حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رفع مشکل گوشی‌های غیرقانونی رجیستری شده چگونه است؟

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم ۳۰ هزار موبایل که با جعل رجیستری ثبت شده بودند، شناسایی شدند. امیدواریم که شما جز این ۳۰ هزار موبایل نباشید اما به هر حال در نهایت تکلیف این ۳۰ هزار دستگاه موبایل چیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم رفع مشکل گوشی‌های غیرقانونی رجیستری شده چگونه است؟

گوشی‌های غیرقانونی رجیستری شده

فاز دوم طرح رجیستری

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی گفت:

دارندگان گوشی هایی که برای آن‌ها پیامک ارسال شده می‌توانند برای رفع مشکل با ارائه فاکتور به وزارت صنعت مراجعه کنند.

مهدی محبی در گفت‌وگو با میزان درباره آخرین وضعیت ۳۰ هزار گوشی تلفن همراه که غیرقانونی رجیستری شدند، اظهار کرد:

پیامکی برای دارندگان این گوشی‌ها ارسال شده تا مشخص شود، این گوشی‌ها توسط خود افرد وارد شده یا توسط برخی افراد به صورت غیرقانونی رجیستر و وارد شده است.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی با بیان اینکه سامانه رجیستری ورود این ۳۰ هزار گوشی را تخلف می‌داند افزود: دارندگان گوشی که برای آن‌ها پیامک ارسال شده می‌توانند برای رفع مشکل با ارائه فاکتور خرید به آدرس بلوار کشاورز خیابان نادری ساختمان وزارت صنعت مراجعه کنند.

وی گفت: سامانه همتا اعلام کرده از پاسپورت برخی افراد برای واردات سوء استفاده شده و به دلیل اینکه شاکی خصوصی داشته برای آن‌ها پیامک ارسال شده است.

محبی با بیان اینکه جلساتی در این زمینه برگزار شده تا این موضوع تعیین تکلیف شود، خاطرنشان کرد: برخی گوشی‌ها که تخلف در ثبت غیرقانونی رجیستری ثابت شده، گوشی تلفن همراه آن‌ها قطع شده است. رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوزام جانبی تصریح کرد: احتمال اینکه گروهی سازماندهی شده برای رجیستری غیرقانونی اقدام کرده باشند وجود دارد البته متولیان می‌توانستند اقدام بهتری در این باره انجام دهند.

وی گفت: پیشنهاد اتحادیه به واحد‌های صنفی و مصرف کنندگان این است که گوشی‌ها را از شرکت‌های رسمی و دارای گارانتی خرید کنند. ما در حال پیگیری هستیم تا مشکل در این باره برطرف شود.

شما به این مشکل رجیستری برخورده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

شاکی خصوصی خود مسولین بودن چون دیدن به ضررشون هست و هیچ سیر مونی هم‌ ندارن

afsoon

هزینه ریجستری و گمرک رو بگن .سود خودشون هم بگن .بدون پاسپورت و دنگ و فنگ ریجستری کنن.

persian64

والااا
ساده ترین کار
هزینه ریجیتر مسافری رو از ریجستر شرکتا بالاتر بزنین . ما رو به خیر شما امیدی نیست… . یه لجنزاری درست کردین خودتونم توش موندین . گور بابای ملت . ما رو تو هچل نندازین هر شرکتی جیبش پر میشه به درک

MohammadFarhaadi

اینا هم دیگه گندش رو در آوردن.از موقعی که رجیستری اومده که یعنی قرار بود هیچ مشکلی نداشته باشه بخاطر طمع آقایون هر روز یه مشکلی داره و نشده یه روزش هم بدون مشکل باشه.خون مردم رو میکنن تو شیشه بعد انتظار دارن کالایی رو که خودشون هم میدونن از نون شب تو این زمونه واجبتر شده رو ملت با قیمت چند برابریه بخاطر سود آقایون بخرن.یکی نیست بگه خو مرتیکه سود کمتر بگیر ببین مردم که بتونن بخرن سالی یا دو سالی یه بار گوشی عوض میکنن اینطوری خودت بیشتر سود میکنی.بخدا سگ قاچاقچیا شرف داره به اینا.

Milad7

فعلا که گند زدن با این طرح مسخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)