حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه هواوی میت ۳۰ (Mate 30) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

تصاویری از جعبه گوشی هواوی میت ۳۰ لو رفت که علاوه نام این دستگاه، بخشی از مشخصات آن را نیز فاش می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جعبه هواوی میت ۳۰ (Mate 30) را ببینیم.

جعبه هواوی میت ۳۰ (Mate 30)

 

هواوی در آینده نزدیک از پرچمداران جدید خود از هواوی میت ۳۰ رونمایی می کند. به تازگی تصاویری از جعبه هواوی میت ۳۰ پرو به اینترنت راه پیدا کرده که ما را بیش از پیش با آن آشنا می کند. این جعبه مشکی رنگ بوده و نوشته های روی آن طلایی رنگ است. در بالای جعبه برند هواوی، در وسط نام دستگاه و در بخش پایینی برند لایکا به رنگ قرمز قرار گرفته است.

در یکی از تصاویر شاهد نمایش بخش زیرین جعبه این گوشی هوشمند هستیم که بخشی از مشخصات آن را شامل می شود. این دستگاه دارای رنگ مشکی روشن بوده و از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. انتظار می رود این نسخه، مدل پایه این گوشی هوشمند چینی باشد. این نمونه از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. از آن جایی که روی جعبه این دستگاه نشانی از کلمه 5G نیست، نباید منتظر پشتیبانی آن از نسل پنجم تلفن همراه باشیم.

جعبه هواوی میت ۳۰ (Mate 30)

جعبه هواوی میت ۳۰ (Mate 30)

گوشی های سری میت 30 هواوی در تاریخ ۲۸ شهریور در شهر مونیخ، آلمان معرفی می شوند. این محصولات ابتدا در کشور چین قابل خریداری خواهند بود. بر اساس شایعات، هواوی میت ۳۰ با قیمت پایه 562 دلار وارد بازار می شود. این محصولات به صورت پیش فرض فاقد سرویس های گوگل خواهند بود؛ با این حال سیستم عامل اندروید روی آن ها نصب شده است

نظر شما چیست؟ فکر می کنید میت ۳۰ می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

دو تا نکته:
1) فکر میکنم هوآوی باز از همون خطوط مورب روی پشت گوشی استفاده کرده…
2) امسال یک رنگ قهوه‌ای و سبز چمنی داره…

Sheikh-e-tarigh

من جعبه میت 7 رو دارم هنوز.همین شکلیه فقط بجای 30 نوشته 7.😂😂

Sheikh-e-tarigh

الان رفتم نگاه کردم ظاهرا اشتباهی شده.😐😅

Mortazavi

چه قیمت خوبی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)