حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رکورد فروش هواوی وای ۹ ۲۰۱۹ (Y9 2019) فقط در چین به ۱۰ میلیون دستگاه رسید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

هواوی در فروش گوشی پایین‌رده هواوی وای ۹ ۲۰۱۹ (Huawei Y9 2019) بسیار خوب عمل کرده است. شاید شرکت هواوی با فروش خود در بازارهای غربی و به خصوص امریکا با مشکل مواجه شده باشد، اما عملکرد این کمپانی در سرزمین مادری خود بسیار خوب و چشمگیر بوده است. خبر می رسد که رکورد فروش هواوی وای ۹ ۲۰۱۹ (Y9 2019) فقط در چین به ۱۰ میلیون دستگاه رسید و این یک رکورد درخشان است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رکورد فروش هواوی وای ۹ ۲۰۱۹

رکورد فروش هواوی وای ۹ ۲۰۱۹

رکورد فروش هواوی وای ۹ ۲۰۱۹

یک مقام ارشد هواوی در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که تاکنون بیش از ۱۰ میلیون دستگاه Enjoy 9 Plus یا همان هواوی وای ۹ ۲۰۱۹ فروخته شده و هم‌اکنون نیز خط تولید این تلفن متوقف شده است تا فرآیند تولید انجوی ۱۰ پلاس آغاز شود.

به عبارت دیگر، نقطه عطف عملکرد هواوی به بازار چین مربوط می‌شود که حدود ۱۰ میلیون عدد از هواوی (Y9 (2019 را که همان Enjoy 9 Plus در بازار چین بوده، به فروش رسانده است.

این تلفن با شماره مدل‌های JKM-AL00 و JKM-TL00 با قیمت 200 دلار به فروش می‌رسد. مشخصات فنی تلفن نیز از نقاط قوت (Y9 (2019 به شمار می‌روند. تراشه کایرین ۷۱۰، نمایشگر بزرگ با رزولوشن +HD  و دو دوربین در بخش جلو و عقب را می‌توان از دلایل محبوبیت این تلفن محسوب کرد.

جانشین این تلفن با نام Enjoy 10 Plus طی رویدادی در شهر ژیان چین تا دو روز دیگر معرفی خواهد شد. این دستگاه دارای یک مجموعه دوربین اصلی سه‌گانه و یک دوربین سلفی پاپ‌آپ است. جانشین Enjoy 9 Plus در چهار رنگ مختلف روانه بازار خواهد شد.

هواوی انجوی ۱۰ پلاس ۱۵ شهریور با دوربین سلفی پاپ آپ طور معرفی می شود

انتظار می‌رود که قیمت انجوی ۱۰ پلاس نیز در همان محدوده قیمتی نسل قبلی خود باشد. بنابراین می‌توان گفت که قیمت این دستگاه از حدود ۲۰۰ دلار شروع می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر انجوی ۱۰ پلاس هستید؟ هر چند که باید در بازار خود با نامی جدید به دنبال باشیم چون سری انجوی برای بازار چین است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

انر ایکس رو بشدت ترجیح میدم به سری وای

Farcry

انصافا هوآوی کار خوبی نمیکنه که روی میانرده هاش و گوشی های پرچمداری مثل honor v20 از پنل آمولد استفاده نمیکنه. از همون عکس دوم میشه به وضوح فهمید که این گوشی ها اطراف حاشیه مشکل درز نور و روشنایی کمتر نسبت با رقبا دارن.

m.b

تا سال 2020 پنجاه درصد فروش هوآوی در چین خواهد بود…
این هدفیه که دنبالش میکنن تا کاهش 30 میلیونی فروش جهانی که احتمالاً امسال به وجود میاد رو کمتر کنن…

_V_

همچین تیتر زده فقطططط در چین! انگار چین مثلا ارمنستانی بحرینی جاییه 😐 لامصب اونهمه جمعیت داره😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)