حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ملی شدن فضای مجازی از ملی شدن صنعت نفت مهمتر است

نوشته

4 سال قبل | 37 دیدگاه | مطالب ترنجی

سردار نقدی معتقد است که ملی شدن فضای مجازی از ملی شدن صنعت نفت مهمتر است و امروز دختر غربی حاضر نیست زاد و ولد کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا صحبت های سردار نقدی را مرور کنیم.

ملی شدن فضای مجازی

 

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه امروز همه چیز برای برچیده شدن بساط صهیونیست‌ها آماده است، گفت: کار این رژیم دیگر تمام شده است.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در آیین اختتامیه نخستین دوره توانمندسازی فرماندهان گردانهای سایبری بسیج با بیان اینکه امروز گردان‌های سایبری بسیج خط مقدم نبرد مستضعفین با مستکبرین عالم هستند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ۴۰ سال پیش یکی یکی سلاح‌های دشمن را از اختیارش خارج کرد و امروز دیگر هیچکدام از سلاح‌هایش کارایی ندارد. دشمن در مقابل یک جمعیت و ملت مقاوم در یمن که ۴ سال است در محاصره است و غذا و دارو ندارد، درمانده و دست و پایش بسته شده است؛ چه برسد به جمهوری اسلامی که اینگونه آنها را شکست داده است.

وی افزود: حالا این دشمن شکست خورده در حوزه نظامی، به فضای مجازی متوسل شده است و وقتی دید در عالم واقع شکست خورده، به فضای مجازی روی آورده تا بتواند از این طریق به ایران فشار بیاورد.

شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی

نقدی خاطرنشان کرد: آمریکا یک حکومت شکست خورده است و تمام تلاش‌هایش مذبوحانه است و مانند حیوانی است که بعد از سر بریدن آن، دست و پا می‌زند.  شک نکنید که از عمر رژیم صهیونیستی کمتر از انگشتان دست باقی مانده است. رهبر معظم انقلاب خطاب به آنها فرمودند که تا ۲۵ سال آینده دیگر نیستید که بخواهید چیزی را مشاهده کنید.

وی با بیان اینکه امروز همه چیز برای برچیده شدن بساط صهیونیست‌ها آماده است، گفت: کار این رژیم دیگر تمام شده و آنها فقط به دنبال تصویرسازی غلط از خودشان هستند و می‌خواهند برای خود آبرویی باقی بگذارند و هیمنه شکست خورده خود را نشان ندهند. امروز نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهادِ گردان‌های سایبری بسیج و نیروهای انقلاب این است که انحصار تبلیغاتی دشمن را بشکند و مانع از تصویرسازی غلط آنها شوند. امروز محاصره تبلیغاتی دشمن در اطراف امت اسلامی مانند همان میدان مین است که در سال‌های جنگ وجود داشت و نیروهای انقلابی بسیج باید این میدان مین و معبر را بازگشایی کنند تا لشکر بتواند به راحتی از سد دشمن عبور کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیان داشت: هر اقدامی باید با هوشمندی صورت گیرد. از ابزارهایی که در اختیار دشمن قرار دارد نباید ترسید. شاید بودجه کل سپاه به اندازه یک خبرگزاری آمریکایی و استکباری هم نرسد اما در زمان جنگ سخت، مگر این نابرابری وجود نداشت؟

