حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقش سئو سایت در طراحی وب سایت شما

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سئو یا بهینه سازی موتور های جست و جو به منظور بهتر شدن عملکرد و کارآمدی سایت شما بر اساس استاندارد های موتور های جست و جو و جذب کاربر و بازدید کننده است. عوامل مهمی در سئو سایت شما موثر و تاثیر گذار می باشد. همچون کلمات بکار رفته در متن تا لینک های وارد شده به سایت شما نسبت به سایر سایت ها.

مهم ترین سوال افرادی که قصد طراحی سایت و به کار بردن سئو را دارند آن است که سئو چیست.

سئو چیست؟

شاید برای شما این سوال مطرح شده باشد که سئو چیست ؟ مجموعه فعالیت ها و برنامه ریزی هایی است که در طراحی سایت ، تعیین استراتژی محتوایی انجام می دهیم تا جایگاه مناسبی در نتایج جست و جوی گوگل کسب نماییم و کاربران بیشتری به سایت ما مراجعه کنند و آنها را جذب کنیم.

قابل ذکر است که سئو (SEO) یا همان بهینه سازی موتور جست و جوی گوگل به معنای دستکاری موتور جست و جو، فریب کاری و روش های غیر اخلاقی نیست. این روش ها برای کمک به بهبود عملکرد رویت و ارتباط سایت ها در نتایج جست و جوی طبیعی گوگل با رسیدن به جایگاه و رتبه ای بالا ایجاد شده است

سئو یکی از زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ است که اگر در فضای آنلاین مشغول به کسب و کار باشید مجبور هستید تا برای یاد گیری آن زمان صرف کنید.

شرکت دیجی ویت با برنامه ریزی و انجام الگوریتم ها شما را در صفحه اول موتور جست و جو قرار می دهد و شما را جز برترین سایت های صفحات اول قرار می دهد.

خدمات سئو چیست؟

هدف از خدمات سئو کمک‌ به سایت ها در بدست آوردن رتبه اول و بالا در موتور جست و جوی گوگل است.

با نمایش دادن صفحات مرتبط با پرسش جست و جو شده مزایای زیادی برای موتور جست و جو و کاربر دارد که در آن کاربر نتایج جست و جوی خود را به سادگی پیدا می کند و موتور جست و جوی نیز قابل اعتماد کاربران می شود، چرا که الگوریتم آن بهترین صفحات مرتبط را با پرسش مواجه می کند. بعد از اینکه سئو برای بهینه سازی صفحات کار خود را انجام دهد این فرایند نیازمند دانش، تجربه و مهمترین عنصر زمان است. زمان بزرگترین سرمایه اولیه برای بهینه کردن وب سایت می باشد.

بسته به اینکه چگونه از کلمات کلیدی و مهم استفاده و بهره گیری شود، سئو ممکن است هفته ها و یا ماه ها طول بکشد تا به نتیجه مطلوب خود برسد و ممکن است نتایج بهبود موتور جست و جو به سرعت دیده نشود.

مفهوم و نتیجه سئو فقط مربوط به موتور های جست و جو نیست بلکه استفاده از عوامل افزایش بازدید سایت و مناسب سازی سایت به روش های مختلف نیز اطلاق می کند.

دیجی ویت

دیجی ویت

شرکت دیجی ویت با بهترین افراد و تیم حرفه ای خود با تمام امکانات به روز و جدید سعی دارد شما را جز بهترین نمایش های موتور جست و جو قرار دهد و طبق آمار حدود ۹۷ درصد از کاربران از نتایج بدست آمده خود راضی هستند و از شرکت دیجی ویت نهایت قدردانی را می کنند.

این جای حیرت و تعجب نیست که سایت ها چه از نوع سایت شرکتی باشد و یا چه از نوع سایت شخصی و یا سایتی که محصولی را به فروش میرساند بر سر رسیدن به رتبه اول موتور جست و جو گوگل تلاش و رقابت کنند. مثلا واژه بیمه خود به خود ۱.۵۵ میلیون جست و جوی گوگل را به خود اختصاص می دهد و رتبه اول حدود ۳۶.۷ درصد بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد و رتبه دوم حدود ۲۰.۶ درصد و ما بقی رتبه ها نیز به همین شکل ادامه می یابد. این مسئله برای سایت های بسیار خوب و مناسب است و اگر در جایگاه های اول تا سوم باشند رضایت کافی دارند، و برای آنها بسیار سودمند است که در بالای نتایج جست و جوی موتور گوگل قرار بگیرند.

پس سئو سایت بسیار مهم است و باید برند و سایت خود را با دقت و کمک افراد با تجربه مدیریت کرد و در نتیجه باعث فروش زیاد محصولات شما می شود و بهترین ابزار برای تبلیغ شما سئو است.

پس اگر فکر طراحی سایت دارید و اطلاعات کافی در مورد چگونگی استفاده از سئو و سایر فاکتور ها را ندارید می توانید با کارشناسان و گروه حرفه ای دیجی ویت تماس حاصل فرمایید و از آنها در این زمینه به نحو احسن استفاده نمایید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)