حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی ۵۰ اس (LG V50s) با پشتیبانی از 5G و نمایشگر دوم رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

هفت ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم ال جی وی ۵۰ به عنوان اولین موبایل 5G ال جی رسما معرفی شد. امروز نسخه بهبودیافته دستگاه معرفی شد است. ال جی وی ۵۰ اس (LG V50s) با پشتیبانی از 5G و نمایشگر دوم رسما معرفی شده و با هم در ترنجی درباره ان صحبت خواهیم کرد.

ال جی وی ۵۰ اس (LG V50s)

ال جی وی ۵۰ اس (LG V50s)

ال جی وی ۵۰ اس (LG V50s)

گوشی موبایل ال جی وی ۵۰ اس (LG V50s) رسما در کره جنوبی معرفی شد. این گوشی به یک مودم 5G مجهز بوده و از وسیله‌ی جانبی LG Dual Screen برای ارائه‌ی دو نمایشگر در کنار هم برخوردار است.

ماه گذشته بود که ال جی از یک گوشی به نام ال جی جی 8 ایکس (LG G8X) پرده برداری کرد. هرچند این گوشی در مجموعه محصولات سری G این کمپانی قرار دارد٬ اما شرکت ال جی امروز از نسخه‌ی 5G آن با نامی متفاوت برای بازار داخلی کره جنوبی پرده برداری کرد. این گوشی ال جی وی 50 اس نام دارد.

همچنین در جعبه‌ی این گوشی٬ نمایشگر ثانویه‌ی LG Dual Screen که سازنده آن را همراه با گوشی جی ۸ ایکس معرفی کرد نیز قرار دارد تا قیمت دستگاه به ۱۲۰۰ دلار برسد. این نمایشگر ثانویه می‌تواند عملکردهای مختلفی از جمله استفاده به عنوان یک گیم پد را برای بازی‌های شما به ارمغان بیاورد. انتظار می‌رود این گوشی به زودی در قاره سبز و آمریکای شمالی به فروش برسد.

یک دستگاه و سه نمایشگر

ال جی وی ۵۰ اس (LG V50s) از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام قدرت می‌گیرد که 6GB رم و 128G‌B فضای ذخیره‌سازی نیز آن را همراهی می‌کند. ظرفیت باتری انرژی بخش آن نیز 4 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده که با سرعت 21 وات به سرعت شارژ می‌شود. نمایشگر اصلی دستگاه 6.4 اینچی از نوع OLED است٬ در حالی که یک نمایشگر به همین اندازه نیز به آن وصل می‌شود.

البته در اینجا یک نمایشگر سومی نیز در پشت قاب وجود دارد. این نمایشگر سیاه و سفید که دارای اندازه‌ی 2.1 اینچی است٬ وظیفه‌ی نمایش نوتیفیکیشن‌ها و ساعت را بر عهده دارد. در پشت قاب اصلی نیز دو دوربین شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی قرار دارد٬‌ در حالی که یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکاسی سلفی در بریدگی بالای نمایشگر قرار دارد.

ال جی وی ۵۰ اس

ال جی وی ۵۰ اس

ال جی وی ۵۰ اس (LG V50s)

ال جی وی ۵۰ اس از فردا در یک رنگ مشکی به نام Aurora Black در کره به فروش می‌رسد. همانطور که گفته شد، قیمت این دیوایس همراه با وسیله‌ی جانبی Dual Screen ال جی ۱۲۰۰ دلار است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

امروز چه روزیه ⁦🤷‍♂️⁩⁦👏🏻⁩
عالی فقط قیمتش یکم جای تأمل داره و اینکه اگه جی ۸x و این گوشی با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس عرضه میشد نتیجه ی بهتری حاصل میشد اما در مجموع پتانسیل بالایی برای فروش خوب داره.

V800B

دندونای دوتا دختر بد نبود یکم با ویراش هم شده سفید کنن
ولی قیمتش بالاس یکم
در کل الجی رو خیلی دوسش دارم بخصوص جی ۸ نسخه ۳ دوربین خیلی خوشگل و باکلاس

_V_

سه تا نمایشگر
اینترنت ۵جی
کیفیت ساخت بسیار بالا
و در نهایت کانفیگ خوب

این قیمت خیلیم خوبه!

android 10

اوه چقد نمایشگر

Milad7

ال جی به زودی مجبور به تعطیل کردن بخش موبایل میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)