حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چری تیگو ۸ در تهران در حال تست است

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

پس از گذشت چندین ماه از معرفی رسمی چری تیگو ۸ در چین حال تصاویر جدید نشان می دهد که این خودرو با ظاهری استتاری در حال طی کردن تست های فنی در ایران است. چری تیگو ۸ در تهران در حال تست است و در ادامه با هم چند تصویر درباره آن خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

چری تیگو ۸

چری تیگو ۸ در تهران

چری تیگو ۸ در تهران

گویا شرکت مدیران خودرو با وارد کردن تعدادی از این خودرو به ایران در حال بررسی و انجام تست‌های تطبیق آن با شرایط آب و هوایی ایران و در نهایت تولید آن در کشور است. این تصاویر تعدادی از خودروهای تیگو ۸ در تهران را نشان می دهد که برای مشخص نشدن نوع خودرو برخی از زوایای خودرو پوشیده شده است.

استفاده از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر  که با قدرت تقریبی 147 اسب بخار، وجه مشترک تعدادی از خودروهای چری مانند تیگو 7 و آریزو 6 است که احتمالا همین موتور البته با قدرت و گشتاور بیشتری بر روی تیگو 8 نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این خودرو چند ماه پیش به طور رسمی در نمایشگاه خودروی چین معرفی شده بود و حال  با توجه به حضور آن در ایران به نظر می رسد باید به زودی شاهد ورود تیگو 8 به بازار کشور هم باشیم. در تازه ترین رده بندی پرفروش ترین خودروهای بازار چین از ابتدای سال جاری میلادی خودروی چری تیگو ۸ با آنکه مدت زیادی از حضورش در بازار چین نمی گذرد توانسته بود رتبه 67  را در بین 100 خودروی پرفروش بازار چین کسب کند.

شما منتظر تیگو ۸ چری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

تیگو ۸ جزو بالارده ترین محصولات چری هست و ابعاد بزرگتر و وزن بیشتری هم نسبت به تیگو ۷ داره به همین دلیل دیگه موتور ۱.۵ لیتر توربو براش مناسب نیست و باید با موتور ۲ لیتر توربو وارد بازار ایران بشه. از نظر طراحی داخلی و آپشن ها هم تصاویر و مشخصاتش رو قبلاً تو سایت های داخلی و خارجی دیدم و در سطح قابل قبولی به نظر میرسه . در مجموع زبان طراحی و آپشن های به روزی داره اما اینم باید گفت که مشابه تمام خودرو های چینی طراحی داخلی و ظاهریِ این ماشین هم الهام گرفته از برندهای مطرح خودروسازیِ دنیا هستش. مثلاً نمای عقب در اکثر اِلمان ها بی شباهت به کیا اسپورتیج نیو مدل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ و MG GS نیست ، نمای جانبی هم من رو یاد میتسوبیشی اوتلندر و هیوندای سانتافه نیو ۲۰۱۸-۲۰۱۹ انداخت . اما نمای جلو آنچنان شباهت خاصی به محصولات برندهای دیگه نداره مگر اینکه بخوایم خیلی ذره بینی روش زوم کنیم که در اون صورت میشه گفت در قسمت چراغ ها و سپر و دیلایت ذهن رو ناخودآگاه می‌بره سمت دیزاین قبلی(نه جدید) شاسی بلندهای کیا، هیوندای و فورد . اما شکل و شمایل جلوپنجره بر گرفته از زبان طراحیِ جدید چری هست که در آریزو ۶ و تیگو ۷ هم مشابهش رو دیده بودیم.
طراحیِ متعلقات داخلیِ کابین در قسمت های داشبورد،کنسول مرکزی و مانیتور مرکزی و دسته ی فرمان و دسته ی گیربکس و صفحه ی دیجیتالی پشت آمپر هم الگوگرفته از محصولات BMW,Audi,Ford هست.
شاید این ماشین با جک إس ۷ به طور همزمان یا با فاصله ی زمانیِ نزدیک به هم وارد بازار ایران بشن که در واقع رقیب مستقیم همدیگه هستن. امیدوارم قیمت گذاریِ معقولی هم داشته باشن نه مثل قیمت اوایل ورود تیگو ۷ و آریزو ۶ غیر منطقی باشه.

نیما عرفانی

اصلاح
BMW,Audi,Ford / BMW, Audi, Range Rover

Genesis

کاری ندارم چی هست.
فقط ای کاش یکم غیرت داشتن مردم ما و میفهمیدن وقتی از هیچ جای دنیا ماشین وارد کشور نمیشه چرا از چین اینقدر میاد؟؟
الان هند هم داره وارد صنعت خودروسازی میشه و تا چند وقت دیگه همین اشغال ها هم با حمایت مردم ما دست نیافتنی میشن.
فقط میخوام بگم شوهر الکسیس از خریداران اینا بیشتر غیرت داره

نیما عرفانی

تست مقاومت آیفون ۱۱ توسط JRE
https://youtu.be/cZyumSw8csU
شارژر داخل جعبه توان ۵ وات داره اما خودِ گوشی از شارژر ۱۸ واتی هم پشتیبانی می‌کنه.
در مورد کیفیت بدنه ی این موبایل هم همون طور که از اپل انتظار می‌رفت عملکردش مثال زدنی بود به خصوص در آیتم تست شعله روی نمایشگر ، با اینکه صفحه نمایش از نوع IPS LCD داره اما تکنولوژیِ رتینا و سفارشی سازی های اپل باعث شد که پیکسل ها بعد از مدت زمان کوتاهی بدون سایه افتادن کاملاً ترمیم بشن و به حالت اولیه برگردن دقیقاً عین پنل های OLED.
هرچی به جلو میریم بیشتر به این قضیه پی میبرم که بی جهت نیست آیفون ۱۱ تونسته تا این جای کار فروش مطلوب و درخور توجهی رو برای اپل به ارمغان بیاره و رفته رفته به آمار و ارقام فروشش افزوده میشه.

The Destroyer

کلا در این دنیا هیچ چیز بی‌جهت و بی‌دلیل اتفاق نمی‌افته. اگر هم اپل چه از نظر نقدینگی و چه از نظر ارزش برند رتبه ۱ دنیاست همین‌جوری رو هوا به دست نیومده و واقعا حقشه

_V_

در واقع اولد ها مث ال سی دیا شدن!

پنلای ال سی دی همیشه همین بودن،،سیاه میشدت برمیگشتن،،،ولی اولدا از نوت۹

Milad7

حالم به هم خورد چقدر زشته 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)