وی ادامه داد: معادله جنگ سخت نیز همینگونه بود. دشمن با بیش از ۲۰۰۰ تانک وارد جنگ با ایران شد و ایران حتی یک عدد تانک هم نداشت اما هر آنچه که به دست آوردیم از غنیمت‌ها بود. تعداد تانک‌های دشمن به اندازه‌ای بود که بیش از ۷۰۰۰ هزار تانک منهدم شده داشت و ۵۰۰۰ هزار تانک دیگر هم در آخر جنگ برایشان باقی مانده بود؛ اما در این جنگ نابرابر سخت هم این جمهوری اسلامی بود که پیروز شد و امروز هم شما مطمئن باشید در مقابل قدرت دشمن با تمام ابزارهایش در جنگ نرم پیروز خواهید شد؛ چراکه خدا با ماست و امداد غیبی در عرصه فضای مجازی هم وجود دارد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: یقین بدانید قیام شما حق است و وقتی به این یقین برسید، دیگر ترسی از دشمن وجود نخواهید داشت. در جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان در مجموع  ۴هزار نیرو داشت و امروز ۵۰۰ برابر آن زمان از لحاظ کیفی و کمی قدرت پیدا کرده است. اما در آن زمان پنجمین ارتش دنیا نتوانست بر ۴۰۰۰ هزار جوان پیروز شود.

وی گفت: در این عرصه دروغ و توهین ممنوع است و باید بدانید اگر کار غیر اخلاقی کنید، خداوند به یاری شما نخواهد آمد. بنابراین به شما توصیه می‌کنم شرع را رعایت کنید و بدانید که خداوند شما را در این عرصه امتحان می‌کند.

سردار نقدی اظهار داشت: ۲ اصل اساسی در شگردها و روش‌ها وجود دارد. اول پیشدستی و خلاقیت. در این عرصه کسی برنده است که بتواند پیشدستی کند. نیروهای انقلابی باید واژه‌سازی کنند و نباید اجازه دهیم دشمن با واژه‌سازی بازی را تعریف کند. وقتی او بازی را تعریف کند هر چقدر هم تلاش کنید می‌توانید مساوی کنید. بنابراین در ۲ گانه‌هایی که دشمن درست می‌کند مطمئن باشید که نمی‌توانید پیروز میدان باشید. لذا باید با خلاقیت خود، پیشدستی کرده و ابتکار عمل را به دست بگیرید.

وی افزود: ما امروز طرفدار ملی شدن فضای مجازی هستیم و آن را از ملی شدن صنعت نفت مهمتر می‌دانیم. عده‌ای هم طرفدار سلطه خارجی‌ها بر فضای مجازی هستند که بازنده چنین ۲گانه‌ای دشمن است و باید با راه اندازی ۲ گانه‌های اینچنینی، ابتکار عمل را در دست گرفت و در این شرایط است که شما پیروز میدان خواهید بود.

سردار نقدی بیان داشت: چرا باید امروز تمام ابزارهای لازم برای استفاده از بستر نت با کمک متخصصان داخلی و پول بیت‌المال تأمین شود و دکل‌های مخابراتی و برق رسانی به آن، داخلی باشد اما بستر آن در اختیار دشمن و کشورهای بیگانه قرار گیرد. ماجرای نکبت‌بار تسلط دشمن در فضای مجازی به همین زشتی است و اگر مردم واقعیت را ببینند، دیگر دچار ۲گانه فیلتر یا رفع فیلتر نمی‌شوند. چرا دشمن باید برای ما تصمیم بگیرد که آیا فلان تصویر از یک شبکه اجتماعی حذف شود؟ شرم آورتر از وابستگی نفتی به دشمن این است که ظرفیت فضای مجازی و بستر نت در اختیار بیگانه باشد. یک روز هم مردم ما باید قیام کنند و مانند ملی شدن صنعت نفت، فضای مجازی را نیز به استقلال ملی برسانند.

وی اظهار داشت: ملت، استقلال، آزادی و ملیت خود را می‌فروشید برای اینکه عکس شما را بیشتر نشان می‌دهند یا از شما دفاع می‌کنند؟ روزش که برسد می‌بینید همین‌ها چه بلایی سر آنهایی می‌آورند که امروز از سلطه بیگانه بر فضای مجازی دفاع می‌کنند.

نظر شما چیست؟ فضای مجازی چه زمانی می تواند ملی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
37 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

ملی شدن فضای مجازی بهانه دیگریست برای جاسوسوی از مردم و نقض حریم خصوصی مردم جامعه.

