حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی تبلت هواوی مدیاپد ام ۷ شبیه به آیپد پرو خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | تبلت، هواوی

ساعاتی قبل هواوی پوستر مربوط به گوشی نوا ۵ زد را منتشر کرد و حالا رندرهای مربوط به جدیدترین تبلت پرچم‌دار هواوی در اینترنت منتشر شده است. آنطور که مشخص است این رندرها برای تبلت مدیاپد ام ۷ است که جانشین مدیاپد ام ۶ به حساب می‌آید. همچنین مشخصا طراحی تبلت هواوی مدیاپد ام ۷ شبیه به آیپد پرو خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مدیاپد ام ۷

طراحی تبلت هواوی مدیاپد ام ۷

طراحی تبلت هواوی مدیاپد ام ۷

هنگام مشاهده این رندرها اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند، تاثیر زیاد آیپد پرو بر طراحی آن است. در هر ۴ طرف نمایشگر مدیاپد ام ۷ (MediaPad M7) حاشیه‌های اندکی دیده می‌شود و ظاهرا بدنه آن مبتنی بر آلومینیوم است. در پنل پشتی، ماژول دوربین به‌صورت کپسولی شکل است و در ضمن باید به برجستگی این ماژول هم اشاره کنیم.

در این تصاویر شاهد یک کیبورد جدا شدنی و یک قلم استایلوس هستیم که قلم مذکور احتمالا هنگام متصل بودن به تبلت می‌تواند باتری خود را شارژ کند. مدیاپد M7 علاوه بر اینکه از لحاظ طراحی تا حد زیادی مبتنی بر آیپد پرو است، لوازم جانبی آن هم مشابه لوازم جانبی آیپد پرو هستند.

در لبه‌ی پایینی این تبلت در دو طرف پورت USB-C شاهد دو اسپیکر هستیم ولی ظاهرا هواوی تصمیم گرفته جک هدفون را از بدنه این محصول حذف کند. با وجود اینکه هنوز مشخصات سخت‌افزاری این تبلت فاش نشده، ولی مطمئنا از مشخصات رده‌بالایی بهره می‌برد. به همین خاطر باید انتظار بهره‌گیری از تراشه کایرین ۹۹۰ و حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم را داشته باشیم. روی هم رفته، این تبلت در کنار گلکسی تب اس ۶ می‌توانند به‌عنوان مهم‌ترین تبلت‌های اندرویدی در برابر آیپدها عرض اندام کنند.

هرچند تاریخ معرفی این محصول هنوز اعلام نشده، ولی احتمالا دو روز دیگر در تاریخ ۲۹ مهر در کنار هواوی نوا ۵Z از آن رونمایی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این تبلت هواوی دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
esi3fat70

کپی کار و دزد اول و اخر جهان تکنولوژی!!!

Farcry

جالبه هوآوی همین کار رو هم روی لبتاب mate book x هم کرد و با اینکه طراحی زیبایی داشت ولی کپی mac book اپل بود. طوری که حتی تصویر پس زمینه این لبتاب هم توی پست معرفی دقیقا مثل مک بوک های اپل بود!

Dr.Nazer

بسه دیگه عزیزان گرامی انقد از سامسونگ و اپل اسکی نرین :-/

_V_

وات د فاک

Soraygoular

دوستانی که‌ میگن از ایپد کپی کرده و‌ هواوی کپی‌ کاره جالبه بدونید خود ایپد از سرفیس کپی‌ کرده دوما این که یعنی یک شرکت حق نداره تبلت بی حاشیه بسازه؟ تازه این حاشیش کمتره و دوربینش hole punch از پشتم که هیچ شباهتی نداره
سوما این که وقتی یک طراحی خوبه چه اشکالی داره که از اون طراحی‌ استفاده بشه؟ حتما همه چیز که نباید متفاوت باشه
اگه به اینه هرکی گوشی مستطیلی بده داره کپی میکنه یکی باید مستطیل بده یکی مربع یکی ستاره یکی لوزه😐😑 یکی یه طراحی خوب کرده یک‌ شرکت دیگه استفاده میکنه ازش مثلا مگه اپل از طراحی دوربین میت ۲۰ کپی کرد کسی خرده گرفت ازش؟

MohammadFarhaadi

مشکل این تبلت به نظرم فقط کایرینه.بقیش عالیه.

Milad7

عجب!

Amir galaxy

کپی،نامی آشنا…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)