حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Antutu گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۳ اس رکورد بالای ۵۱۰ هزار را ثبت کرد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | ZTE، بنچمارک

گوشی هوشمند نوبیا رد مجیک ۳ اس به تازگی توانسته تا با کسب امتیاز 510496 رکورد جدیدی را در بنچمارک AnTuTu به ثبت برساند. این یک رکورد فوق العاده برای گوشی گیمینگ ZTE نوبیا رد مجیک ۳ اس به شمار می رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۳ اس

 

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۳ اس

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۳ اس

طبق اخبار منتشر شده در وب سایت رسمی آنتوتو، یک اسمارت فون جدید با شماره مدل NX629J_V1S توانسته است با کسب امتیاز بالای 500000، رکورد تازه ای را از خود بر جای بگذارد. شواهد بسیاری وجود دارند که ثابت می کنند این محصول، همان گوشی نوبیا رد مجیک 3S و یا Red Devil 3S است.

نوبیا رد مجیک 3S موفق شده تا در بخش CPU و GPU به ترتیب امتیازات 147674 و 193366 را به دست آورد. بنابراین وجود پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس در این محصول چندان خارج از انتظار نخواهد بود. با توجه به امتیاز 91414 می توان حدس زد که این دستگاه به رم 12 گیگابایتی و حافظه فلش 3.0 UFS مجهز شده است. همچنین گفته می شود رد مجیک 3S دارای سیسستم فایل F2FS است. کسب امتیاز 72042 در بخش UX نشان می دهد که گوشی جدید نوبیا از یک صفحه نمایش بی نظیر با رفرش ریت بسیار بالا بهره می برد.

البته آنتوتو اعلام کرده که امتیاز 510496 مربوط به تست های آزمایشگاهی نوبیا رد مجیک ۳ اس است. حال باید چند روز دیگر منتظر بمانیم تا از عملکرد این محصول در دنیای واقعی نیز باخبر شویم.

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، قدرت پردازش اسمارت فون مخصوص گیمینگ نوبیا به وسیله تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس تامین می شود. این محصول از جلوه های صوتی سه بعدی و چهار بعدی نیز پشتیبانی می کند.

گوشی نوبیا رد مجیک 3S احتمالا فردا یعنی ۱۴ شهریور به دنیا معرفی می شود. جالب است بدانید که در حال حاضر، تعداد گوشی هایی که از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس بهره می برند، انگشت شمار است. اسمارت فون ویوو iQOO پرو، میزو 16s پرو، بلک شارک 2 پرو و ایسوس راگ فون 2 از جمله این محصولات هستند.

منتظر گوشی گیمینگ زد تی ای نوبیا رد مجیک ۳ اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خرجش یکم صبره…
همین الان تو ماه آگوست صدر آنتوتو مال بلک‌شارک 2 پرو شد(بعدشم راگ فون ایسوس)…
این ماه هم پرچمدار جدید شیائومی میاد و صدر رو قبل از اینکه لیست جدید ماه سپتامبر توسط آنتوتو منتشر بشه، از این گوشی میگیره…

نیما عرفانی

البته باید توجه داشت که پرچمدار جدید شیائومی ماهیت گیمینگ نداره پس یعنی میشه این احتمال هم در نظر گرفت که در بهترین حالت حول و حوش امتیاز بلک شارک ۲ پرو بیاره مگراینکه عوامل دیگه ای مثل miui11 سوار بر اندروید ۱۰ پیش فرض دخیل باشه که بتونه به مرز ۵۱۰ هزار برسه.

m.b

علاوه بر اون 2 که گفتی(که قطعاً تاثیر دارن) ممکنه تکنولوژی های جدیدتر هم استفاده کنه…
رفرش ریت بالا هم شنیدم تاثیر داره…

نیما عرفانی

رفرش ریت بالارو که رد مجیک ۳ إس و راگ فون ۲ هم دارن.

m.b

زمزمه ها زیاده خب و من فعلاً استناد نمیکنم…

m.b

https://www.gsmarena.com/black_shark_2_pro_tops_antutus_august_rankings-news-39028.php
جناب عطایی لیست برترین دیوایس های ماه اگوست آنتوتو منتشر شد…

Farcry

یه مقدار سایت های طرفدار برند ها دارن اشتباه تییتر میزنن.الان هم geekbench 5 و هم Antutu 8.0.7 با نسخه های قبل خیلی تفاوت پیدا کردن.مثلا خیلی از کانال ها بنچمارک پردازنده جدید مدیاتک و کرین 810 رو توی نسخه 8 با اسنپ 730 در ورژن 7 Antutu مقایسه کردن و نتیجه گرفتن که مدیاتک و کرین بهترن درحالی که با اختلاف در هردو ورژن اسنپدراگون بهتر بوده.

android pie

از کی اسنپ 730 از کایرین 810 بهتر بوده جناب؟؟؟؟از هر نظری که بگید 810 بهتر هست

Farcry

توی پست معرفی black shark 2 pro هم بعضی ها میگفتن که به خاطر لوله خنک کننده، اسنپ 855 پلاس از A12x قوی تره و امتیاز 500 هزار A12X رو آورده و… اون نتیجه با ورژن 8.0.7 Antutu بوده و اگر نتیجه A12X با اون نسخه بیاد نزدیک 700 هزار میگیره.black shark 2 pro در ورژن 7 کمتر از 400 هزار امتیاز گرفته.

Milad7

اورکلاکه

Milad7

قطعا دستکاری شده! 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)