حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از تفلیس تا باتومی گرجستان؛ نگینی بر گردشگری اروپا

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

گرجستان کشوری است که شاید همگان به وفور نام آن را شنیده باشند. اما تا به حال به آن سفر نکرده باشید و دوست داشته باشید برای یک بار هم که شده این سفر را تجربه نمایید. در مورد سفر به تور گرجستان، تور تفلیس، تور باتومی، اطلاعات مختلفی وجود دارد که افراد همواره دوست دارند تا با آگاهی از این اطلاعات نسبت به سفر خود اقدام نمایند. اما سوال های متفاوت و اخبار ضد و نقیضی در مورد کشور گرجستان و شهر های باتومی و تفلیس وجود دارد که افراد همواره دوست دارند تا این اخبار را دانسته و سپس نسبت به سفر خود به این شهرها اقدامات لازم خود را انجام دهند.

لذا ما در این متن قصد داریم نکات مختلفی که در مورد تور گرجستان، تور تفلیس و تور باتومی وجود دارد را برای افراد بررسی نماییم و اخباری که در مورد این شهر ها وجود دارد را با زبانی عامیانه برای افراد بازگو نماییم تا اطلاعات خوبی از این کشور و شهرهای زیبای آن در دست داشته باشید و در زمان سفر به آن از این اطلاعات استفاده نمایند. با ما همراه باشید تا با نگاهی اجمالی به اخبار و اطلاعاتی که در مورد گرجستان وجود دارد آشنایی پیدا نمایید.

آیا جذابیت های کشور گرجستان تکرار شدنی است؟

کشورهای مختلفی در حوزه اروپا موجود می باشند که دارای جذابیت های خاصی هستند. اما اخباری که از کشور گرجستان به دست آمده، حاکی از آن است که این کشور دارای جاذبه ‌های گردشگری بسیار متفاوت و جذابیت های بسیار بالایی است. اگر بخواهیم از جاذبه های گردشگری که در گرجستان موجود می باشند نامی ببریم، باید به منطقه قدیمی تفلیس، قلعه نارکیلا، مجسمه مادر و شهرهای مختلفی مانند باتومی و همچنین تفلیس اشاراتی داشته باشیم‌.

سواحل رویایی کشور گرجستان در شهرهای مختلفی مانند تفلیس و باتومی دل هر گردشگری را می ‌برد. همین موضوع باعث شده است تا افراد با یک بار دیدن عکس های کشور گرجستان، سعی کنند تا تور گرجستان را رزرو کرده و به این کشور زیبا سفر نمایند. جذابیت هایی که در کشور گرجستان وجود دارد به هیچ وجه و هیچ کجا تکرار نشدنی است. لذا افراد باید توجه داشته باشند که این جذابیت ها را در هیچ کجای اروپا نخواهند دید. این جذابیت ها نه تنها در جاذبه های گردشگری، بلکه در آداب و رسوم و غذاهای مختلف و خدمات رفاهی که در این شهر موجود می باشند خلاصه می گردند.

توصیه ما این است که در سفر خود به این کشور حتما از یک آژانس گردشگری با کیفیت استفاده نمایید. آژانس مسافرتی آمادای می تواند این کیفیت را با بهترین کیفیت برای شما به وجود آورد.

گرجستان یا ترکیه؛ مسئله این است

سوالب که در مورد تور ترکیه و تور گرجستان پیش می آید، این است که گرجستان یا ترکیه؟ تعجب نکنید سوال درست است مسئله ای که وجود دارد این است که بسیاری از افراد نمی دانند که گرجستان یا ترکیه برای سفر بهتر می باشد؟ کدام یک شهرهای بیشتری برای گشت و گذار دارند؟ کدام یک جاذبه های گردشگریشان ماندگار تر می باشد؟ به راستی کدام یک برای سفر افراد مناسب است؟ اگر بخواهیم اخبار حاصله ازگرجستان را در مقایسه با ترکیه بررسی کنیم، باید گفت گرجستان هیچ چیز از ترکیه کمتر ندارند؛ اما چرا مردم بیشتر و به سمت سفر ترکیه علاقه مند می باشند. آیا اطلاعات کافی در مورد تور گرجستان و یا تورهای باتومی و تفلیس ندارند؟ آیا هزینه تور گرجستان در مقابل تور ترکیه بیشتر می باشد؟

توضیحی که ما با توجه به اخبار حاصله از گرجستان به دست آورده ایم این است که گرجستان از کشور ترکیه چیزی کمتر ندارد و چه بسا در بعضی از اوقات در زمینه ‌های خدمات رفاهی و جاذبه های گردشگری از کشور ترکیه جلوتر می‌ باشد. اما دلایلی که موجب شده افراد به سمت تور ترکیه علاقه بیشتری از خود به خرج دهند، اصرار بیش از حد دوستان آشنایان و آژانس های مسافرتی می باشد. لذا سفر به گرجستان کمتر مورد توجه قرار گرفته و همین موضوع باعث شده که افراد یک ترس کاذب در زمان انتخاب تور گرجستان داشته باشند. اما توصیه ما این است که برای یک بار هم که شده تور گرجستان را مورد بررسی قرار دهید و از آن لذت ببرید.

