حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون اس ای ۲ (iPhone SE2) و آیپد ۲۰۲۰ به زودی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

به استناد اخبار جدید، اپل قصد دارد در اوایل سال ۲۰۲۰ از آیفون اس ای ۲ (iPhone SE2) که بسیاری از افراد منتظر آن هستند، رونمایی کند. در ادامه همراه ما باشید.

آیفون اس ای ۲ (iPhone SE2) و آیپد ۲۰۲۰

آیفون اس ای ۲

آیفون اس ای ۲

آیفون اس ای به دلیل عملکرد خوب و سایز کوچکش یکى از گوشى هاى محبوب اپل محسوب می‌شود، بنابراین بسیارى از هواداران این گوشى مدت هاست منتظر نسخه جدیدى از آن هستند. از زمان روانه بازار شدن آیفون اس ای به بازار حدود سه سال می گذرد.

اکنون به استناد اخبار جدید، به نظر مى رسد آیفون اس ای ۲ (iPhone SE2) در سه ماهه اول سال 2020 وارد بازار مى شود. شاسى این گوشى احتمالا مشابه آیفون ۸ است. با این حال این گوشى داراى سخت افزار مرغوب ترى است.

علاوه بر آیفون SE 2، اپل خط تولید آیپد پرو را نیز در سه ماهه اول سال 2020 آپدیت خواهد کرد. هر دوى این دستگاه ها داراى سنسور سه بعدى ToF هستند که مشابه سیستم TrueDepth است.

علاوه بر رونمایى از این محصولات، اپل مشغول کار روى هدستى با پشتیبانى از واقعیت افزوده یا عینک واقعیت افزوده است. به استناد اخبار منتشر شده، اپل این تکنولوژى را در سه ماهه دوم سال 2020 رونمایى خواهد کرد. اپل به احتمال زیاد براى ارائه این تکنولوژى باید با برندهاى دیگر همکارى کند. طراحى دقیق این محصول نیز فعلا در هاله اى از ابهام قرار دارد. آخرین اخبار در رابطه با محصولات اپل به این موضوع اشاره دارند که این شرکت در سه ماهه دوم سال 2020، مک بوک را نیز آپدیت خواهد کرد.

شما منتظر دستگاه های جدید اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

آقای عطایی امتیاز دگزو k20 pro اعلام شد

V800B

آیفون اس ای ۲ (iPhone SE2) و آیپد ۲۰۲۰ اوایل به زودی ارایه می شود

تیر اشکال داره و گنگه
بهتر بود نوشته بشه
ایفون SE و آیپد جدید شرکت اپل اوایل سال ۲۰۲۰ ب بازار ارائه میشود مشتاقانه منتظر ایفون se هستم
تو رنج ۳۵۰ تا ۵۰۰ دلار بسیار فروش میکنه ب شرط باتری خوب

Milad7

ارزش خرید نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)