حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ارزان تر گلکسی نوت ۱۰ با رنگ های قرمز و مشکی ارایه خواهد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اولین مرتبه شش ماه پیش بود که در ترنجی‌ خواندیم گلکسی نوت ۱۰ ای (Galaxy Note 10e) هم ارایه خواهد شد. ماه گذشته و با ارایه گلکسی نوت ۱۰ این شایعات قوت گرفت و حالا خبر می رسد که نسخه ارزان تر گلکسی نوت ۱۰ با رنگ های قرمز و مشکی ارایه خواهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسخه ارزان تر گلکسی نوت ۱۰

نسخه ارزان تر گلکسی نوت ۱۰

نسخه ارزان تر گلکسی نوت ۱۰

سری گلکسی اس سامسونگ امسال با معرفی Galaxy S10e تغییری مناسب به خود دید و شرکت کره‌ای با ساخت مدلی ارزانتر با همان ادبیات پرچمدار خود توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. در حقیقت گلکسی اس ۱۰ ای یک پرچمدار اقتصادی به مدل سامسونگ است.

به نظر سامسونگ با کسب بازخوردهای خوب از این ایده قصد دارد این استراتژی را در مورد سری گلکسی نوت نیز تکرار کند و به زودی باید منتظر معرفی یک نسخه ارزان‌قیمت‌تر از گلکسی نوت ۱۰ در بازار باشیم.

طبق اطلاعاتی که وبسایت SamMobile منتشر کرده به احتمال فراوان این گوشی در دو نسخه مشکی و قرمز رنگ ساخته شده و راهی بازار اروپا خواهد شد. این وبسایت در مطلب خود اشاره‌ای به مشخصات و قیمت گلکسی نوت ۱۰ ارزان‌قیمت نکرده است ولی به نظر سامسونگ باید حوالی قیمت 600 تا 700 دلار را همراه با چیپستی پرچمدار ولی با نمایشگر کوچکتر در این گوشی استفاده کند در غیر این صورت باید گفت که نوت ۱۰ ارزان‌قیمت در بازار شانسی برای موفقیت نخواهد داشت.

البته اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ پیش از این نیز یک بار در سال ۲۰۱۴ اقدام به چنین حرکتی کرد و Galaxy Note 3 Neo را معرفی کرد که با داشتن مشخصاتی قابل توجه، به دلایلی که شاید مهمترین آنها بازاریابی نادرست باشد چندان به موفقیت نرسید.

با این حال برای گلکسی نوت ۱۰ که خود قیمت 900 دلار در نسخه پایه را دارد باید قیمتی مناسب برای نسخه تعدیل شده در نظر گرفته شود و مسلماً سامسونگ برخی امکانات نرم‌افزاری آن را نیز در نسخه ارزان‌تر عرضه نخواهد کرد تا تفاوتی بین دو سری وجود داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر ارایه گلکسی نوت ۱۰ ای یا نسخه ارزان تر گلکسی نوت ۱۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

اقا خود نوت 10 هم مدل e ش محسوب میشه دیگه e یه e چی میشه

Dr.Nazer

آقای عط‌ایی ارایه خواهد…
بقیه‌ش کو؟😐😂

Milad7

خود نوت 10 معمولی ارزش خرید بالا نداره چه برسه به نسخه ارزانتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)