 

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید؛ تور باتومی یا تور تفلیس

پس از آنکه افراد تورگرجستان را انتخاب کردند، سوال بعدی برایشان پیش می آید. این سوال آن است که تور باتومی را انتخاب کنند یا تور تفلیس را؟ کدام یک می تواند آن ها را بیشتر راضی کند؟ آیا تور باتومی و تور تفلیس را با یکی دیگر بروند؟ آیا رفتن به یکی از تورهای باتومی و یا تفلیس افراد را راضی می‌ کند؟ در این مورد باید گفت که تورهای گفته شده هر کدام دارای جذابیت های خاص خود می باشند.

در ادامه متن بیشتر تور تفلیس و تور باتومی را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا شما با توجه به نکاتی که در مورد تور تفلیس و تور باتومی وجود دارد، یکی از آن ها را انتخاب کرده و سفری خاطره انگیز به گرجستان را داشته باشید. چیزی که وجود دارد باتومی و تفلیس چیزی از استانبول آنتالیا کم نخواهند داشت و همین موضوع باعث شده تا گردشگران با دیدن عکس های این دو جاذبه گردشگری که همانطور در تصویر زیر می بینید وسوسه شده و آن ها را انتخاب کنند. اخباری که از تفلیس و باتومی به گوش می‌ رسد حاکی از خدمات بسیار خوب گردشگری است و همین موضوع را برای انتخاب این دو تور سخت کرده است.

دیدنی های تور تفلیس رویا است؟

جذابیت ها و زیبایی های شهر تفلیس همگی دست به دست هم داده اند تا این شهر را یک شهر رویایی نمایند. جاذبه ‌های گردشگری بسیار زیادی در این شهر وجود دارد که افراد می ‌توانند با بازدید از آن ها این جذابیت‌ ها را در ذهن خود تا پایان عمر نگهداری نمایند. از این جذابیت ‌ها می ‌توان به دریاچه لیسی، پارک آبی تفلیس، کلیسایی که بر بالای یک صخره بسیار زیبا در تفلیس قرار گرفته، پارک ریکه، پل صلح، کلیسای جامع تثلیث، شهر سنگی اوپلیستیخه و… اشاره کرد. همان طور که در تصویر می بینید این شهر دارای زیبایی های بی حد و حصری است که افراد می‌ توانند سفر خود را بسیار خاطره انگیز کنند. پس سعی کنید تا تور تفلیس را مورد نظر داشته باشید که از جذابیت ها و زیبایی های آن در این تور لذت ببرید.

بازدید از جذابیت های تور باتومی چند بار در سال کشش دارد؟

اما تور باتومی حتی نسبت به تور تفلیس جذاب تر می باشد. این جذابیت ها آن چنان کشش دارند که باعث شده افراد حتی دو بار در سال به این شهر سفر نماید. از این جاذبه های گردشگری باید به باغ گیاهشناسی، تله کابین آرگو، دلفیناریوم باتومی که پر از دلفین های زیبا و با مزه می باشد، دریاچه نوریگلی که از جذابیت های فراوانی بهره مند است، میدان اروپا، آبشار ماخونتستی که در کنار آن جنگل های سرسبزی رویش کرده اند، برج الفبا، پارک میراکل، بلوار باتومی، مجسمه علی و نینو که به عنوان نماد این شهر نیز محسوب می‌ شوند، سواحل بسیار زیبا و سرسبزی که همه و همه دست به دست هم داده اند تا تور باتومی را بیش از همه چیز جذاب تر نمایند. همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد تور باتومی را برای سفر به گرجستان انتخاب نمایند.

چه تعطیلاتی را برای رفتن به گرجستان در نظر بگیریم

افراد برای در یافت تور گرجستان، می ‌توانند تعطیلات عید نوروز و یا تعطیلات تابستانی را در نظر بگیرند. اخباری که از گرجستان به گوش می رسد این است که تور باتومی و تفلیس به عنوان یکی از تورهای ارزان قیمت محسوب می ‌شود و خدماتی که در این شهر به افراد ارائه می ‌شود خدماتی بسیار سطح بالا هستند و همین موضوع باعث شده تا افراد تور گرجستان، تور باتومی، تور تفلیس و سایر تورهای که به شهرهای مختلف گرجستان از صورت می گیرد را در تمام زمان ها انتخاب کنند.

در آخر نیز می‌توانید جهت تهیه تورهای گرجستان، ترکیه و  سایر تورهای آژانس مسافرتی آمادای به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره 02122226881 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)