حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست بیشترین امتیاز بنچمارک Antutu ماه آگوست منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | بنچمارک، شیائومی

یک ماه پیش بود که بلک شارک ۲ پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت حافظه رم به قیمت ۴۳۵ دلار رسما معرفی شد و حالا درصدر بیشترین امتیاز بنچمارک Antutu قرار گرفته است. لیست بیشترین امتیاز بنچمارک Antutu ماه آگوست منتشر شده و در ادامه با هم آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بیشترین امتیاز بنچمارک Antutu ماه آگوست

بیشترین امتیاز بنچمارک Antutu ماه آگوست

بیشترین امتیاز بنچمارک Antutu ماه آگوست

بنچمارک چینی AnTuTu به تازگی رتبه بندی جدید خود در ماه اوت را منتشر کرده است. اینطور که پیداست، گوشی بلک شارک پرو 2 با عملکرد خارق العاده خود و کسب امتیاز 469708، توانسته در صدر این فهرست قرار بگیرد. این رتبه بندی بر اساس هشت نسخه مختلف از نرم افزار انتوتو انجام شده که همه آن ها فقط در کشور چین قابل دسترسی هستند.

البته توجه داشته باشید که امتیازات درج شده در این فهرست، در واقع میانگین کل امتیازاتی است که دستگاه ها در طی تست های مختلف به دست آورده اند. نسخه جدید AnTuTu تاکید بیشتری روی نتایج مربوط به حافظه دارد. بنابراین یک اسمارت فون با توجه به نحوه پیکربندی خود می تواند امتیازات متفاوتی را کسب کند.

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، اسمارت فون مخصوص گیمینگ بلک شارک 2 پرو با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی، در جایگاه اول فهرست انتوتو قرار دارد. جایگاه بعدی متعلق به گوشی ایسوس راگ فون 2 با ظرفیت حافظه 8/128 گیگابایتی است که موفق شده به امتیاز نسبتا بالای 469590 دست یابد. این دو دستگاه تنها محصولات موجود در این فهرست هستند که به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده اند. سایر گوشی ها از تراشه اسنپدراگون 855 استاندارد بهره می برند.

نسخه 12/256 گیگابایتی وان پلاس 7 پرو نیز موفق شده با کسب امتیاز 447345، رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. رتبه چهارم تا هفتم نیز به ترتیب متعلق به گوشی های نوبیا رد مجیک 3، وان پلاس 7، بلک شارک 2 و نسخه اکسپلورر شیائومی Mi 9 پرو است. در رده های آخر نیز اسامی گوشی های اکسون 10 پرو 5G، میزو 16s و ردمی K20 پرو به چشم می خورد.

نظر شما درباره بنچمارک ها و عملکرد دستگاه ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

قیمت پایین تر قدرت بیشتر 😑به این میگن احترام به مشتری .بعضی برند ها هستن که میانرده و بالا رده شون رو هم قیمت یا بیشتر از اینا قیمت گذاری میکنن یه مشت جیره خور ماهی چهارصد هزار تومنی هم دارن هی میان میگن احترام به مشتری یعنی برند ….😑😂🤣🤣

mostafa3

منظورت سامسونگ نبود که

ronin

نه نه اینا احترام به مشتری نیست
اینکه گوشی شکننده عرضه کنی بشکنه جمع کنی ۶ ماه دیگه عرضش کنی احترام به مشتریه😂
طبق نظریه کارشناس ۴۰۰ تومنی

_V_

“عرضه کنی”

عرضه نشد!
و اینکه میشه بگی میت ایکس کجاس الآن؟
فولد ک ۶ سپ میاد

ronin

عزیز من از میت ایکس دفاع کردم؟
در ضمن صحبت کارشناس سایتو بازگو کردم
سخت نگیر زیاد

_V_

اوکی

m.b

فردا شیائومی تکنولوژی جدیدی رو در راستای ارتقاء شارژر های وایرلس معرفی میکنه…

Sheikh-e-tarigh

خدایا این شرکت دیگه چه اعجوبه تو هر زمینه ای داره تلاش میکنه که سایر برند ها رو بذاره تو جیبش خوشبختانه حالا حالا هم قصد توقف نداره شرکتی که ارزش حمایت داره این شرکته حالا شما برو glx بخر بگو ما باید حمایت کنیم تا تولیدات داخلی با کیفیت تر بشه شیائومی از اولش با خلاقیت و نوآوری شروع کرد که الان این جایگاهو داره مثل بعضی دوستان دزدی و کپی کاری نکرد نکته جالبتر اینجاست که خوشو به زور به خریدارا تحمیل نکرد.

Sheikh-e-tarigh

کامنت یسری اصلاحات نیاز داشت اولا که بعد اعجوبه خودتون یه “ای هستش” اضاف کنید. دوما هم تو خط آخر خوشو نیست بلکه خودشو هست که بنده بخاطر مطالعه زیاد به ضعف بینایی دچار شدم,مدیونید اگر فکر کنید دلیل دیگه ای داره.
با تشکر.

Dr.Nazer

کتاب‌هایی که مطالعه می‌فرمودید درباره شامپو پرژک بوده؟

_V_

“دزدی و کپی کاری نکرد”

الله اکبر

ronin

کپی قبلا اره
ولی دزدیو با مدرک بگو
نه مثل چالتون و هالک و …. و مابقی ترولا رو هوا بگی

_V_

کپی کاریشو گفتم ک هنوزم انجام میده نه دزدی رو چون درباره شیائومی نرفتم تو کارش و اینکه بحث سر شیائمی بود ن هواوی /-:

علی شیخ زاده

همه هم چینی هستن 😐

STORMRED

درود بر شیائومی

Milad7

اورکلاک کردن

Milad7

فریب اعداد دستکاری شده را نخورید 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)