حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | دوربین‌های دیجیتال

گوپرو یکی از شناخته شده ترین برندهای زمینه دوربین ورزشی یا به عبارت صحیح تر Action Camera است. امشب دو دوربین جدید از این شرکت معرفی شده است که در این مطلب به گوپرو هیرو ۸ خواهیم پرداخت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸

دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۸

گوپرو هیرو ۸ یک طراحی بدنه تازه دارد که از سیستم مانتینگ این شرکت استفاده می‌کند. با این طراحی جدید، دیگر نیاز به خرید محصولات اضافی برای وصل کردن دوربین به استیک سلفی یا مانت بدنه نیست. از نظر کیفیت و امکانات سنسور هم این دوربین شرایط خوبی دارد. هیرو ۸ بین رزولوشن‌های 1080 و 4K تصویربرداری خواهد کرد. همچنین با تکنولوژی HyperSmooth 2.0 نیاز نیست که نگران لرزش دوربین باشید. این تکنولوژی لرزش‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

گوپرو هیرو ۸ همچنین TimeWarp 20 را هم خواهد داشت. این یک نسخه تازه از تکنولوژی ضبط با سرعت‌های مختلف شرکت است. اگر بدون میکروفون فیلم‌برداری می‌کنید دیگر نیاز نیست که نگران وزش باد باشید. طراحی تازه تلاش می‌کند که جلوی صداهای بد وزش باد را بگیرد. البته این طراحی تازه امکان تعویض لنز را از دوربین گرفته ولی گوپرو قول داده که این سیستم تازه، فیلترهایی را به همراه خواهد داشت که کمک شگرفی به تصویر می‌کنند.

علاوه طراحی تازه، یک سری لوازم جانبی هم به عنوان ماژول برای این دوربین عرضه خواهد شد. یک ماژول مدیا با میکروفون شاتگان عرضه خواهد شد که قیمت 79.99 دلاری دارد. ماژول نمایشگر هم یک ال‌سی‌دی متحرک است و آن هم قیمت 79.99 دلار است. ماژول لایت با قیمت 49.99 دلار عرضه می‌شود و وظیفه نورپردازی را دارد. این ماژول 200 چراغ LED برای روشن کردن نقاط تصویربرداری دارد. قیمت گوپرو هیرو ۸ دقیقا 399 دلار خواهد بود.

نظر شما درباره گوپرو هیرو ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)