حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو مسنجر جدانشدنی از گوشی های ایرانیان

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگرچه شاهد معرفی اپلیکیشن ها و بازی های زیادی برای گوشی های اندرویدی هستیم امّا برخی از اپلیکیشن ها به قدری به محبوبیت رسیده اند که دیگر تنها از حال سرگرمی خارج شده و بخشی از کارهای روزانه افراد شده اند. بخصوص شبکه های اجتماعی و مسنجرها به شدت مورد استقبال بوده و بسیاری از کاربران ساعتها از زمان خود را روزانه صرف فعالیت در آنها می کنند.

تلگرام

تا به امروز مسنجرهای زیادی در دنیا مطرح شده اند که البته بسیاری از آنها پس از مدتی از آب و تاب افتاده و محبوبیت خود را از دست داده و یا به علت فیلترینگ جایگاه خود را از دست داده اند. امّا تلگرام به جرات اولین مسنجر خارجی ایرانیان می باشد که که میلیون ها کاربر وفادار دارد که در هر شرایطی مایل به ترک آن نیستند. محبوبیت بی نظیر این مسنجر بی دلیل نبوده و سادگی کاربری، امنیت بالا و امکانات فوق العاده تلگرام تبدیل به یار همیشگی کاربران ایرانی کرده است. با وجود مسنجرهای بی شمار ایرانی و خارجی که تا به حال معرفی شدند ایرانیان سال هاست که تلگرام را به عنوان امین خود برگزیدند و حتی پس از فی__لتر شدن این اعتماد و محبوبیت تلگرام در میان مردم از بین نرفته است.

تلگرام به جرات یکی از بهترین پیام رسان های حال حاضر جهان با امکانات عالی می باشد. می توانید هر تعداد از دوستانتان را به لیست کانتکت های تلگرام خود اضافه کرده و با آنها به صورت کاملا رایگان و بی نهاست چت کنید. عکس ها ، ویدئو و هر نوع فایلی را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر علاقمند به مدیریت و داشتن یک کانال با موضوع مدنظرتان هستید می توانین به سادگی و به صورت کاملاً رایگان اقدام به ساخت کانال در تلگرام برای خود نمایید و به جذب ممبر برای آن و انجام فعالیت های مدنظرتان در کانال اختصاصی خودتان بپردازید. از جمله نسخه های غیر رسمی و محبوب تلگرام که طرفداران زیادی دارند می توان به موبوگرام ، تلگرام طلایی و هاتگرام اشاره نمود.

پس از فی_لترینگ تلگرام مشکل اتصال های بی کیفیت و قط و وصل شدن وی پی ان ها گریبان گیر کاربران تلگرام شد. امّا تلگرام طلایی و هاتگرام برای مدت محدودی موفق به کسب مجوزلازم شدند تا کاربرانشان همچنان بدون مشکل اتصال امکان استفاده از تلگرام را داشته باشند. امّا پس از یک سال این مجوزها دیگر تمدید نشد و در نتیجه مردم بار دیگر نه تنها مسنجر خود را تغییر ندادند بلکه به سوی نسخه اصلی تلگرام و استفاده از پراکسی روی آوردند.

 

واتساپ

واتساپ از جمله محبوب ترین مسنجرهای حال حاضر دنیا با بیش از یک میلیارد کاربر می باشد. واتساپ هم همانند تلگرام طرفداران زیادی در ایران داشته و دارد. امکان ارسال انواع پیام ها در واتس اپ امکان پذیر است و همچنین پیام ها در این پیام رسان در کانال های امن و رمزگذاری شده منتقل می شوند و امنیت و حریم شخصی شما حفظ می باشد. رابط کاربری ساده و زیبایی دارد که به سادگی حتی در تجربه ی اول استفاده از واتساپ کاملا با آن احساس راحتی خواهید داشت.

واتساپ برای استفاده در تمام پلتفرمها از جمله اندروید، آی او اس، ویندوز و … بدون هیچ مشکلی بهترین عملکرد را داراست. واتس اپ بر اساس آمارهای رسمی در گوگل پلی بیش از 1 میلیارد بار تا به حال دانلود شده که نشان محبوبیت بی نظیر آن دارد. ارسال تصاویر، ویدئو و یا فایل در فرمت های مختلف به سادگی در واتساپ امکانپذیر است. همچنین قابلیت استاتوس که شباهت بسیار زیادی به قسمت استوری در اینستاگرام دارد از بخشهای جدید و پرطرفدار استفاده کنندگان از واتساپ می باشد. از جمله قابلیت های واتساپ می توان به امکان برقراری تماس صوتی رایگان با یکدیگر به صورت امن، ساخت و ایجاد گروه های چندنفره، امکان بلاک افراد مزاحم، استفاده کم و بهینه از اینترنت و رابط کاربری زیبا اشاره نمود.

امّا همانطور که شاهد نسخه های غیر رسمی برای تلگرام هستیم برای واتساپ هم همین مسئله نیز صادق است. اگر قصد از استفاده همزمان از بیش از یک اکانت واتساپ بر روی یک دیوایس را دارید کافیست یکی از نسخه های غیررسمی همچون واتساپ جی بی یا واتساپ پلاس را نصب کنید. واتساپ جی بی علاوه بر شامل بودن تمام قابلیت های واتساپ اصلی شامل ویژگیهای اضافی و کاربردی می باشد که قطعا رضایتتان را جلب خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

نگید اینجوری تورو خدا میان جدا میکنن

V800B

واتس آپ بیشتر دوست دارم
هرچند میدونم تلگرام چ از نظر صرفه اینترنتی بهتره و چ امکانات
کلا واتس آپ مثل یاهو مسینجر همه باهاش خاطره داریم

Milad7

فقط تلگرام 🙂 حرف نداره

Milad7

فقط ت ل گ را م 🙂 حرف نداره

Milad7

الته واتس آپ سبک تره ولی بیشتر برای گپ زدن و چته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)