حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید انجام خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

وزیر صنعت ، معدن و تجارت از لزوم خارج کردن خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ از خط تولید و جایگزینی خودروهای جدید و با کیفیت خبر داد. به این ترتیب توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید انجام خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید

پراید

پراید

وزیر صنعت، معدن و تجارت که به اراک سفر کرده بود در بدو ورود به استان مرکزی گفت: پراید و پژو ۴۰۵ باید با انجام برنامه ریزی های لازم از خط تولید خارج و خودروهای جدید و با کیفیت جایگزین آنها شود.

رحمانی روز پنجشنبه در بدو ورود به استان مرکزی درباره توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ گفت: خودروهای فاقد استاندارد و کیفیت از خط تولید ۲ خودروساز بزرگ کشور خارج می شوند.

وی با بیان اینکه خودروهای قدیمی و خودروهایی که نتوانند استاندارد های لازم را پاس کنند، از خط تولید خارج می شوند، افزود: این خودروها در سایپا پراید و در ایران خودرو پژو ۴۰۵ بوده که باید با انجام برنامه ریزی های لازم خودروهای جدید و با کیفیت جایگزین آنها شود.

حضور در نشست کارگروه تسهیل و رفع وانع تولید، بازدید از شرکت کاغذ پاسارگاد، بازدید از صنایع نخ خمین، حضور در گلزار شهدا، بازدید از طرح شرکت مانا انرژی این شهرستان، بازدید از طرح تولید کاغذ از سنگ، بهره برداری از طرح توسعه شرکت سنگستان محلات، آغاز عملیات اجرایی دار القرآن نیم ور، بهره برداری از شرکت پارس بافت دلیجان و آغاز عملیات اجرایی طرح شرکت قیر اسپادانای دلیجان از جمله برنامه های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید توقف تولید پژو ۴۰۵ و پراید چه زمانی انجام شود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

هه

afsoon

اگر بنا به این چیزا باشه باید تمامی محصولات ایران خودرو و سایپا دیگه تولید نشه .قیمت ها هم آنچنان بالا رفته که مردم توان خرید همون پراید هم ندارن دیگه .تیبا هم همون پراید هست پارس و سمند هم همون چهارصد و پنج .تخته کنید در این ماشین سازی رو .سی و پنج درصد هزینه های بیمارستانی کشور خرج مصدومان همین اشغال های داخلی میشه .سالی هفتاد هزار میلیارد تومن هم هزینه کلی تصادفات و بیمه های فوتی و صدمه های بدنی .کلی ماشین چینی سه تا پنج هزار دلاری وجود داره یکم انصاف داشته باشید بدون گمرک و مفت خوری وارد کنید یا خودتون مونتاژ کنید بدید مردم .چه گیری کردیم توی این کشور .

_V_

Here is Iran ☺

مراقب گونی ها هم باش

Amir galaxy

۳۳ تا مثبت😐
با چه vpn مثبت میدی ؟!

Milad7

چه عجب!

Milad7

لامصب پیکان 2 هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)