حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این شاید هواوی میت ۳۰ (Mate 30) باشد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

می دانیم که خانواده هواوی میت ۳۰ حداقل دو عضو پرچمدار دارد که به نام های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو شناخته خواهند شد. دو روز پیش بود که در ترنجی طراحی هواوی میت ۳۰ پرو را دیدیم. سال های اخیر نشان داده که به جز در ابعاد یا موارد خیلی جزئی، تفاوتی در طراحی دو عضو معمولی و پرو خانواده هواوی میت وجود نخواهد داشت. امسال اما شاید شرایط کمی متفاوت باشد و این شاید هواوی میت ۳۰ (Mate 30) باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی میت ۳۰ (Mate 30)

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید به صورت خلاصه می توان گفت که طراحی دوربین هواوی میت ۳۰ با هواوی میت ۳۰ پرو احتمالا متفاوت است. پیش از این ما طراحی دایره ای با یک حلقه رنگی عریض متفاوت برای هواوی میت ۳۰ پرو را دیدیم که مراجع زیادی صحت آن را تایید کردند.

اینجا اما طبق شایعات قبلی که مربوط به قاب هواوی میت ۳۰ می شد، یک دوربین مستطیلی را شاهدیم که می تواند کاملا جذاب ظاهر شود. البته اینکه باید طراحی هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو تا این حد از یکدیگر متمایز باشد یا نه را نمی دانم اما می تواند جالب باشد.

هواوی میت ۳۰

هواوی میت ۳۰

موضوع دیگر را باید از نمای جلوی هواوی میت ۳۰ و با تمرکز بیشتر روی تصویری که می بینید، استخراج کنیم. همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک ناچ نسبتا عریض اما اینجا با دو دوربین دیده می شود. احتمالا بین این دو دوربین برای بلندگوی مکالمه باشد که این ها تفاوت های بین میت ۳۰ پرو و میت ۳۰ است.

به این صورت می توان گفت هواوی تصمیم دارد تا طراحی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو کاملا متمایز نشان دهد که یک موضوع نو است. نظر شما چیست؟ آیا این طراحی را می پسندید؟ فکر می کنید طراحی میت ۳۰ بهتر است یا میت ۳۰ پرو؟ البته از یاد نبرید که این ها همه فعلا در حد شایعه است و هیچ چیز رسما تایید نشده است.

طراحی هواوی میت ۳۰ پرو را ببینید

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

شاید هم میت 30 پرو باشد
شاید هم فیک باشد
شاید هواوی نباشد

android pie

به نظر من این خیلی بهتر از طراحی دایره ای میت 30 پرو هست فقط جای دوربینا یکم به هم نزدیک تر بشن خیلی بهتر میشه در کل خیلی خوبه اگه واقعی باشه😑😑😑

aliasad

عجب سر مطلب مزخرفی(این شاید میت ۳۰باشد)😑

vahid

خدا کنه همین باشه

vahid

خدا کنه همین نباشه،اینم به خاطر اون دوست عزیزی که دیسلایک داده😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)