حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب هواوی میت ۳۰ لو رفت و طراحی دوربین را مشخص کرد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، هواوی

عکس دیگری از قاب محافظ هواوی میت ۳۰ به بیرون درز کرده است. همسو با تصاویر قبلی، روی آن برش‌هایی برای ماژول دوربین دایره‌ای Mate 30 دیده می‌شود؛ اما تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورد. در حقیقت قاب هواوی میت ۳۰ لو رفت و طراحی دوربین را مشخص کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قاب هواوی میت ۳۰

قاب هواوی میت ۳۰

قاب هواوی میت ۳۰

سازندگان قاب محافظ معمولا خیلی زود و پیش از رونمایی، به الگویی از گوشی‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. البته در برخی موارد، آن‌ها نمونه‌هایی اولیه هستند و شاید دارای جزئیات کامل نباشند؛ کمااینکه این قاب محافظ هواوی میت ۳۰ نیز، چیدمان دوربین‌ها را کمی متفاوت از تصاویر قبلی نشان می‌دهد.

تا جایی که می‌دانیم؛ دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سه‌بعدی ToF در پنل عقب این گوشی وجود خواهد داشت. دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو، می‌تواند همان لنز پریسکوپی هواوی پی ۳۰ پرو و دارای ظاهر مربعی شکل باشد. البته شاید هم این شکاف مربعی، به یک فلاش LED بزرگ اختصاص داشته باشد.

کوچک‌ترین حفره روی قاب محافظ هواوی میت 30 احتمالا برای سنسور 3D TOF است. البته در هواوی P30 پرو، فلاش LED و سنسور ToF جدا از مجموعه دوربین اصلی قرار داشتند؛ اینجا هم شکاف بیضوی مشابهی در سمت چپ ماژول دوربین دیده می‌شود. با این حساب، مشخص نیست که وجود برش‌های اضافه روی ماژول دایره‌ای، برای چیست؟

ناچ هواوی میت ۳۰ کوچکتر از میت ۳۰ پرو است

در برخی دیگر از تصاویر منتسب به هواوی میت 30 پرو و میت 30 لبه‌های به شدت خمیده‌ی صفحه نمایش را دیده‌ایم که به نمایشگر آبشاری معروف است. این احتمال هم وجود دارد که با حذف دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، نقش آن‌ها را لبه‌های حساس به لمس ایفا کنند. از دیگر ویژگی‌های این پرچمداران که در تاریخ 29 شهریور معرفی می‌شوند؛ باید به چیپست کایرین ۹۹۰ هواوی، درگاه USB-C و احتمالا یک فرستنده مادون قرمز اشاره کنیم.

منتظر هواوی میت ۳۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

با پوسترا فرق داره

Soraygoular

ایوان بلس ۳ تا رندر از میت ۳۰ پرو و ۲ رندر از میت ۳۰ منتشر کرده پوشش بدید تازه میت ۳۰ پورش دیزاین هم کلی ازش رندر هست که اصلا پوشش ندادین برید اینستا هشتک mate30pro رو سرچ کنید به نظرم بهتر از اینه که منتظر خبر جی اس ام ارینا بمونید

Sheikh-e-tarigh

جایِ یه مثلث خالیه :-\

Dr.Nazer

وای چه طراحی زیبایی؛ دوتا ذوزنقه و لوزی و متساوی‌الاضلاع کم بود اونم اضافه کنین مثلا به‌جای Tof. گوشی ۴ تا Tof داشته باشه که ضرری نداره؛ تازه “کیفیت” عکس هم میره بالا! #ماشین_لباسشویی_سام..ببخشید الجی

_V_

:-/

علی شیخ زاده

خیلی به دوربین این گوشی امیدوارم 👌

علی شیخ زاده

https://www.phonearena.com/news/Mate-30-series-press-renders-leak_id118975
اگه این رندر واقعی باشه و اون حاشیه بالا و پایین که چند روز پیش دیدیم وجود نداشته باشه اخرت طراحیه

نیما عرفانی

بر اساس همین تصویر
اون دوتا بریدگیِ هم اندازه در سمت چپ و راست کادر دایره ای مربوط به دو سنسور ۴۰ مگاپیکسلی میشه و بریدگیِ وسط مربوط به فوکوس خودکار لیزری، بریدگیِ مربعیِ پایین مربوط به سنسور پریسکوپ و بریدگیِ بالا مربوط به سنسور TOF البته احتمال داره موقعیت فوکوس لیزری و TOF جا به جا باشه.
اون شکاف بیضوی در سمت چپ ماژول دوربین هم احتمالاً مربوط به جایگاه میکروفون و فلش هست.
در خصوص دیزاین کادر دوربین های میت ۳۰ قبلاً گفته شده بود که زبان طراحیِ متفاوتی از میت ۳۰ پرو داره و شاید ماژول مستطیلی عمودی داشته باشه.

Amin B3DA

ی سریا که اینجا اومدن نمک ریختن نمیفهمن معنی این قاب رو؟؟ اینا همش تو یه قاب مشکی میره و پیدا نیست. درضمن دوربین همه گوشیا دایره ایه و پریسکوپ مربعه. قاب برندای مورد علاقتونم اگر از این زاویه نگاه کنید میفهمید

Milad7

اینکه با رندرها فرق داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)