حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ال جی جی پد ۵ (LG G Pad 5) در راه است

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، تبلت، شایعات

مدت زیادی است که ال جی تبلت قابل توجهی به بازار عرضه نکرده است. امروز شایعاتی منتشر شده که می گوید تبلت ال جی جی پد ۵ (LG G Pad 5) در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال جی جی پد ۵

 

به طور مشخص شاهد یک تبلت با شناسه LM-T600 هستیم که از آن به عنوان ال جی جی پد ۵ یاد می‌شود. اطلاعات افشا شده درباره تبلت G Pad 5 ال جی  قدری عجیب است. ظاهراً ال جی پس از دو سال از غیبت در بازار لپ تاپ‌ها سراغ چیپست Snapdragon 821 کوالکام رفته که دو سال از عرضه آن می‌گذرد و حتی در این مقطع نیز قدیمی محسوب می‌شود. تبلت مورد بحث با کد TF10 نیز شناخته می‌شود و ارجاع‌های متعددی به آن وجود دارد.

به تازگی تبلت LM-T600L (یا LMT600L) از نهادهای نظارتی کره جنوبی گواهی مخابراتی دریافت کرده است که وجود آن را تأیید می‌کند. جالب اینکه مدل یاد شده در کُد هسته اخیراً آپلود شده بر روی سرورهای ال جی نیز یافت می‌شود و به نظر نمی‌رسد اتفاقی باشد. به طور مشخص شاهد سه مدل LMT600 ،LMT600L و LMT600US بودیم که حالا سومی حذف شده است. ظاهراً LMT600US  نسخه مخصوص بازار ایالات متحده بوده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره سایر ویژگی تبلت مورد بحث در دست نیست. بررسی کد منبع فایل‌های هسته به وجود دو ظرفیت باتری 6,000 میلی آمپر ساعت و 8,200 میلی آمپر ساعت اشاره دارند. ممکن است چندین گونه مختلف از تبلت G Pad 5 در راه باشد اما اختلاف شدید ظرفیت باتری آنها قدری عجیب به نظر می‌رسد.

تبلت G Pad 5 ال جی توسط فروشگاه Google Play نیز مورد تأیید قرار گرفته که برخی از مشخصات کلیدی آن را افشا کرده است. ظاهراً این تبلت از یک صفحه نمایش 1.1 اینچی با وضوح تصویر 1920×1200 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 بهره می‌برد. سیستم عامل اندروید 9.0 نیز متصور است.

این تبلت از شبکه نسل چهارمی LTE پشتیبانی می‌کند و دارای اسکنر اثر انگشت نیز هست اما خبری از NFC نیست. کد هسته منتشر شده ظاهراً نشان می‌دهد ال جی چیپست قدیمی Snapdragon 821 کوالکام را ترکیب با 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به خدمت گرفته است، دست کم مشخصات یکی از مدل‌های G Pad 5 چنین به نظر می‌رسد.

با اینکه اطلاعات موجود قدری عجیب هستند، اما از سوی منابع مختلف افشا شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود قابل تأمل باشند. در هر صورت باید منتظر اطلاعات موثق‌تر ماند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی می تواند بازگشت موفقی به دنیای تبلت ها داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اینکه مشخصاتش دقیقا مث Tab S3 /-:
امیدوارم نیاد همچین چیزیو با قیمت رقبا بده بیرون

Milad7

مالی نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)