حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی وان پلاس ۷ تی پرو با نمایشگر ۹۰ هرتز دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

پوستر تبلیغاتی وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro) چند روز پیش از رونمایی رسمی منتشر شده و این پوستر به حضور یک نمایشگر ۹۰ هرتزی اشاره می‌کند. این دقیقا مثل وان پلاس ۷ پرو است و به نظر می رسد که بارخورد مثبت خیلی خوب کاربران، این شرکت را به استفاده از پنل ۹۰ هرتز مصمم‌تر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

وان پلاس ۷ تی پرو

تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی پرو

تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی پرو

سه هفته پس از انتشار رندرهای رسمی٬ پوستر تبلیغاتی وان پلاس ۷ تی پرو دور روز پیش از معرفی رسمی این گوشی منتشر شده است. این پوستر به یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید شرکت وان پلاس اشاره می‌کند.

این پوستر که توسط یکی از افشاگران مشهور حوزه‌ی موبایل منتشر شده٬ علاوه بر تایید مجدد نام این گوشی٬ به حضور یک نمایشگر ۹۰ هرتزی روی قاب جلویی آن اشاره دارد که توانایی ارائه‌ی «یک تجربه‌ی روان٬ مشابه هیچ زمان دیگر» این نمایشگر را به رخ کشیده است. این روان بودن نمایشگر و تجربه‌ی جذابی که در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت٬ به لطف چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس که هم اکنون یکی از سریع‌ترین تراشه‌‌های موبایلی جهان است به دست خواهد آمد. در داخل این پکیج قدرتمند می‌توانیم شاهد حضور 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز باشیم. هرچند می‌توان انتظار پیکربندی‌های ضعیف‌تر را نیز داشت.

در تصویر منتشر شده نمایشگر این گوشی به خوبی بزرگ به نظر می‌رسد٬ در حالی که حاشیه‌های اطراف آن بسیار باریک هستند و خبری از بریدگی یا حفره روی نمایشگر نیست. بنابراین پر واضح است که وان پلاس از سیستم دوربین پاپ آپ٬ مشابه آنچه در مدل معمولی وان پلاس ۷ پرو به کار رفته٬ استفاده خواهد کرد.

تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro) مشخص شد: ۱۸ مهر

هرچند قاب پشتی این گوشی در تصاویر مشخص نیست٬ اما یک ماژول دوربین سه‌گانه‌ی عمودی را می‌توان روی آن یافت. بر اساس شایعات هیچ به‌روزرسانی در بخش سنسورهای دوربین این گوشی اعمال نخواهد شد. این به معنای حضور دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی با همراهی یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی در این بخش است. وان پلاس در کنار این دوربین‌ها از یک سیستم فوکوس خودکار لیزری جدید استفاده کرده که می‌تواند عمده‌ترین تفاوت این مدل با مدل 7 پرو باشد.

در انتها باید به حضور یک باتری 4085 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T و رابط کاربری Oxygen OS بر پایه‌ی اندروید ۱۰ در پرچمدار جدید شرکت وان پلاس اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۷ تی پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

نکته جذابی نداره پس خیلی منتظر نیستیم😊

Milad7

عجب! فقط چینش دوربین ها را عوض کرده

Shiral

از اونجا که وانپلاس جزو گوشی هایی است که سریع آپدیت میده و این تغییرات جزیی دوربین هم در آپدیت در وانپلاس ۷ پرو میاره خرید وانپلاس ۷ پرو الان خیلی بهتره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)