حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فناوری شارژ سریع سیمی ۶۵ وات و شارژ بی سیم ۳۰ وات را معرفی کرد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | اوپو

به تازگی اوپو اعلام کرد که با فناوری شارژ سریع ۶۵ وات این شرکت باتری گوشی رینو ایس (Reno Ace) زیر ۳۰ دقیقه کاملا شارژ خواهد شد. حالا این تکنولوژی با نام کامل 65W SuperVOOC Fast Charge 2.0 رسما معرفی شده است. اوپو فناوری شارژ سریع سیمی ۶۵ وات و شارژ بی سیم ۳۰ وات را معرفی کرده و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

فناوری شارژ سریع اوپو

فناوری شارژ سریع اوپو

فناوری شارژ سریع اوپو

فناوری SuperVOOC 2.0 همزمان با گوشی اوپو رینو Ace و در تاریخ ۱۸ مهر ماه وارد بازار می‌شود. شارژ سریع 65 وات اوپو، دنباله‌ای بر SuperVOOC است که سال قبل همراه با گوشی اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن معرفی شده بود.

علاوه بر شارژ کامل رینو ایس (Reno Ace) در کمتر از ۳۰ دقیقه، این فناوری می‌تواند باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه را در مدت 5 دقیقه، تا 27 درصد تغذیه کند. آن‌قدر سریع که شاید صرف یک فنجان چای، بیشتر وقت بگیرد!

برای رسیدن به این سرعت دیوانه‌وار کمپانی چینی از گالیوم نیترید (GaN) استفاده کرده است. این ماده نیمه هادی نه تنها مدت زمان شارژ؛ بلکه سایز آداپتور را هم کاهش می‌دهد. همچنین اوپو پنج ویژگی امنیتی را در آداپتور، کابل و گوشی پیاده‌سازی کرده تا ایمنی حداکثری تامین شود.

علاوه بر شارژ سریع 65 وات ، این کمپانی از فناوری شارژ وایرلس ۳۰ وات خود (30W Wireless VOOC Flash Charge) نیز پرده‌برداری کرد. با چنین توانی، یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در 80 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. سازگاری با استاندارد Qi موجب می‌شود که دستگاه‌هایی با پشتیبانی از شارژ 5 یا 10 وات هم، بتوانند از آن استفاده کنند (البته با سرعت محدود). اوپو می‌گوید برای جلوگیری از داغ کردن شدید، چنین شارژری  را به سیستم انتقال انرژی HDVC (جریان مستقیم با ولتاژ بالا) و قابلیت FOD (شناسایی اشیای خارجی) مجهز می‌کند.

اما برسیم به دیگر تکنولوژی شارژ سریع اوپو، یعنی VOOC Flash Charge 4.0 که توان 30 وات دارد. در قیاس با VOOC 3.0، فناوری جدید ۱۲ درصد سریع‌تر است؛ تا جایی که شارژ باتری 4000mAh گوشی را در 30 دقیقه به 67 درصد و در 73 دقیقه به 100 درصد می‌رساند. ضمن اینکه به لطف الگوریتم بهبود یافته‌ی VFC، زمان لازم برای شارژ 10 درصد پایانی را هم کاهش می‌دهد.

نظر شما درباره این فناوری SuperVOOC 2.0 شارژر سریع اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

عالیه

Amin B3DA

از وقتی شیائومی اون 120 وات رو تو سرم انداخته دیگه شارژرای هوآوی و اوپو و… به دلم نمیشینه 😐😂 خدا لعنتت کنه شیا پس بده بیروووون اون سورپرایز و بمب بزرگ را

ولی خب در کل اوپو توی شارژر داره خوش میدرخشه

ramin123

داداش فقط این که شارژر شیائومی 100 واتیه و اون شارژر 120 واتی که میگی، برا خود اوپو عه!!!

m.b

داداش 120 مال ویوو هست…
چرا همه با اوپو اشتباه میگیرنش…🤲🙄

ramin123

🤦‍♂️😬

Amin B3DA

عه پ من خبرشو که خوندم دوسه ماه پیش شایعاتش زده بود مال شیا 🤦‍♂️ ولی اره مصطفی درست میگه مال ویوو بود. من کلا حافظه کوتاه مدتم خرابه 😂

mostafa3

توجه کردید وب سایت نا معتبر dxo
تعقیر کرده امروز
حالت شب
و حالت واید اضافه شده

pooria

خخخ راس میگی منم چیزا ویوو و اوپو رو قاطی میکنم خیلی مثل همن

Milad7

اگر باعث انفجار باتری و یا کاهش عمر مفید آن نشود عالیست

MohammadFarhaadi

واقعا تو تکنولوژی شارژ سریع بهترینه.اول اوپو بعد شیائومی و ویوو و بعدش هم وانپلاس.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)