حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت NFC شیائومی می بند ۵ خارج از چین هم فعال خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

می بند ۴ به تازگی معرفی شده و هنوز شایعات برای می بند ۵ زود است اما امروز اخباری می رسد که می گوید شیائومی می بند ۵ (Mi Band 5) قادر است تا در خارج از چین نیز از ارتباطات NFC پشتیبانی کند. این محصول در سه ماهه دوم سال 2020 وارد بازار جهانی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

می بند ۵ (Mi Band 5)

می بند ۵

می بند ۵

اگر به خاطر داشته باشید شرکت شیائومی در ماه ژوئن از جدیدترین دستبند ورزشی می بند ۴ در کشور چین رونمایی کرد و به بازده خوبی در حوزه فروش دست یافت. این محصول در هنگام عرضه داخلی، به دو صورت روانه بازار شد، یک نسخه NFC و یک نسخه بدون NFC. البته در زمان عرضه این مچ بند در بازارهای خارجی، مشتریان تنها حق انتخاب نسخه بدون NFC را داشتند.

طبق گزارش های به دست آمده، شیائومی در حال ساخت مچ بند جدید خود به نام Mi Band 5 است که از ارتباطات NFC در داخل و خارج از چین پشتیبانی می کند. همانطور که می دانید، Mi Band 4 با قابلیت NFC از پرداخت های بی سیم پشتیبانی کرده و بسته به فناوری خود می تواند جایگزین کارت شناسایی در محل کار یا حتی کارت مترو یا اتوبوس شود.

به نظر می آید که مچ بند شیائومی می بند ۵ دارای طراحی چندان ظریفی نیست که البته این موضوع موجب افزایش دوام و طول عمر این محصول می شود. طبق گزارش های منتشر شده، مچ بند فیتنس شیائومی در سه ماهه دوم سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر جزییات و اطلاعات زیادی درباره مچ بند شیائومی Mi Band 5 وجود ندارد، اما ظاهرا شیائومی با همکاری کمپانی هوامی، از ردیاب فیتنس نسل پنجم در محصول جدید خود استفاده کرده است. وانگ هوانگ، مدیر اجرایی هوامی گفته که این شرکت، پروژه های متعددی را با همکاری شیائومی آغاز کرده که مچ بند Mi Band 5 تنها یکی از آن هاست.

نظر شما چیست؟ دستبند شیائومی را می پسندید؟ فکر می کنید پشتیبانی از NFC روی دستبند هوشمند چقدر نیاز است؟ به نظر من برای پرداخت عالی خواهد بود!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
khers khofteh

مچ بند بدون جی پی اس مثل حمام بدونه دوشه

afsoon

عدم ساپورت زبان فارسی بزرگ ترین ضعف دستبند های شیائمی هست

Milad7

😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)