حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰ لایت یوث (Honor 20 Lite Youth) با سوراخ نمایشگر و حسگراثرانگشت یکپارچه با نمایشگر فردا معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر

پنج ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم آنر ۲۰ لایت (Honor 20 Lite) با دوربین سه گانه، چیپست کایرین ۷۱۰ و قیمت ۲۷۹ دلار رسما معرفی شد. حالا قرار است که آنر ۲۰ لایت یوث (Honor 20 Lite Youth) با سوراخ نمایشگر و حسگراثرانگشت یکپارچه با نمایشگر فردا معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر ۲۰ لایت یوث

آنر ۲۰ لایت یوث

آنر ۲۰ لایت یوث

آنر ۲۰ لایت یوث یا آنر ۲۰ لایت جوانان (!) قرار است که فردا و با مشخصات جذابی معرفی شود. این دستگاه حتی می تواند از آنر ۲۰ لایت جذاب تر هم باشد.

این دستگاه با عنوان LRA-AL00 در وب‌سایت TENNA مشاهده شده است و از یک پردازنده 2.2 گیگاهرتزی بهره می‌گیرد. احتمال می‌دهیم که آنر ۲۰ لایت یوث از پردازنده‌ کایرین ۸۱۰ برای پردازش اطلاعات استفاده خواهد کرد. علاوه‌بر تراشه، این گوشی در سه پیکربندی مختلف با حافظه رم 4، 6 و 8 گیگابایت به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی (چند پیکربندی مختلف) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بخش صفحه‌نمایش دستگاه، یک پنل 6.3 اینچی OLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل قرار گرفته است.

طبق شایعات منتشر شده، آنر ۲۰ لایت یوث از یک دوربین سه‌گانه با لنز‌ اصلی ۴۸ مگاپیکسل، یک لنز 8 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل به منظور ثبت تصاویر و ویدیو‌ها استفاده خواهد کرد. این تلفن برخلاف موبایل های آنر ۲۰، آنر ۲۰ پرو و آنر ۲۰ اس از یک ناچ قطره طور برای تعبیه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

از آن جایی که آنر ۲۰ لایت یوث به عنوان یک میان‌رده در بازار حضور خواهد داشت، طراحی ظاهری آن ارزشمندتر از مشخصات فنی آن خواهد بود! شیائون ژانگ، مدیر ارشد این برند نیز رنگ‌بندی عضو جدید خانواده آنر ۲۰ را در صفحه‌ شخصی خود به اشتراک گذاشت. در برخی از طرح‌ها می‌توان سطوح شیب‌دار گرادیانی و رنگی که در بدنه پشتی تلفن هستند را مشاهده کرد. این طرح‌ها از رنگ‌های سبز، هلویی و ترکیبی از رنگ‌های بنفش و ارغوانی رنگ‌آمیزی شده‌اند.

انتظار داریم که آنر ۲۰ لایت یوث همراه با رابط کاربری Magic UI 2.0 در دسترس مشتریان قرار گیرد، این رابط کاربری همان رابط EMUI برای اسمارتفون‌های آنر بوده که تغییراتی در آن لحاظ شده است. هم‌چنین، نرم‌افزار تلفن نیز توسط اندروید ۹ اجرا خواهد شد. در بخش باتری نیز حداقل انتظار ما عدد 3900 میلی‌آمپر است. باتوجه به این موضوع که آنر ۲۰ لایت یوث به صورت رسمی معرفی نشده است، نمی‌توان اظهار‌نظر دقیقی در رابطه با قیمت آن داشت. اما با بررسی قیمت تلفن‌های آنر 20i و آنر 20S می‌توان قیمت دستگاه را در حدود 1799 یوآن چین (250 دلار) تعیین کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر ۲۰ لایت یوث دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

گوشی خوبیه اما کاش هواوی تحریم نبود

android 10

نسبت تصویرش فک کنم 20 به 9 هست

_V_

مثل نوت ۱۰ میخواد بیاره وسط؟😂😅

سامسونگ اینکارو کرده بود این پست چه آشوبی بود

Dr. DIM

واعظ خوشحاله 😍📿

_V_

فاک

Milad7

خوب از روی هم کپی میکنن! =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)