MohsenHiradian

پشمام ریخت بخدا همشون دروغ گو هستن یه منافعی بهشون میرسه اگه اینترنت رو داخلی کنن
چهل سال دروغ بسه دیگه

MohsenHiradian

فقط اونجاش که گفت امریکا کشور شکست خورده و بدبختیه داشتم از خنده زمینو گاز میگرفتم

Sheikh-e-tarigh

اولا که: تکبیر
و
دوما: معلوم نیس باز چه آشی واسمون پختن😐😳

_V_

خدایا بسه دیگه

MohsenHiradian

موافقم ولی میشه با وازلین تحمل کرد میترسم فردا بگن وازلین هم میخوایم ملی کنیم

_V_

فاک چ چیزی گفتی😂

Dr.Nazer

سردار نقدی … خورد با کل مسئولین نظام مقدس

_V_

دکتر منتظر گونی با DR گرادینت باش به نظرم خودت چرب کن از الان😂

گفتم گونی گرادینت یاد جناب عرفانی افتادم
چرا چند مدته نیستن🤔

The Destroyer

دیگه گونی کارساز نیست بشکه میخوایم

m.b

میکس 4 قطعاً بیشتر از یک نسخه داره و حداقل دو نسخه با نسبت صفحه بالای 95 درصد داره…
فکر میکنم بالاترین نسخه هم 3 نسخه رنگی داشته باشه که اگر درست حدس زده باشم رنگاشون رو میدونم…
حدس بزنید این 3 رنگ رو…

m.b

comment image
اس جمع آخر سوالش گذاشته که یعنی با بیشت از یک گوشی طرف هستیم که نسبت صفحه بالایی دارن…
احتمال میدم یک یا دو نسخه برای خریدن باشه…
یک نسخه برای رقابت با بقیه پرچمدارای تمام عیار…
و یک نسخه برای اپیلاسیون و کانسپت…
——————————–
وقتی ردمی جدا شد مطمئن شدم که روند کنار گذاشتن برچسب گوشی اقتصادی برای خود شیائومی داره کنار زده میشه تا رقابت همه‌جانبه انجام بده…
شاید امسال وارد بازار آمریکا هم شد…

The Destroyer

اینم میتونه وعده یه اتفاق جالب دیگه رو بده:
comment image
کاملا داره با همه بازی میکنه

m.b

همچنین children’s space هم به miui11 اضافه شده که بازم اولین در تمام برند هاست(بقیه حالتی دارن که گوشی رو میدی به فرزندت بدون اینکه بلایی سر گوشیت و تنظیمات و برنامه هاش بیا که miui هم اینو داره اما این حالت جدید یک رابط بچه‌گانه و جدید به گوشی اضافه میکنه که بچه داخل اون رابط با گوشی حال کنه و در عین حال به رابط اصلی گوشی آسیبی وارد نکنه وتنظیمات رو تغییر نده)

Dr.Nazer

.b
سامسونگم کیدز مود داره‌ها؛ ولی فک کنم مال miui گسترده‌تر باشه

m.b

گفتم که…
اونو خیلیا دارن که فقط امکانات داخل گوشی رو محدود میکنه تا بچه به گوشی آسیب نزنه اما این به جای کم کردن امکانات یه محیط جداگانه بچه‌گانه برای کار کردن میسازه…

_V_

میشه گفت Guest mode با محیط فانتزی 🤔؟

m.b

هنوز نیومده که کامل ببینم که…
الان miui بیشتر از هر رابطی محیط جداگانه داره…
یک محیط اصلی
یک محیط شماره 2 برای همسر یا یکی از اعضای خانوادت که از گوشی تو استفاده میکنه اما نمیخواد برنامه ها و تم و عکس ها و کلاً فابل های گوشی تو رو داشته باشه و میخواد عکس ها و تم ها و… دیگری داشته باشه تو گوشی…
الانم محیط سوم اضافه شده که مال بچه هاست با یه محیط ساده و بچه‌گانه و امکانات مخصوص بچه ها…

