حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش دیدن پیام پاک شده واتس‌اپ (WhatsApp) با نوتیسیو

این که دیگران قبل از آن که پیغامشان را بخوانید آن را حذف کنند، بسیار آزاردهنده است. البته خب این قابلیت نجات دهنده برای شما هم هست (!) به هر صورت بستگی به زاویه دید شما دارد. واتس اپ یکی از پیام رسان هایی است که جدیدا قابلیت پاک کردن پیام را اضافه کرده است. حتما می دانید که خیلی مشخص این کار را می کند و This message was deleted را نشان می دهد. شاید برای شما جالب که بدانید راهی هست که پیام پاک شده واتس‌اپ را دید. اگر برای شما چنین موضوعی جالب است در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش دیدن پیام پاک شده واتس‌اپ (WhatsApp) با نوتیسیو را با هم ببینیم.

آموزش دیدن پیام پاک شده واتس‌اپ (WhatsApp)

دیدن پیام پاک شده واتس اپ

دیدن پیام پاک شده واتس اپ

هنگامی که یک نفر پیامش را در واتس اپ پاک می کند، دیگران جمله ی This message was deleted را مشاهده می کنند. امکان ندارد که کسی کنجکاو نشود که پیام پاک شده چه بوده است.  چیزی که شما نیاز دارید تا بتوانید پیام های پاک شده را بخوانید، یک نرم افزار است که تمام اعلانات و پیام ها را ثبت می کند. یکی از آن ها نرم افزار Notisave برای اندروید است.

دانلود نرم افزار Notisave از گوگل پلی

برنامه های دیگری هم موجود هستند، اما نوتیسیو محبوب تر است. چه پیام ها پاک شوند و چه نشوند این برنامه همه ی آن ها را ثبت می کند. برای این که برنامه بتواند این کار را بکند می بایست اجازه ی دسترسی به اعلانات را بدهید. این اجازه باعث می شود Notisave به اعلانات همه ی برنامه ها دسترسی پیدا کند.

دیدن پیام پاک شده واتس اپ

دیدن پیام پاک شده واتس اپ

پس از طی کردن مرحله ی اجازه ی دسترسی، این برنامه تمام اعلانات را حتی پیام هایی که پاک می شوند، ثبت می کند. کافی است به Log بروید و اعلانات پیام های پاک شده در واتساپ را چک کنید. این پیام همچنان در واتس اپ نیست اما شما می توانید آن را بخوانید.

نظر شما چیست؟ آموزش مناسبی بود؟ از این نرم افزار می توان برای دیگر نرم افزارها هم استفاده کرد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب آقای عطایی ظاهرا باید آنلاین باشیم.

اگر اون موقع آنلاین نباشیم چی؟

Dr.Nazer

به به دکتر آریان

j30

GbWhatsApp نصب کن پیاما پاک نمیشن

علی شیخ زاده

منم از jimods استفاده میکنم و این قابلیت رو داره حتی استوری هایی که حذف میشن هم نشون میده

Milad7

منم جی بی واتس استفاده میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)