حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ال جی با حاشیه نمایشگر کم و کیبرد بی‌سیم قابل جداشدن در حق اختراع این شرکت دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی، تبلت، حق اختراع

ال جی یکی از شرکت های اندرویدی است که در ساخت تبلت تلاش‌های داشته است. تلاش های این شرکت حداقل در رده میان رده توجه های خوبی را به خود جلب کرد تا اینکه چینی های ارزان قیمت وارد شدند و ناگهان سهم شرکت‌های مدعی با قیمت بالا از بازار کمتر شد. حالا اما هر دفعه تورا ای از این شرکت کره‌ای دیده می‌شود که نشان می‌دهد آنها از بازار تبلت ناامید نشده‌اند و حتی به فکر تولید دستگاه در رده‌ی پرچمدار هستند. تبلت ال جی با حاشیه نمایشگر کم و کیبرد بی‌سیم قابل جداشدن در حق اختراع این شرکت دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

حق اختراع ال جی

حق اختراع ال جی

در این حق اختراع یک تبلت با حاشیه نمایشگر بسیار کم از ال جی می‌بینیم که کیبوردی نیز جلوی آن قرار دارد. همانطور که مشخص است این کیبورد قابل جدا شدن بوده و احتمالاً ارتباط بی‌سیم با تبلت خواهد داشت. به نظر می رسد که خود تبلت قاب پشتی جدا شونده است که به صورت پایه عمل می کند.

اینکه چرا باید در این بازار که تبلت‌ها فروش کمی دارند و همان فروش کم هم در اختیار اپل و سامسونگ است دوباره به بازار تبلت‌های آن هم پرچمدار به ورود کند مشخص نیست، شاید این شرکت به یک می‌کند که راهبرد بهتری نسبت به رقبا دارد و جای خالی خود را در بازار حس کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ال جی می تواند با یک تبلت را پرچمدار اندرویدی دوباره به این بازار باز گردد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

مگه اینکه یه خصوصیات یا کاربردهای خاصی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)