حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ۱۰۰ میلیون موبایل فروخته است

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی

ردمی نام یک دستگاه از موبایل ها شیائومی بود که بیشتر شامل میان رده ها می شد. شیائومی برای رقابت بیشتر و تمرکز بهتر روی دستگاه های مقرون به صرفه این دسته را به عنوان یک زیربرند مستقل اعلام کرد و باید بگویم که آن ها خیلی موفق هم بوده اند. حالا و در مجموع (چه پیش از استقلال این دسته و چه پس از تبدیل شدن به برند مستقل) خبر می رسد که ردمی (Redmi) توانسته ۱۰۰ میلیون موبایل بفروشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

میزان فروش ردمی (Redmi)

نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو

زیرشاخه شیائومی دستگاه های پر فروشی را روانه بازار کرده است که از موفق‌ترین آنها می‌توان به خانواده گوشی‌های ردمی نوت اشاره کرد. شرکت چینی به تازگی اعلام کرده است که از زمان آغاز بکار این خانواده در سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه از این سری محصولات خود در سرتاسر جهان به فروش رسانده است.

یکی از موفق‌ترین محصولات این خانواده ردمی نوت ۷ است که تا ماه مارس چهار میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده بود. این مقدار در ماه جولای از مرز 15 میلیون دستگاه گذشت و بر اساس آمارهایی که دیروز منتشر شد، در حال حاضر به فروش ۲۰ میلیون دستگاه رسیده است. آخرین اعضای معرفی شده از این خانواده نیز ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو هستند که به عنوان اعضای بالارده سری محصولات ردمی نوت شناخته می‌شوند.

نظر شما چیست؟ از محصولات ردمی دستگاهی را تست کرده اید؟ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ردمی نوت ۷ داخل ایران هم فروش خیلی خوبی داشت

Dr.Nazer

همینطور جلو بره رتبه اولم به‌دست میاره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)