حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینترنت رایگان اربعین ۹۸ در مرز مهران ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

مهمترین عملیات مخابرات منطقه ایلام در بحث خدمات رسانی به زائران اربعین، افزایش پهنای باند مورد نیاز همراه اول در مهران از ۱ به ۳ گیگابایت و در پایانه مرزی مهران از ۱ به ۲ گیگابایت است. همچنین گفته می شود که اینترنت رایگان اربعین ۹۸ در مرز مهران ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اینترنت رایگان اربعین ۹۸ در مرز مهران

اینترنت رایگان اربعین ۹۸ در مرز مهران

اینترنت رایگان اربعین ۹۸ در مرز مهران

وی گفت: چهار کانکس اضطراری همراه اول در ایام اربعین در پارکینگ اربعین، پل زائر و پایانه مرزی مهران نصب می شود و در این ایام  اینترنت پرسرعت در مسیر ایلام – مهران توسط همراه اول پوشش داده می‌شود.

اسدی اضافه کرد: شروع عملیات اجرایی فونداسیون و نصب دکل برای پوشش کمربندی شرقی مهران و آمادگی واگذاری پهنای باند و E۱ به ارگان‌های متقاضی جهت پایش مسیر اربعین نیز از دیگر اقدامات این شرکت جهت خدمات رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: انجام خدمات مشتریان همراه اول ، رومینگ ، استقرار ژنراتور پرتابل در مهران و پایانه مرزی برای پیش‌بینی حوادث غیرمترقبه در ایام اربعین و استقرار سه اکیب نگهداری و خدمات مشتریان از دیگر خدمات شرکت مخابرات استان به زائرین اربعین حسینی است.

اسدی همچنین از نصب و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه تلفن همگانی در پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت : در صورت ارسال متریال سایت جدید (مشترک با رایتل) داخل شهر مهران راه‌اندازی می‌شود.

شما اربعین ۹۸ زائر امام حسین (ع) هستید؟ التماس دعا.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

هنر کردن بیان یکم ب فکر ضعیف شدن اینترنت همراه اول بکنن
اگه روزی ریس جمهور میشدم اولین قدمم
برداشتن تعطیلی در این ۳ روز(تاسوعا،عاشورا،اربعین) بررگترین کمک ب تاریخ ایران برای بدست اوردن هویت اصلی میکردم

afsoon

با دین مردم بازی نکن و هر چیزی رو وصل نکن به این دین .لازم هم نیست اگر روزی کاره ای بشی بگی .مرد باش و عاشورا بیا وسط جمعیت همین رو بگو .یه جوری میگی برگردیم به اصلمون انگاری چی بودیم .اصلت یعنی گول خوردن خشایار شاه و سربریدن ده هزار ایرانی بخاطر مکر یه زن یهودی .اصلت یعنی نابود شدن امپراتوری ات به دست عرب و مغلول و یونانی ها .اصلت یعنی خونخواری و وحشی بازی و فتح کشورها .اصلت یعنی یه مشت شاه و هزاران سوگلی .همش گیر دادید به گذشته ها خخخ اروپایی ها تمدنی ندارن اما امروز انسانیت دارن پیشرفت میکنن .چه اسلام باشه چه نباشه توی این کشور چیزی درست نمیشه چون ذاتتون خراب هست ریشه نیست .من دین و ایمان درست و حسابی ندارم اما دیگه آنقدر میفهمم که حسین آنقدر بزرگ هست که نادانی مثل تو و امثال تو حرفشون مهم نباشه .اگر به حرف تو باشه کل اروپا و آمریکا و نیمی از آسیا و کل آمریکای جنوبی باید از مسیحیت و یهودیت بیرون بیان چون این دین واسه خاورمیانه هست .

STORMRED

هیچی از تاریخ ایران نمیدونی
فقط حرفایی که بسیجی ها ساختن رو شنیدی متمدن ترین مردم و ملت ها ایران بوده اینو من نمیگم مورخین یونانی (دشمن ایران) میگن شاید چند تا پادشاه هم اشتباهاتی داشتن ولی تاریخ ایران واقعا باعث افتخار تا زمانی که
اعراب یا تجاوز دزدی غارت و چپاول و برده داری به جون این کشور افتادن اتفاقا در دوره همین بزرگواران
حسین بزرگه ولی فقط برای شما تاریخ کشور من انسان های خیلی بزرگ تری داره
الانم میخان بزور مردمو بفرستن و شواف تبلیغاتی راه بندازن
جرات دارن راه پاسارگارد رو هم باز کنند؟ تا بزرگی زورکی و بزرگی حکومتی رو با بزرگی قلبی ملتمون بسنجیم

afsoon

کوروش خونخوار ترین فرد تاریخ بوده اینو میتونی از همون منابع یونانی مثل هردوت که خودت نام بردی ببینی .زمانی هم که توسط ملکه سکویا کشته میشه سرش رو در دیگی از خون میکنن و میگن بنوش تا سیراب بشی ای خونخوار .من صد بار تخت جمشید و پاسارگاد رفتم همش نیم ساعت فاصله داره واسه من این چیزا رو نگو .

_V_

هولی شت!
واقعارغیر قابل تحمل شده اینجا

یکی ب حسین تیکه میندازه یکی میگه کوروش خونخوار بوده

فاک دیس لایف!
یکیم ک همش دنبال اینه بگه اولین اولین یادتون نره /-:

اون یکیم که هر ازگاهی ظهور میکنه دشمناشو فیک یا از برند مقابل میدونه

اون یکیم هر ازگاهی میاد ی پستو با فحشاش معطر میکنه میره

Milad7

مورد داشتیم ظرف برای دانلود رایگان رفته !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)