حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی مک بوک پرو ۱۶ اینچ حاشیه کمتر نمایشگر را نشان می دهد اما نه خیلی کمتر!

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

در سال جاری شایعاتی چند پیرامون مدل ۱۶ اینچی مک بوک پرو اپل منتشر شده است. لپ تاپی که از طراحی بهبودیافته و مشخصات سخت افزاری قوی بهره می‌برد. حال به تازگی در بتا جدید  Catalina 10.15.1 سیستم عامل مک او اس، تصویری مربوط به مک بوک پرو جدید آشکار شد. طراحی مک بوک پرو ۱۶ اینچ حاشیه کمتر نمایشگر را نشان می دهد اما نه خیلی کمتر که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

 مک بوک پرو ۱۶ اینچ

مک بوک پرو ۱۶

مک بوک پرو ۱۶

فایل موجود در بتا به یک دستگاهی با نام MacBookPro 16.1 اشاره می‌کند و البته به نظر می‌رسد تصویر فاش شده همان مک بوک پرو  16 اینچی باشد زیرا طبق گزارش‌ها لپ تاپ موردبحث از حاشیه صفحه نمایش کمتر و طراحی ظریفی برخوردار است. بنابراین نسبت به مدل 15 اینچی مک بوک پرو جدید جذاب‌تر خواهد بود.

باتوجه به وب سایت مک رومرز فایل‌های مک بوک پرو 16 اینچی در نسخه بتا جدید کاتالینا قرار دارد و اگر تصویر صحت داشته باشد، طراحی مک بوک پرو 16 اینچی چنین خواهد بود. در تصویر مدل 16 اینچی در کنار مدل 15 اینچی قرار دارد و نمایشگر کم حاشیه‌تر و صفحه کلید بهبودیافته‌ای را شاهد هستیم.

البته نمی‌توان باتوجه به تصویر پیش بینی دقیق داشت و شاید این تصویر به مک بوک پرو 16 اینچی مربوط نباشد. بنابراین نباید انتظار داشت که تصویر حتما به نسخه جدید مک بوک پرو مربوط می‌شود.

اپل سابقه طولانی در لو دادن نام یا تصویر محصولات خود از طریق نسخه بتا دارد. بنابراین با این افشا، احتمالا باید چنین تصویری را حقیقی دانست و بعید به نظر می‌رسد با تصویر ناصحیح رو به رو شده باشیم. در اخباری مرتبط اواخر ماه اکتبر این شرکت کوپرتینویی می‌خواهد با برگزاری رویدادی از نسل جدید آیپد پرو، مک بوک پرو و هدفون بی سیم ایرپادز رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای مک بوک پرو ۱۶ جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)