حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیکون های جدید برنامه ها در ویندوز ۱۰ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | Windows

به نظر می رسد که ویندوز ۱۰ ایکس به آیکون های جدید مجهز می شود. ظاهرا این آیکون ها مربوط به برنامه های کاربردی همچون Maps ،Alarms و People  هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آیکون های جدید برنامه ها در ویندوز ۱۰ را ببینید. 

آیکون های جددی برنامه ها در ویندوز ۱۰

 

آیکون های جددی برنامه ها در ویندوز ۱۰

آیکون های جددی برنامه ها در ویندوز ۱۰

شرکت مایکروسافت در سال گذشته و پس از گذشت پنج سال، آیکون مجموعه آفیس خود را بروزرسانی کرد. از آن زمان تاکنون، این کمپانی در حال تغییر مجموعه آیکون های خود برای برنامه های متعدد بوده که از جمله آن ها می توان به فایل اکسپلورر (File Explorer) و گروو موزیک (Groove Music) اشاره کرد. نمادهای تصویری مختلف ویژوال استودیو نیز تغییر یافته و حالا نوبت به برنامه های Maps ،Alarms و People رسیده است.

شرکت مایکروسافت در رویداد سالانه محصولات سرفیس، از سیستم عامل جدیدی به نام ویندوز ۱۰ ایکس رونمایی کرد. همانطور که می دانید، ویندوز ۱۰ ایکس یک سیستم عامل سبک بوده که مخصوص دستگاه های  با نمایشگر دوگانه و همچنین گوشی های هوشمند انعطاف پذیر تولید و بهینه سازی شده است. آیکون های جدید مایکروسافت در این ویندوز، ظاهر تازه ای به سه اپلیکیشن پرکاربرد Maps ،Alarms و People بخشیده اند. برخلاف نسخه های تک رنگی قبلی، آیکون های جدید دارای رنگ آمیزی طیفی هستند که همخوانی بیشتری با سیستم فلوئنت دیزاین مایکروسافت دارند. جالب اینکه آیکون برنامه People به طرز عجیبی شبیه به لوگوی MySpace قدیمی است.

ویندوز ۱۰ ایکس (Windows 10X) برای دستگاه های ویندوزی با دو نمایشگر معرفی شد

باید خاطر نشان کرد که اخبار و اطلاعات لو رفته از آیکون های جدید مایکروسافت، هنوز به طور قطعی تایید نشده اند. مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۲۰ تبلت دو نمایشگری جدید خود به نام سرفیس Neo را عرضه خواهد کرد که مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ ایکس است. تنها در آن هنگام می توان از صحت اطلاعات لو رفته درباره آیکون های جدید مایکروسافت مطلع شد.

البته آیکون های جدید ممکن است در ویندوز ۱۰ معمولی و همینطور سرفیس دو نیز بروزرسانی شوند. هرچند که دستگاه دوم از سیستم عامل اندروید بهره می گیرد و احتمال اعمال تغییر آیکون ها در آن پایین است.

نظر شما درباره این تغییرات برای ویندوز ۱۰ چیست؟ فکر می کنید که این کوچ نهایی از رابط کاربری مترو و آیکون های آن است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

زشت تر شدن به نظر من!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)