده است که تولید انبوه اولین نسل از حافظه رم 12 گیگابایتی uMCP  LPDDR4X بر پایه UFS را آغاز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حافظه رم ۱۲ گیگابایت سامسونگ

سامسونگ

سامسونگ

به گفته سامسونگ، این شرکت مفتخر است که برای اولین بار در دنیا تراشه های حافظه 12 گیگابایتی را برای گوشی های هوشمند طراحی و تولید میکند که نه صرفا برای گوشی های پرچمدار، بلکه قابل استفاده در دستگاه های میان رده نیز می باشد. کمپانی کره ای با بیان اینکه از مشتریان خود در زمینه ساخت گوشی های هوشمند همچنان حمایت خواهد کرد، با تراشه های خود تاثیر مثبتی در تجربه کاربران از اسمارتفون ها در سراسر جهان نیز خواهد گذاشت.

معرفی ابتدایی حافظه های 12 گیگابایتی uMCP سامسونگ به هفت ماه پیش و بعد از عرضه تراشه های 12 گیگابایتی  LPDDR4X در بسته 16 گیگابیتی DRAM بازمیگردد. سامسونگ با ترکیب 4 تراشه 24 گیگابیتی LPDDR4X که با جدیدترین فناوری فرآیند 1 نانومتری توسعه داده شده و حافظه فوق سریع eUFS 3.0 موفق شده از تراشه های حافظه 8 گیگابیتی عبور کند و مقدار ظرفیت حافظه ها را به بالاتر از 10 گیگابایت برای گوشی های هوشمند برساند.

طبق روند بازار سخت افزار موبایل که دائما اعداد و ارقام به سمت بزرگتر شدن پیش میروند، رزولوشن نمایشگر گوشی های هوشمند نیز افزایش پیدا میکنند و حافظه های سریعتر میتوانند به بهبود سرعت دستگاه ها کمک کنند.

با افزایش ظرفیت 1.5 برابری نسل جدید تراشه های حافظه سامسونگ و سرعت انتقال 4266 مگابیت بر هر ثانیه، حافظه های 12 گیگابایتی جدید میتوانند ویدئوهای 4K را آسان تر ضبط کنند و در عین حال فناوری های هوش مصنوعی و ماشین یادگیری را پررنگ تر از قبل حتی در گوشی های میان رده ارائه دهند. سامسونگ در نظر دارد در اسرع وقت تراشه های بالاتر از 10 گیگابایتی خود را وارد بازار اسمارتفون ها کند و به قدرت خود در بازار حافظه های موبایل بیافزاید.

نظر شما چیست؟ منتظر حافظه های رم ۱۲ گیگابایت سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

😐

_V_

#کیفیت_اتفاقی_نیست

Dr.Nazer

گمشین بابا؛ سامسونگ رم‌اشَم خرابه! من وقتی S10 خریدم رم 8 گیگابایتیش از تو گوشی پرید بیرون با مسلسل بم شلیک کرد و با ذکر یا زهرا برگشت تو گوشی

_V_

😂

shayan

داداش فیلم زیاد دیدی

Taskin

دستش درد نکنه…
فقط همینو میتونستم بگم😐

Amir galaxy

سامسونگ اشغاله نخرید بابا😝

chalton

سامسونگ و دیگر هیچ
اگه سامسونگ نبود دنیای تکنولوژی الان خیلی خیلی عقب بود،همیشه به اولین در دنیا عادت داره این سامسونگ.

******سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی******

Amir galaxy

کیفیت هم اتفاقی نیست😀😂

Milad7

کم کم روی میانرده ها هم رم 12 سوار میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)