حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 13.1.2 رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | iOS، آپدیت

آپدیت iOS 13.1.2 رسما عرضه شد و این سومین آپدیت برای سیستم عامل iOS 13 محسوب می شود. در ادامه با ترنجی همراه باسید تا درباره آپدیت iOS 13.1.2 صحبت کنیم.

آپدیت iOS 13.1.2

آپدیت iOS 13.1.2

آپدیت iOS 13.1.2

پس از ۱۱ روز از عرضه سیستم عامل iOS 13 حال شرکت اپل سومین آپدیت را برای آن منتشر کرده است. بر اساس برنامه ریزی های گذشته، امروز باید سیستم عامل آی او اس 13.1 عرضه می شد؛ با این حال اپل به علت مشکلات iOS 13 مجبور به عرضه زودهنگام آن شد. آپدیت سیستم عامل iOS 13.1.2 برای رفع چندین باگ ارایه است.

سیستم عامل iOS 13.1.2 و سیستم عامل iPadOS 13.1.2 مشکلات مربوط به نوار بکاپ آیکلود را رفع می کند. کاربران در سیستم عامل آی او اس حتی پس از اتمام تهیه نسخه پشتیبان، شاهد حضور این نوار بودند.  در این آپدیت، مشکلات مربوط به برنامه دوربین و چراغ قوه آیفون و آیپد نیز رفع شده است. کاربران با دریافت این آپدیت، شاهد رفع مشکل مربوط به اتصال بلوتوث خواهند بود.

در صورتی که صاحب اپل واچ هستید، یک آپدیت را دریافت خواهید کرد. سیستم عامل watchOS 6.0.1 هم اکنون برای کاربران عرضه شده است که مشکلات مربوط به واچ فیس میکی ماوس را رفع می کند. در این واچ فیس تقویم کارایی درستی از خود نشان نمی داد که برای کاربران دردساز شده بود.

در آینده نزدیک سیستم عامل واچ او اس 6.1 عرضه می شود، هم اکنون نسخه بتا این سیستم عامل عرضه شده است. انتظار می رود اپل زودتر از برنامه ریزی خود نسخه بتا iOS 13.2 را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

شما آپدیت iOS 13.1.2 را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

چرا iOS باید انقد باگ داشته باشه که با فاصله‌ی کم هی آپدیت رفع باگ بیاد؟ :-/

online_wireless

آپدیت بموقع و خوبیه

Milad7

عاشق همین اپدیت دهی یکپارچه ام 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)