حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو ای ۶ پلاس (Moto E6 Plus) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | موتورولا

به تازگی تصاویر موتورولا موتو ای ۶ پلاس (Moto E6 Plus) لو رفته و در آن می بینیم این گوشی هوشمند دارای ناچ قطره طور است. به هر صورت این چیزی است که تقریبا همه موبایل های این روزها دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا موتو ای ۶ پلاس (Moto E6 Plus) را ببینید.

موتو ای ۶ پلاس

موتو ای ۶ پلاس

موتو ای ۶ پلاس

ماه گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی موتو ای ۶ از سوی شرکت موتورولا بودیم و حال به نظر می رسد این برند به دنبال رونمایی از مدل قدرتمندتر آن است. به تازگی موتورولا موتو E6 پلاس در چندین تصویر به نمایش گذاشته شده است. بر اساس این تصاویر، محصول آینده موتورولا از سیستم عامل اندروید ۹ به صورت پیش فرض بهره می برد. در بالای صفحه نمایش شاهد حضور برش قطره ای هستیم و همچنین در اطراف آن حاشیه های کمی به چشم می خورد.

در سمت راست این اسمارت فون دکمه های تنظیم صدا و پاور به چشم می خورد. پنل پشتی این دستگاه شفاف بوده و روی آن دوربین اصلی دوگانه حضور دارد. این دوربین دارای چیدمان عمودی بوده و زیر آن فلاش LED قرار گرفته است. در مرکز پنل پشتی لوگوی موتورولا به چشم می خورد که زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با این محصول به اینترنت راه پیدا کرده؛ با این حال در گذشته شاهد حضور آن در بنچمارک گیک بنچ بودیم.

بر اساس این بنچمارک، قدرت موتورولا موتو ای ۶ پلاس (Moto E6 Plus) توسط مدیاتک هلیو پی ۲۲ تامین می شود. این پردازنده با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری توسعه یافته است. این گوشی موتورولا به ۲ گیگابایت رم مجهز شده که البته احتمال عرضه آن در نسخه های دیگر نیز وجود دارد. این دستگاه در بخش تک هسته ای امتیاز ۸۲۰ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۳۶۳۷ را کسب کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید موتو ای ۶ پلاس یک دستگاه دوست داشتنی از موتورولا باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

تست باتری نوت۱۰ پلاس اومد
نتیجه عجیب البته در کنار تست عجیب!
تستو ببینید میفهمید خودتون

_V_

https://youtu.be/QbYUzU7to2g

دراپ تستشم اومد

_V_

هی بپر بپر میکنه😅😂

Milad7

چند سال قبل یکی از دوستان موتورولای قدیمی داشت با ماشین از روش رد شدم آخ نگفت لعنتی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)