حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس پرو بی ۹ ( Asus Pro B9) یک لپتاپ ۱۴ اینچی با وزن ۸۸۰ گرم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۴ درصد است

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | IFA 2019، ایسوس

دو دسته کلی کاربر لپتاپ داریم، دسته اول وزن و ابعاد اصلا برای آنها ملاک نیست و دسته دوم که اولویت آنها همین فاکتور است. اگر شما مانند ما در دسته دوم هستید، ایسوس IFA 2019 را با دستگاه بی نظیری برای ما آغاز کرده است. لپ‌تاپ جدید ایسوس ASUSPRO B9 همانی محصولی است که شما می‌خواهید؛ قدرتمند، زیبا، سبک و بسیار کارآمد. ایسوس پرو بی ۹ ( Asus Pro B9) یک لپتاپ ۱۴ اینچی با وزن ۸۸۰ گرم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۴ درصد است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ایسوس پرو بی ۹

ایسوس پرو بی ۹

ایسوس پرو بی ۹

تا به حال لپ‌تاپ‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا معرفی شده‌اند که مدعی لقب «سبک‌ترین» بوده‌اند ولی حقیقت این است که با توجه به بروزرسانی هر ساله پردازنده‌ها، سیستم‌های داخلی و به صورت کلی ساختار لپ‌تاپ‌ها، هر ساله این عنوان جابجا می‌شود و برای مثال لپ‌تاپی که ۵ سال پیش سبک‌ترین بوده، دیگر امسال ارزش خرید ندارد.

لپ‌تاپ ASUSPRO B9 که در نمایشگاه IFA 2019 و در غرفه ایسوس پیش روی کاربران و خبرنگاران قرار خواهد گرفت با وجود نمایشگر 14 اینچ خود وزن باورنکردنی 880 گرمی دارد. در واقع تیم طراحی و مهندسین ایسوس با اثری هنرمندانه ترتیبی را اتخاذ کرده‌اند که بتوان یک لپ‌تاپ 14 اینچی را در دل یک بدنه که پیش از این برای لپ‌تاپ‌های 13 اینچی دیده بودیم جای داد.

نکته اصلی این طراحی این است که حاشیه‌های مزاحم نمایشگر تا حد بسیار زیادی حذف شده و این لپ‌تاپ زیبا و سبک به نسبت نمایشگر به بدنه عالی 94 درصدی رسیده است.

اما در بخش سخت‌افزار نیز برای هر چه عالی‌تر شدن دستگاه از پردازنده‌های نسل دهم اینتل استفاده شده که قابلیت پشتیبانی تا دو حافظه SSD با ظرفیت‌های حداکثر یک ترابایت نیز وجود دارد. این بدان معناست که شما با یک محصول با ظرفیت بسیار بالا و مسلماً بسیار سریع روبرو خواهید بود که البته باید توجه داشته باشید چندان هم نمی‌تواند ارزان‌قیمت باشد.

در بخش محافظت از بدنه نیز ایسوس  عملکردی بسیار مطلوب داشته و توانسته با دریافت مجوز محافظت نظامی MIL-STD 810G خیال کاربران خود را راحت کند که این لپ‌تاپ همه فن حریف، در هر شرایط سختی قابلیت کار داشته و به همین راحتی‌ها مقاومت خود را از دست نمی‌دهد.

متأسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول توسط شرکت سازنده اعلام نشده است ولی مسلماً طی روزهای آینده باید منتظر خبرهای بیشتری در مورد ASUSPRO B9، سبک‌ترین لپ‌تاپ دنیا باشیم. نظر شما درباره ایسوس پرو بی ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

ایسوس واقعا لپ تاپ های بینظیری داره در کیفیت و کارایی.

Milad7

تو این خراب شده نمیشه لپ تاپ خرید!

Milad7

لپ تاپ گیمینگ 20 میلیون !!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)