حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ وان پلاس برای این دستگاه ها ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، وان‌پلاس

دیروز شرکت وان پلاس طی مراسمی در لندن از اسمارت‌فون وان‌پلاس ۷ تی (OnePlus 7T) پرو رونمایی کرد. این مراسم با صحبت در مورد سیستم عامل اکسیژن آغاز شد. شرکت چینی با اشاره به نقاط قوت سیستم عامل خود، اکسیژن را یکی از موفق‌ترین سیستم عامل‌ها درنوع خود دانست. اگر دوست دارید بدانید که آپدیت اندروید ۱۰ وان پلاس برای چه دستگاه هایی ارایه می شود، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۱۰ وان پلاس

وان‌پلاس به این نکته اشاره کرد که با استفاده از جامعه وان‌پلاس و برنامه‌های متعدد بتا، در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند آپدیت OTA اندروید را برای کاربران خود عرضه کند. در واقع برای این شرکت چینی تنها هفده روز طول کشیده است تا وان‌پلاس 7 و وان‌پلاس ۷ پرو را به اندروید ۱۰ ارتقا دهد.

Carl Pei، یکی از بنیانگذاران وان‌پلاس، پس از دعوت از رییس تیم مهندسی گوگل برای اندروید، به روی صحنه برگشت و اعلام کرد به‌روزرسانی اکسیژن 10 برای تمامی گوشی‌های عرضه شده پس از وان‌پلاس 5 ارایه خواهد شد. به احتمال فراوان وان‌پلاس 6 و 6T این آپدیت را در ماه جاری میلادی دریافت خواهند کرد، اما دارندگان هندست‌های وان‌پلاس 5 و 5T باید در سه ماهه دوم سال 2020 منتظر این به‌روزرسانی باشند. اشاره‌ای به برنامه بتا برای وان‌پلاس 5 نشد، اما قطع به یقین در هفته‌های پیش رو شاهد انتشار آن خواهیم بود.

نظر شما درباره سرعت و گستره آپدیت اندروید ۱۰ وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

اسنپدراگون 865 روی گیک‌بنچ 4 اومد…
تک هسته: 4250
چند هسته: 13300
7nm EUV

Shiral

برند قابل احترام که برخلاف خیلی برندهای دیگه سرعت آپدیت اش عالیه و برای همه رده ها حتی خریداران پرچمداان چند سال پیشش هم احترام قائله.درسته فروشش به اندازه برندهای معتبر دنیا نیست و این یکی از دلایل این موضوع است اما بتناسب باز هم خیلی عالیه

Milad7

سرعت آپدیت دهی وان پلاس عالی شده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)