حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولان وان ماکرو (One Macro) با دوربین ماکرو و چیپست مدیاتک هلیو پی ۷۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

موتورولا وان ماکرو (One Macro) در نهایت به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی و دوربین ماکرو مجهز شده است. موتورولا وان ماکرو (One Macro) با دوربین ماکرو و چیپست مدیاتک هلیو پی ۷۰ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

موتورولا وان ماکرو

موتورولا وان ماکرو

موتورولا وان ماکرو

شرکت موتورولا از جدیدترین گوشی هوشمند خود از سری وان رونمایی کرد. دوربین ۲ مگاپیکسلی موتورولا وان ماکرو قادر به فوکوس از فاصله ۲ سانتی متری است. این موضوع باعث می شود تصاویر بوکه جذابی ثبت کنید. در صورتی که خواهان عکس گرفتن به صورت عادی باشید، موتورولا برای شما یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته که قادر به ضبط ویدیوهای 1080p به 60 فریم بر ثانیه است. این دوربین از فوکوس خودکار لیزری بهره می برد.

سنسور دیگر این دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است که باعث می شود کیفیت تصاویر پرتره افزایش پیدا کند. این دستگاه فاقد سنسور تله فوتو است؛ با این حال در حالت Hi-Res Zoom چندین تصویر ثبت می شود تا کیفیت زوم دیجیتال بهبود پیدا کند.

موتورولا وان ماکرو به صفحه نمایش 6.2 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده که دارای نسبت تصویر 19.5:9 است. در بالای این نمایشگر برش قطره ای به چشم می خورد که سنسور 8 مگاپیکسلی را میزبانی می کند. قدرت جدیدترین محصول موتورولا را چیپست مدیاتک هلیو P70 تامین می کند که عملکردی مشابه با اسنپدراگون ۶۷۵ دارد.

چیپست مدیاتک هلیو پی 70 (Helio P70) رسما معرفی شد

موتورولا One Macro تنها در یک نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود که البته از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند. در حالی که با یک دستگاه از سری وان روبه‌رو هستیم، موتورولا برای آن سیستم عامل اندروید وان در نظر نگرفته و آن را به اندروید ۹ مجهز کرده است.

از سایر مشخصات این اسمارت فون می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول برابر با 140 دلار است. در 24 اکتبر این دستگاه در کشورهای مختلف برای فروش عرضه می شود.

وان ماکرو

وان ماکرو

نظر شما درباره وان ماکرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

قیمتش خوبه ولی رقبای سر سختی داره که پیش اونا کم میاره

android 10

به درد نمیخوره قیمتش 140 دلار هست طبق گفته سایت همسایه من ردمی نوت 8 ترجیح میدم به این با اینکه این قویتره

V800B

پشتش جذاب نیس
سنسور اثر انگشت و همه اون دوربین ها باعث شده کلی سوراخ پشت گوشی ب نظر بیاد

afsoon

قیمتش که عالیه ست ولی نمایشگر اگر فول اچ دی پلاس بود خیلی بهتر میشد .

MohammadFarhaadi

گوشیای موتورلا واقعا سریع و رونن و البته خیلی گرون.انتظار قیمت بالاتری داشتم ولی خوب بازم با این مشخصات بد نیست.هر چند همیشه گفتم خودم فقط گوشیای اسنپ رو ترجیح میدم.تا زمانیکه که مدیاتک برای توسعه دهنده ها اندازه اسنپ جذاب بشه.البته فکر کنم به احتمال زیاد از نظر دوربین ضعیفتر از ردمی باشه.در کل دوربینای موتورلا معمولین و هیچوقت نقطه قوتشون نبوده.

Milad7

مدیا تک؟؟؟ حیف پول

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)