حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی گلکسی نوت ۱۰ پلاس را ببینید: ۲ شارژر وایرلس

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

تقریبا هفته گذشته بود که تست مقاومت گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G را با هم در ترنجی دیدیم. کانال یوتیوب JRE معمولا پس از تست مقاومت‌هایی که انجام می دهد اقدام به کالبدشکافی هم می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کالبدشکافی گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G را ببینید، ویدیویی که به ما ۲ شارژر وایرلس را نشان می دهد.

کالبدشکافی گلکسی نوت ۱۰ پلاس

بورد دو لایه گلکسی نوت ۱۰ پلاس

بورد دو لایه گلکسی نوت ۱۰ پلاس

کالبدشکافی گلکسی نوت ۱۰ می تواند موارد مختلفی را نشان بدهد. برای مثال اینکه سامسونگ بورد دو لایه را برای گلکسی نوت ۱۰ پلاس در نظر گرفته که این یک الهام از طراحی آیفون های جدید است. به این ترتیب فضای کمتری درون دستگاه برای بورد اشغال می شود و می توان طراحی بهینه تری ارایه کرد.

از دیگر موضوعات قابل توجه در کالبدشکافی گلکسی نوت ۱۰ پلاس می توان به سیستم خنک کننده فوق العاده آن که تا به حال فقط گوشی های مخصوص بازی مانند ریزرفون دیده شده، اشاره کرد.

طراحی بلندگوی مکالمه گلکسی نوت ۱۰ پلاس که در نقش بلندگوی دوم هم نقش ایفا می کند می تواند جالب باشد. اینجا می بینید که بلندگو پایین‌تر از خروجی بسیار باریک بلندگوی مکالمه و سوراخ لبه بالای فریم دستگاه قرار دارد. با طراحی ویژه ای که در نظر گرفته شده بلندگو به سمت پایین صدا را منتشر می کند و با انعکاس آن از دستگاه خارج می شود.

سوراخ معمایی بالای گلکسی نوت ۱۰ برای بلندگوی استریو است

به این ترتیب باید گفت که گلکسی نوت ۱۰ پلاس بلندگوی مکالمه یکپارچه با نمایشگر ندارد و همان بلندگوی سنتی برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین حضور دو شارژر وایرلس در گلکسی نوت ۱۰ پلاس قابل توجه است. یکی از این شارژرها برای شارژ شدن خود دستگاه و دیگری برای شارژ شدن قلم S Pen جدید دستگاه استفاده می شود.

گله هایی هم از طراحی گلکسی نوت ۱۰ پلاس وجود دارد و آن سختی زیاد در تعمیر است. این را پیشتر در گزارش iFixit دیده بودیم اما اینجا کاملا لمس شد. نظر شما درباره طراحی داخلی گلکسی نوت ۱۰ پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

“سامسونگ بورد دو لایه را برای گلکسی نوت ۱۰ پلاس در نظر گرفته که این یک الهام از طراحی آیفون های جدید است. به این ترتیب فضای کمتری درون دستگاه برای بورد اشغال می شود و می توان طراحی بهینه تری ارایه کرد”
اینم یکی از دلایل کاهش ضخامتش که به دوستان گفته بودم مشابه همین کارا باعث شده که نمره تعمیرپذیری پایینی بگیره که برای من اصلاً مهم نیست و خوشدستی و وزن مناسب خیلی بهتره…

m.b

“از دیگر موضوعات قابل توجه در کالبدشکافی گلکسی نوت ۱۰ پلاس می توان به سیستم خنک کننده فوق العاده آن که تا به حال فقط گوشی های مخصوص بازی مانند ریزرفون دیده شده”
🤦‍♂️🤦‍♂️🙄
میانرده های رده بالا هم دیگه این روزا خنک کننده دارن…
اونم انواع مختلفی مثل مایع یا گرافیتی و گازی یا چینی اونم چند لایه نانو…
هایپ رو بذارید واسه یه جایی که واقعاً ارزشش رو داشته باشه…👌

mehrdad_ma

یه بنده خدایی ادعا داشت که موبایل فروشی داره و باتری معمولی و پلاس رو تست کرده
اونم یکی دو هفته پیش !!!!!
گوشی ها خیلی خیلی زودتر به دست ما ایرانیان میرسه چون ترولیم
حتی زودتر از پیش فروش در کشورهای تولید کننده

UnderTaker

ایول سامسونگ 👌 خوشمان آمد.

Dr.Nazer

بسم‌الله‌الرحمان‌الرحیم
فتبارک‌الله‌الحسن‌الخالقین
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت تمامی ترول‌ها و اساتید سایت، به‌خصوص استاد عرفانی که دلیل نفس کشیدنشون پست‌های رسانه‌ی دکتره ناظره.
ما با همت مسئولین و اراده‌ی مشمولین؛ پست‌جدیدی رو با عنوان “بررسی iPhone XS Max” منتشر نمودیم که انشاالله پس از خواندن آن به بخیه نیاز خواهید داشت.
لینک پست : https://www.instagram.com/p/B1r7_3BH7Yl/?igshid=1vb1bd0im4xv4
صدق‌الله‌العلی‌العظیم

arshiamt1383

اجرکم مع الله برادر

_V_

ک*ص نگو مردک

خدافظی کرد منم ترد کرد رفت تو تازه اومدی میگی اجرکم مع الله

arshiamt1383

عه جه جالب

_V_

نکنمت

arshiamt1383

lol

_V_

بکنمت؟

_V_

به به

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)