حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری گوگل پیکسل بادز ۲ احتمالا در کنار پیکسل ۴ معرفی شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

جدیدترین شایعات می گویند که گوگل به زودی پیکسل بادز 2 (Pixel Buds 2) را معرفی می‌کند. احتمالا در مراسم رونمایی از خانواده پیکسل ۴ با تازه‌ترین ایربادز گوگل آشنا خواهیم شد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هندزفری پیکسل بادز ۲

هندزفری پیکسل بادز ۲

هندزفری پیکسل بادز ۲

سال ۲۰۱۷ بود که گوگل نخستین ایربادز بی سیم خود را با نام پیکسل بادز عرضه کرد. در آن دوران، محبوبیت اپل ایرپادز در حال افزایش بود و هر کمپانی بزرگ می‌خواست که ایربادز وایرلس خود را داشته باشد. پیکسل بادز از امکان اتصال مستقیم به گوگل اسیستنت برخوردار بود و می‌توانست مکالمات را به صورت همزمان ترجمه کند.

البته کاستی‌هایی نیز داشت؛ مثلا اینکه کاملا بدون سیم نبود، کیفیت صدا و عمر باتری آن ایده‌آل نبود و کیس شارژش هم کارایی لازم را نداشت. پس این گجت جای پیشرفت زیادی دارد و گوگل می‌تواند با پیکسل بادز 2 جبران مافات کند.

ادعای رونمایی قریب‌الوقوع از پیکسل بادز 2 را وب‌سایت 9to5Google به نقل از منبعی که با برنامه‌های گوگل آشنایی دارد مطرح کرده است. این کمپانی رویداد سخت افزاری خود را با نام MadebyGoogle هر ساله در ماه اکتبر برپا می‌کند. ظاهرا امسال این مراسم در روز ۲۳ مهر برگزار خواهد شد و ستاره‌ی صحنه، گوشی‌های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال خواهند بود.

انتظار می‌رود علاوه بر پیکسل بادز ۲ ، گوگل از مجموعه محصولات Nest هم چیزهایی برای رونمایی داشته باشد؛ مثلا جانشینی برای گوگل هوم مینی و یک Nest Wifi جدید. لپ تاپ Pixelbook Go نیز محصول دیگری است که احتمالا در این رویداد، رسما معرفی خواهد شد.

منتظر هندزفری کاملا بی سیم پیکسل بادز ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

زشتن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)