حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش سایپا دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ + جدول قیمت و مدل

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

در ادامه فروش نسبتا قسطی (!) سایپا برای چند محصول پرفروشش، برای دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ طرح فروش جدید این شرکت اجرا می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط فروش سایپا دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ را به همراه جدول قیمت و مدل مرور کنیم.

شرایط فروش نقد و اقساط سایپا دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸

شرایط فروش سایپا دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸

شرایط فروش سایپا دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸

طرح فروش ویژه تنظیم بازار محصولات شرکت سایپا یکشنبه ۱۱ شهریورماه ادامه خواهد شد. در این طرح اقساطی مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودرو  ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی 58 میلیون و 943 هزار  تومان، تعیین شده است. همچنین برای خرید این خودرو تسهیلات 10 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در سه فقره چک با فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

همچنین خودروهای تیبا SX با رینگ فولادی، تیبا SX با رینگ آلومینیومی و ساینا دنده ای با رینگ فولادی نیز به ترتیب با پیش پرداخت های 43 میلیون و443  هزار تومان، 46 میلیون و 443 هزار  تومان و 55 میلیون و 943 هزار تومان فروخته می شود. برای خودروها 5 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته می شود.

گفتنی است مبلغ پیش پرداخت برای خودرو سایپا 151 نیز 40 میلیون و 313هزار تومان تعیین شده است. برای این خودرو نیز 4 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قیمت های فضایی…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)