The Destroyer

اگه سرامیکی باشه سه رنگ گرادیانت نداره به احتمال زیاد

m.b

احتمالاً…
به نظرت چه رنگ هایی هستن اون 3 رنگ؟

_V_

سفید/آبی/سیاه

The Destroyer

الان یه پست دیدم توش به سه متریال با سه رنگ مختلف اشاره شده بود. یکی sapphire بود یکی تیتانیوم و اون یکی رو یادم نیست که رنگ هاشون هم آبی و سفید و مشکی بودن

m.b

تیتانیوم، دی اکسید سیلیسیم و اکسید آلومینیوم …
این 3 تا چطوره؟
نمیدونم ترکیب میکنه یا هر کدوم جداست یا اینکه فقط منظور رنگشونه…
آبی نقره‌ای و مشکی

The Destroyer

بله منم دقیقا همون پست رو دیدم منتها تو رنگ بین سفید و خاکستری و نقره‌ای شک کردم و از اونجایی که تا به حال زیاد ندیدم برندی از خاکستری و نقره‌ای استفاده کنه گفتم سفید

m.b

comment image
آره اینم پوسترش

_V_

اه پس من درست گفتم حدودا
فقط جای سفید نقره ای
چیزی ندیده بودم فقط با توجه به نحوه انتخاب رنگ سری میکس گفتم

The Destroyer

جناب مصطفی شما این اطلاعات رو از کجا میارید؟ تو ویبو همه چیز چینیه نمیشه خوند ساین‌آپ هم نمیشه کرد تو خود اپلیکیشنش. gizmochina و gizchina و slashleaks هم اطلاعات جدیدی نداشتن البته به جز همون متریال‌ها و رنگ‌‌ها. واقعا دوست دارم بدونم این اطلاعاتو چجوری پیدا میکنید

m.b

ویبو، توییتر، اسلش لیکس، gizmochina و gizchina…
عموماً اینهاست…
ویبو از همشون سریعتره و در عرض چند ساعت اختلاف با منبع اصلی، خبر به دستم میرسه…
معمولاً اگر مهم باشه بعد یک روز اختلاف تازه به سایتای gizchina و… میرسه و بعد یک تا 2 یا 3 روز اختلاف به ترنجی و دیگر سایت های ایرانی نگر اینکه خیلی مهم باشه…

The Destroyer

الان رفتم توییترش رو نگاه کردم. وعده‌های عجیب غریبی توش بود در موزد 5g. اگه واقعی باشن میترکونه. ولی به جز خود پیج رسمی شیائومی فعلا نتونستم جایی پیدا کنم که خبرهای جدیدتر داشته باشه یا اطلاعات بیشتری فاش کرده باشه. اگه جایی رو میشناسید بگید.

The Destroyer

الان یه چیز عجیب غریب تو آیس یونیورس دیدم در مورد نمایشگر می میکس آلفا. ولی خب چون قراره لو ندیم توضیح نمیدم

The Destroyer

البته خبرش مال دیروزه

_V_

چ چیزی عجیب تر از این میزان خمیدگی

The Destroyer

چون شک دارم نمیگم. احتمالا اشتباه هست همونی که جناب مصطفی گفت منطقی تر و درست تره. احتمالا صفحه ش نسل چهاره

MohammadFarhaadi

انگشتان دست🙌:🤔🤔🤔
سالهای باقی مانده عمر ر.ژیم ا.شغا.لگ.ر=۲۵😁😁😁
در نتیجه 🙌=۲۵😵😵😵
اینترنت ملی🖕🖕🖕
حسینی بای 🤐🤐🤐

Arrow

تا حالا این همه مزخرف یجا نخونده بودم

اینا برای همین مزخرفاتشون این همه حقوق های میلیونی میگیرن؟

pooria

خخخخ چه متن جالب و اموزنده ای از اقا زاده ها اینا چار روز دیگه نفس کشیدنم ملی میکنند واسه اونم میخان پول بگیرن حالا فضای مجازی پیشکش .

Milad7

عجب 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)