حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دلیل سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد دلاری اپل در شرکت کورنینگ چیست؟

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

باوجود آنکه اپل در طول مراسم معرفی سه آیفون ۱۱ جدید خود به این موضوع اشاره‌ای نکرد که بدنه جلو و عقب گوشی‌های دارای پوشش شیشه‌ای ساخت شرکت Corning هستند اما ادعا کرد که این مقاوم‌ترین شیشه‌ای است که تا امروز در گوشی‌های هوشمند استفاده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم دلیل سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد دلاری اپل در شرکت کورنینگ چیست؟

سرمایه گذاری اپل در شرکت کورنینگ

کورنینگ

کورنینگ

کورنینگ شرکت آمریکایی سازنده پوشش‌های شیشه‌ای گوشی‌های هوشمند تحت عنوان Gorilla Glass است و از زمان تولید اولین آیفون‌های اپل، با این شرکت همکاری کرده و تا امروز همه مدل‌های این گوشی و دستگاه‌های دیگر از جمله همه نسخه‌های اپل واچ‌ها و اکثر آیپدها نیز با این پوشش عرضه شده‌اند.

اپل به‌تازگی اعلام کرده ۲۵۰ میلیون دلار در کمپانی کورنینگ سرمایه‌گذاری خواهد کرد و این یعنی همکاری آنها برای سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. این پول توسط Advanced Manufacturing Fund اپل به کورنینگ تعلق خواهد گرفت و البته این اولین بار نیست که صندوق مورد نظر در این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کند. اپل در سال ۲۰۱۷ هم مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار برای توسعه تکنولوژی‌های جدید در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده بود.

Wendell P Weeks، مدیرعامل شرکت و رئیس هیئت مدیره کورنینگ در واکنش به سرمایه‌گذاری اپل گفته است که پاداش صندوق تولیدات پیشرفته به ما این اجازه را خواهد داد تا نوآورانه‌ترین شیشه‌ها با جدیدترین تکنولوژی را توسعه دهیم و فرصت این را خواهیم داشت تا توانایی‌های کارخانه را توسعه دهیم. او در ادامه افزود:

مهمترین نتیجه این همکاری ادامه‌دار اینست که به ما این امکان را خواهد داد تا قابلیت‌های جدید حیاتی برای کاربران نهایی خود ایجاد کنیم و مرزهای آنچه که در آینده ممکن‌پذیر است را به فراتر از آن ببریم.

اپل از طریق صندوق Advanced Manufacturing تا امروز در حدود ۱ میلیارد دلار در شرکت‌های آمریکایی سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت سال گذشته با بیش از 9000 تامین کننده آمریکایی همکاری داشته است و در تمامی ۵۰ ایالت آمریکا به وضعیت اشتغال کمک کرده است. اما سود شرکت کورنینگ فراتر از این رقم‌ها است. اپل تا اینجای کار چیزی در حدود ۳ میلیارد دلار برای گجت‌های مختلف خود از این شرکت شیشه محافظ خریداری کرده است و با سرمایه‌گذاری‌های اخیر انتظار می‌رود که جدیدترین تکنولوژی‌های کورنینگ قبل از دیگر کمپانی‌ها در اختیار کوپرتینویی‌ها قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سرمایه گذاری اپل چقدر برای او مهم است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

میت ۳۰ پرو از کنترل ۴ انگشتیِ بازی شبیه به گیم پد پشتیبانی می‌کنه.
https://www.huaweicentral.com/huawei-mate-30-pros-display-supports-four-finger-game-control-similar-to-a-gamepad/amp/

نیما عرفانی

در واقع این قابلیت یکی دیگه از محاسن نمایشگر واترفال هستش.

chalton

250 میلیارد دلار! ؟؟؟!!!! اشتباه نوشتید 250 میلیون دلار هست.

calantar

به نظر شما کایرین 810 می تواند فورتنایت را ساپورت کند

pooria

ببین هرچی پول بدی همونقد اش میخوری ولی در جواب شما باید بگم میتونید بازی کنید اما اگه پردازنده ی بهتری روی گوشیتون نصب باشه قاعدتا با کیفیت بهتری میتونید اجراش کنید بعد برای بازی های سنگین باید ببینید گوشیتون سیستم خنک کننده داره یا نه داشته باشه بهتره

MohammadFarhaadi

اپل جاهای حساس و درستی سرمایه گذاری میکنه.مثل کورنینگ یا الجی یا اون شرکت سازنده فیس آیدی و…

Milad7

کارش درسته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)