حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اپل تی وی پلاس ماهانه ۵ دلار است و یک سال اشتراک رایگان دارد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اپل تی وی پلاس با هزینه اشتراک ماهیانه ۵ دلار و اشتراک سالانه رایگان برای صاحبان آیفون و مک معرفی شد. Apple TV Plus از اول نوامبر با قیمت 4.99 دلار در ماه ارائه می گردد و افرادی که یک آیفون، مک یا اپل تی وی خریداری می کنند، می توانند یک سال آن را به صورت رایگان تماشا کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت اپل تی وی پلاس

قیمت اپل تی وی پلاس

قیمت اپل تی وی پلاس

جزئیات مربوط به سرویس اشتراک اپل مربوط به نمایش های تلویزیونی و فیلم های منحصر به فرد اصلی می باشد که امروز 10 سپتامبر در رویداد معرفی پرچمدار آیفون اعلام شد.

در ماه مارس ، اپل رسما ایده خود را برای ارائه سرویس اشتراک تلویزیونی مانند Netflix در رویداد مشابه اعلام کرد. اما این شرکت ، در آن زمان جزئیات اصلی را که مشترکان احتمالی باید درباره اپل تی وی پلاس بدانند ، بازگو نکرد ، اطلاعاتی همانند این که چه روزی می توانند آن را راه اندازی کنند ، چه محتوا برای پخش جریانی در دسترس خواهد بود و مهمترین آنکه چقدر هزینه خواهد داشت . در این مراسم تمام این جزییات مطرح شد.
این شرکت پیش از این مشخص کرده بود که اپل تی وی پلاس تبلیغات نخواهد داشت و در بیش از 100 کشور جهان در دسترس خواهد بود. همچنین بخشی از ویژگی اشتراک مربوط به قابلیت های خانواده می باشد که به شما و حداکثر پنج عضو خانواده امکان می دهد طرحی را به اشتراک بگذارید.

همچنین Apple TV Plus در کنار سایر اشتراک های ویدیویی مانند HBO یا Starz در App تی وی های این کمپانی قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره این سرویس اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)