حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۱ پرو مکس با چیپست اپل A13 رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

آیفون ۱۱ پرو مکس به عنوان قدرتمندترین پرچمدار ۲۰۱۹ اپل معرفی شد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED مجهز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره iPhone 11 Pro Max صحبت کنیم.

آیفون ۱۱ پرو مکس

آیفون ۱۱ پرو مکس

آیفون ۱۱ پرو مکس

اپل مطابق پیش بینی ها امشب از آیفون های ۲۰۱۹ شامل آیفون ۱۱ با آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس رونمایی کرد. این محصولات به عنوان جایگزین گوشی های آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS مکس وارد بازار می شوند. از نظر طراحی تفاوت زیادی میان این محصولات شاهد نیستیم و تنها نحوه طراحی پنل پشتی این محصولات تغییر داشته است.

آیفون ۱۱ پرو مکس مانند نسل گذشته خود به یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED با نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. وظیفه تامین انرژی آیفون 11 پرو مکس مانند برادران آن بر عهده چیپست اپل A13 است. اپل برای پرچمدار 2019 خود از جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS 13 استفاده کرده است.

آيفون ۱۱ پرو مکس

آيفون ۱۱ پرو مکس

از نظر میزان رم و حافظه داخلی تفاوتی میان این گوشی هوشمند و آیفون ۱۱ پرو نیستیم. این محصولات به 6 گیگابایت رم مجهز شده اند و در نسخه های مختلف با 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسند. این دو آیفون فاقد درگاه کارت حافظه خارجی هستند. اپل از زمان معرفی آیفون ۷ پلاس از دوربین اصلی دوگانه در پرچمداران خود استفاده کرده و حال با معرفی گوشی های آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس، از دوربین اصلی سه گانه بهره برده است.

عمر باتری آيفون ۱۱ پرو مکس

عمر باتری آيفون ۱۱ پرو مکس

آیفون ۱۱ پرو مکس روی پنل پشتی خود دارای سنسورهای 12، 12 و 12 مگاپیکسلی و همچنین تصاویر سلفی کاربران نیز توسط یک سنسور 12 مگاپیکسلی ثبت می شود. اپل ظرفیت باتری این دستگاه را افزایش داده و حال شاهد تامین انرژی آن توسط یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی هستیم. این گوشی هوشمند اپل از شارژ بی سیم و شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره آیفون ۱۱ پرو مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

226 گرم وزن…
بدون شرح

Dr.Nazer

تانکه مگه؟😐

android pie

فک کنم اپل یه چیزایی میزاره تو این گوشی که وزنش انقدر زیاد میشه A80 با اون اندازه صفحه اون پاپ اپ سنگینش با باتری 3700 220 گرم هست این با باتری 3500 و بدون مکانیسم پاپ اپ با صفحه نمایش6.5 228 گرمه🤔🤔🤔

m.b

فریم استیل، شیشه ضخیم تر از بقیه…

android pie

فریم نوت 10+ هم استیل بود باتری 4300 قلم صفحه 6.8 اینچی هر دو طرف شیشه بازم 196 گرم هست

_V_

نوت ۱۰ پلاس فریمش الومینیوم های پولیش بود استیل نبود
ظاهرش مث استیل بود فقط

m.b

اون ماجراش امسال فرق داشت با بقیه و با ترفند هایی که زده فکر کنم امسال سبک ترین در رده خودش باشه که منم تو همون پستی که بخاطر کم کردن متریال های اضافی گفتن امتیاز تعمیر پذیریش پایینه، گفتم من یه بیست برای این حذف متریال های اضافی قائلم…

Genesis

شیشه ضخیم تر؟؟
برا همین تو دراپ تست ها زودتر ناکار میشه ؟؟؟
باتری نوت رو چی میگی؟؟
این کار رو بیتز هم انجام میده
الکی وزن رو زیاد میکنه تا هدفون هاش با کیفیت به نظر برسه

pouya

ی گوشی همه چی تموم معرفی کرد

m.b

comment image
خوب شد استیو جابز مُرد و این روز ها رو ندید🙄…

pouya

عخی…

vahid

حیف این همه قدرتی که زیر این طراحی زشتو تکراری قرار گرفته،،پشتشم که زشت تر از نسل قبلش شده،،وزنشم که ذهن آدمو میبره سمت ساختو ساز و مصالح ساختمونی (آجر)تو سر هر کی بخوره طرف میره تو کما،

online_wireless

گوشی خیلی قدرتمندیه و از بقیه گوشیا تو این زمینه خیلی بهتر عمل کرده جدای از قدرت پردازشی و گرافیکی، هماهنگی سخت افزار با سیستم عامل هم طبق معمول عالیه ولی از نظر ظاهری گوشی بنظرم نسبت به نسل قبل نه تنها پیشرفت نکرده بلکه از لحاظ چینش و شکل دوربینش پسرفت داشته.

online_wireless

وزن گوشی یه فاجعست حتی از ۱۲۸ گیگ هم شروع نکرده حافظه داخلیش، ارزش خرید نداره.

MohammadFarhaadi

پس احتمالا سایتای تکنولوژی اشتباها همیشه آیفون رو جزء بهترین پرچمداذا میدونن و تو بررسیاشون گوشیه مرجع احتمالا بخاطر افتضاح بودنه آیفونه که همیشه انتخاب میشه!!!یا حتی احتمالا گوشیای دیگه که مطمئنا چینش دوربینشون حتی دوگانه(مثل پیکسل)از این ببعد مربعیه در اصل اسکیه آیفون از بقیست!!!یعنی ماشین زمان داشته رفته در آینده ببینه فلان گوشی چه طرحی زده بعد بیاد ازش اسکی بره!!!

MohammadFarhaadi

واقعا باید قبول کنیم برندای دیگه فعلا با هر پیشرفت و امکاناتی که دارن به آیفون نمیرسن در کل وظیفه یه گوشی بودن رو که کاربری راحت در کنار امکانات مناسب و قدرت خیلی زیاده رو هیچ برندی مثل اپل یه جا جمع نکرده.یادمه دوستان میومدن اسلوموشن رو با سونی نمایشگر رو با سامسونگ دوربین رو با دوربینهای حرفه ای سنسور اثر انگشت آیفون رو با سنسورهای اف بی آی و… مقایسه میکردن و یه خورده به مغز فندقیشون نمیرسید که همه اینها در اصل در یک گوشی جا شدن این شاهکاره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)