حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو ۱۶ تی (Meizu 16T) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۲۸۰ دلار رسما معرفی شد: هنوز بدون ناچ

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، میزو

درست همانجا که فکر می کنید ارزانتر نخواهد شد اما همچنان ارزانتر می شود! امروز میزو ۱۶ تی (Meizu 16T) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۲۸۰ دلار رسما معرفی شد و هنوز بدون ناچ است. با ناچ یا بدون ناچ اهمیت ندارد (هر چند از باب اصالت طراحی، ستودنی است) اما مهم تر از هر چیز، قیمت ۲۸۰ دلاری این پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

میزو ۱۶ تی (Meizu 16T)

میزو ۱۶ تی (Meizu 16T)

میزو ۱۶ تی (Meizu 16T)

میزو ۱۶ تی (Meizu 16T) دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED است و هیچ شکاف، ناچ و بریدگی در بالای آن در نظر گرفته نشده است. حاشیه مناسبی در بالای این دستگاه جا گرفته که پذیرای دوربین سلفی، بلندگو و سنسورهای معمول گوشی است. جالب است بدانید که این نمایشگر دارای گواهینامه رسمی TÜV برای میزان تشعشعات نور آبی است. رزلوشن نمایشگر پرچمدار میزو FHD+ و ابعاد آن 18.5:9 می‌باشد. سنسور اثر انگشت نیز با پنل نمایشگر یکپارچه است.

میزو 16S با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ ارایه شده است که با پردازنده گرافیکی Adreno 640 همراه شده است. میزان حافظه رم گوشی 6 گیگابایت و حافظه داخلی دستگاه 128 گیگابایت از نوع UFS 3.0 می‌باشد. البته نسخه‌های دیگری از این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه نیز در نظر گرفته شده است. متأسفانه ایت گوشی فاقد شیار microSD برای افزایش حافظه و جک 3.5 میلیمتری هدفون است.

میزو ۱۶ تی

میزو ۱۶ تی

در قاب پشتی Meizu 16T دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در قسمت بالای سمت چپ گوشی طراحی شده است. سنسور اصلی این دستگاه 12 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 می‌باشد. این سنسور با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشادگی دیافراگم f/2.2 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان همراه شده است.  دوربین سلفی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی با f/2.2 می‌باشد.

میزو برای 16T یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات mCharge در نظر گرفته است. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۹ است که با رابط کاربری Flyme 8 میزو شخصی‌سازی شده است.

Meizu 16T در سه رنگ نارنجی، آبی و سبز به بازار عرضه خواهد شد. نسخه پایه این گوشی با  6 گیگابایت رم و  128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 280 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه 8/128 گیگابایت آن 320 دلار و نسخه 8/256 گیگابایت آن 350 دلار قیمت خواهد داشت.

این گوشی در حال حاضر از طریق وبسایت رسمی میزو در چین به فروش می‌رسد و درباره عرضه جهانی یا قیمت آن برای بازار جهانی اطلاعاتی نداریم.

نظر شما درباره ارزان ترین پرچمدار اسنپدراگون ۸۵۵ دنیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

خیلی خوبه
هم طراحیش قشنگه هم مشخصات فوق العادست
حیف که تو ایران پیدا نمیشه و حتی بیاد هم‌۵، ۶ تومن قیمت میخوره
تازه مشکل جانبی هم مسئله ای هست برا خودش

android 10

این قیمت واقعیه؟؟؟؟رنگ سبزش خیلی خوشکله فقط حیف برندش قابل اعتماد نیست و رابط کاربری شم معلوم نیست چیه همینطور اپدیت دهیش

UnderTaker

حیف که میزو وضعیت پشتیبانیش و آپدیت‌دهیش بسیار بد هست وگرنه این گوشی با این مشخصات و قیمت واقعا شایسته‌ی احترامه.

یادمه گیزچاینا هم چند ماه پیش یه مطلبی در رابطه با وضعیت آپدیت‌دهی میزو خصوصا در رابطه گوشی‌های گلوبالش نوشته بود.

آپدیت‌دهیش صدای اکثر کاربرهاش رو در آورده بود.طرف توی فروم پشتیبانی میزو نوشته بود من پرچمدار meizu 16 دارم، تو ظرف یکسال فقط یه دونه آپدیت گرفته، اونم برای رفع یکی دو تا باگ و همچنان هم باگ‌های زیادی هست که برطرف نشده. هیچکدوم از مدیرهای پشتیبانی هم به حرفمون گوش نمیدن.

در میان برندهای چینی فقط این سه باحال

UnderTaker

حیف که میزو وضعیت پشتیبانیش و آپدیت‌دهیش بسیار بد هست وگرنه این گوشی با این مشخصات و قیمت واقعا شایسته‌ی احترامه.

یادمه گیزچاینا هم چند ماه پیش یه مطلبی در رابطه با وضعیت آپدیت‌دهی میزو خصوصا در رابطه گوشی‌های گلوبالش نوشته بود که توی نظرت هم خیلی‌ها تایید کرده بودن.

آپدیت‌دهیش صدای اکثر کاربرهاش رو در آورده. طرف توی فروم پشتیبانی میزو نوشته بود من پرچمدار meizu 16 دارم، تو ظرف یکسال فقط یه دونه آپدیت گرفته، اونم برای رفع یکی دو تا باگ و همچنان هم باگ‌های زیادی هست که برطرف نشده. هرچی هم اعتراض می‌کنیم، هیچکدوم از مدیران قسمت پشتیبانی به حرفمون گوش نمیدن.

از میان برندهای چینی، فقط این سه برند خوب کار میکنن در رابطه با آپدیت‌دهی 👇

وانپلاس – شیائومی – هواوی

حتی اوپو و ویوو هم زیاد تعریفی ندارن، تا همین چند مدت پیش، اوپو K1 که یکی از پرفروش‌ترین میانرده‌های سال قبل شرکت اوپو بود، اندروید9 رو دریافت نکرده بود، درصورتی که پایین‌رده‌های شیا هم اندروید9 رو دریافت کرده بودن.

MohammadFarhaadi

دیگه اسنپ ۸۵۵ شده نقل و نبات!چه‌ ابهتی داشت تا چند ماه پیش.بعد یکی از بچه ها!!! اومده گوشی زده با اسنپ ۸۵۵ دوربینش هم که مالی نبود بدون هیچ آپشنی قیمت زده هزار دلار!من اگر اعتماد به سقف گوگل رو داشتم با تیرکمون سیمی حمله میکردم به ناو آبراهام لینکلن!!!

afsoon

هرجوری حساب میکنم هزینه ساختش بیشتر میشه 😅چقدر خوبه چینی ها هستن

The Destroyer

البته به احتمال زیاد تا چند سال دیگه هندی ها روی چینی هارو تو قیمت سفید میکنن

afsoon

میزومگه هندی هست؟ فکر میکردم چینی هست .

The Destroyer

نه من نگفتم میزو هندیه گفتم تا چند سال دیگه برند های هندی روی چینی هارو هم تو قیمت‌گذاری سفید میکنن یعنی رکورد قیمت پایین میفته دست هندی ها

Milad7

به نظر من برند زیاد خوبی نیست… شیا و اوپو و هواوی بهترن

Amir galaxy

هر جور حساب میکنم این برند نه تنها سودی نمیگیره،بلکه یه چیزی هم دستی میده😅📿

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)