حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه ارز دیجیتال تلگرام به نام گرم (Gram) احتمالا ۹ آبان ۹۸ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

فیسبوک اخیرا به دنبال راه اندازی یک ارز دیجیتال جدید با نام لیبرا بود و برای این ارز کیف پول دیجیتالی با نام کالیبرا نیز راه اندازی کرده است. اما ظاهرا تلگرام هم از ماجرا عقب نمانده و تا ۹ آبان از ارز دیجیتال خود با عنوان گرم (Gram) رونمایی خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ارز دیجیتال تلگرام به نام گرم (Gram)

ارز دیجیتال تلگرام به نام گرم (Gram)

ارز دیجیتال تلگرام به نام گرم (Gram)

این ارز دیجیتال کار خود را با سرمایه گذاری شرکت ها آغاز خواهد کرد در نتیجه عرضه اولیه این ارز دیجیتال به طور خصوصی در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

ظاهرا امکان ذخیره سازی ارز دیجیتال گرام در یک کیف پول دیجیتال امکان پذیر خواهد شد و در اختیار بیش از 200 میلیون از کاربران تلگرام در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. اما هنوز مشخص نیست که چگونه می توانند به رمزنگاری ارز دیجیتال در تلگرام بپردازند. باید صبر کنیم و ببینیم که تلگرام چگونه ارز دیجیتال خود را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

احتمالا در پیش فروش خصوصی و اولیه ۲ میلیارد دلار سرمایه جذب خواهد شد و در پیش فروش عمومی بیش از ۱ میلیارد سرمایه جذب خواهد شد. در همه این ارقام احتمال است و باید ببینیم که چه رخ خواهد داد.

البته باید اشاره کنیم به دلیل محبوبیت تلگرام احتمالا این پروژه با موفقیت روبرو خواهد شد. کیفی پول این ارز دیجیتال نیز به زودی معرفی خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. فعلا تلگرام در تلاش است تا در عرضه خصوصی به بالاترین رقم جذب سرمایه دست یابدو هر چه زودتر به سکه های مورد نیاز خود برسد.

ارز دیجیتال تلگرام

ارز دیجیتال تلگرام

از سوی دیگر ظاهرا لیبرا، ارز دیجیتال فیسبوک با عرضه فاصله زیادی ندارد و در ایالات متحده به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. به هر حال عملکرد هردو ارز دیجیتال باید بسیار دقیق صورت گیرد تا در نهایت در این رقابت هر یک نتایج خوبی دریافت کنند.

شما چطور فکر می کنید؟ آیا تلگرام فقط با ۲۰۰ میلیون کاربر می تواند در مقابل غولی مانند فیسبوک که به تنهایی ۲.۳ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و سرویس‌های یکپارچه ای مانند واتس اپ و اینستاگرام در اختیارش است، شانسی برای ارایه ارز دیجیتال داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)