حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2) رقابتی خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

دست‌اندازهای راه پیشرفت هواوی در فروش موبایل به دلیل سیاست‌های تحریمی دولت آمریکا بهترین فرصت را برای اپل ایجاد کرده تا بتواند با گسترش فروش محصولات خود در حوزه گوشی هوشمند جایگاه گذشته خود در رتبه دوم تولیدکنندگان این محصول در دنیا را دوباره بازیابد. یکی از محصولات یاری دهنده اپل در رسیدن به این جایگاه آیفون ارزان قیمت جدید یعنی آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2) خواهد بود. گفته می شود که قیمت آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2) رقابتی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت آیفون اس ای ۲

قیمت آیفون اس ای ۲

قیمت آیفون اس ای ۲

مینگ جی کو تحلیل‌گر مشهور مسائل مرتبط با شرکت اپل در جدیدترین اظهار نظر خود در مورد محصولات شرکت اپل موضوعی را عنوان کرده که شاید بسیاری از کاربران احتمال وقوع آن را نمی‌دادند چرا که تا کنون سابقه نداشته اپل در سال دو بار به معرفی آیفون بپردازد.

آقای کو در اطلاعات جدید خود اعلام نموده که اپل به دنبال تولید گوشی ارزان قیمت جدیدی است که شاید بتوانیم آن را iPhone SE 2 بنامیم. این گوشی قرار است با قیمت رقابتی ۳۹۹ دلار و از ابتدای سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود تا نقصان حضور این شرکت در گروه میان‌رده را برطرف کند. اما برای جذاب‌تر کردن این محصول برای حضور هر چه قدرتمندتر اپل قرار است پا روی برخی از اصول خود گذاشته و از سخت‌افزار بروزی در این محصول استفاده کند.

او معتقد است اپل حتی از چیپست پرچمدار A13 روی این دستگاه استفاده خواهد کرد که همان چیپست مورد استفاده در گوشی‌های جدید آیفون ۱۱ است و همراه با حافظه رم 3 گیگابایتی از نوع LPDDR4X و دو انتخاب حافظه 64 و 128 در دسترس کاربران خواهد بود.

این شرکت آیفون جدید را در رنگ‌های بدنه خاکستری و نقره‌ای و یک رنگ قرمز ویژه خواهد ساخت و دیگر خبری از رنگارنگ کردن بدنه این گوشی برای جذابیت بیشتر نخواهد بود.

اما در مورد فلسفه وجودی محصول که بخواهیم صحبت کنیم، کو معتقد است که آیفون جدید می‌تواند بروزرسانی بسیار خوب بر محصولاتی مانند آیفون 6 و آیفون 6S خواهد داشت و نمایشگر آن نیز بزرگتر از این محصولات نخواهد بود.

با در نظر گرفتن مجموعه توضیحات فوق باید انتظار داشته باشیم آیفون جدید با طراحی شبیه آیفون ۸ داشته و این بار در گروه اقتصادی بازار وارد رقابت با دیگران شود؛ جایی که رقبای قدرتمندی وجود دارند و شاید علت عمده تمایل کاربران به آیفون‌ها، آرم اپل و ساختار متفاوت پلتفرم این شرکت باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که آیفون ۱۱ که جایگزین آیفون ارزان XR است به عنوان آیفون ارزان اپل کفایت نمی کند و باید یک نسخه ارزان تر در راه باشد؟ فکر می کنید اپل چه مواردی را برای کاهش قیمت اعمال کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

https://youtu.be/dsz5QQy8V4s

تست باتری آیفون ۱۱ پرو مکس و نوت ۱۰ پلاس 😑
نتیجه خیلی جالبه

Milad7

کلا سری اولیش هم خوب نبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)