حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو سامسونگ با لولا بزرگتر دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم که موبایل های تاشو آینده خواهند بود و این آینده یعنی این که قرار است طراحی ویژه ای ارایه کنند اما نکته اینجاست که طراحی مذکور هنوز تبیین نشده است. این بار در طرح جدیدی که از حق اختراع تازه سامسونگ منتشر شده گوشی تاشو سامسونگ با لولا بزرگتر دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی تاشو سامسونگ با لولا بزرگتر

گوشی تاشو سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ

گوشی Galaxy Fold اولین گوشی تاشوی سامسونگ اما با ساختاری متفاوت طراحی شد؛ به‌طوریکه در حالت باز شبیه به یک تبلت است و زمانیکه بسته می‌شود به یک گوشی ضخیم تبدیل خواهد شد. با این حال سامسونگ به تازگی پتنت جدیدی به ثبت رسانده است که به نظر می‌رسد رقیبی جدی برای گوشی RAZR موتورولا خواهد بود.

اوایل ماه جاری این پتنت در سازمان جهانی مالکیت معنوی به ثبت رسیده و حال به لطف وبسایت LetsGoDigital ما مجموعه‌ای از رندرهای این پتنت را در اختیار داریم که نشان می‌دهد این طرح ممکن است چگونه عمل کند.

مانند گوشی Mate X هوآوی نمایشگر این دستگاه هم از سمت بیرون خم می‌شود. با این تفاوت که اندازه اصلی این دستگاه در زمانی که باز است به بزرگی میت اکس نیست و زمانیکه تا می‌شود به گوشی بسیار کوچکی تبدیل خواهد شد. در نمایشگر کوچکتر امکان انجام عملیاتی مانند گوش دادن به موسیقی، تغییر آهنگ، هکس سلفی گرفتن و دیدن توتیفیکشن‌ها وجود دارد. البته از آنجاییکه در این حالت نمایشگر گوشی خم شده است، دوربین اصلی مانند دوربین سلفی گوشی عمل خواهد کرد.

گوشی تاشو سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ

آنچه که این دستگاه را از گوشی ریزر موتورولا متمایز کرده است، مکانیزم تاشو آن است که به لولای دستگاه فضایی برای تکان خوردن می‌دهد و اجازه می‌دهد نمایشگر از چند نقطه امکان تاشدن به سمت بیرون و حتی داخل را داشته باشد. این طرح مفهومی مطمئناً جدید و هیجان انگیز خواهد بود و چشم‌انداز صنعت تولید گوشی‌های تاشو را تغییر خواهد داد. گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای تاشو راهی به‌سوی دنیای آینده هستندو شرکت‌های تولیدکننده گوشی، یکی پس از دیگری به تولید این دستگاه‌ها مشغول شده‌اند. با این حال، راه پیش رو به نظر دشوار می‌آید، چرا که Mate X هوآوی و گلکسی فولد سامسونگ با تأخیر زیادی روبه‌رو بوده‌اند و  هنوز راه خود را به بازار باز نکرده‌اند.

نظر شما درباره این طرح خاص سامسونگ برای گوشی تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

آینده دنیای موبایل،گوشی های تاشو هستن،گوشی های منعطف اول راه هستن یه جورایی تازه میخوان راه بیوفتن،الان بهترین موقع برای برندهای ورشکسته مثل نوکیا،سونی،بلک بری،موتورولا هست که از همین اول راه دوباره شروع کنن و بیان بالا.

oppo

چالتون کار ندارم طرفدار چه برندی هستی،من خودم طرفدار اوپو و هوآوی هستم ولی اگه غیرت داری به هشتک( #مصطفی مادرتو…)بپیوند تا دیگه به کسی تو این سایت بی احترامی نشه.

arshiamt1383

سلام اکانت دوم چالتون

Amir galaxy

تا دیگه تو این سایت به کسی بی احترامی نشه؟!!
تو خودت مرز های بی احترامی رو داری جابجا میکنی
اگه مصطفی با ناموس تو کاری داشت تو هم حق داشتی همچین کاری کنی
اگه از طرف اون زخمی روی بدنت به جا مونده با خود شخصش مقابله کن نه اینکه مثل ترسو ها متصل بشی به فحش و ناموس و اینچیزا
مرد همون مصطفی هست که جواب توی بی شخصیت و بی خانواده رو نداده و دستت رو باز گذاشته تا بیشتر شخصیت خودتو و خانوادتو به رخ همه بکشی
دلم نمیومد ریپلای ادم کثیفی مثل تو رو بزنم اما مجبور شدم
تو همون کوچه بازار لایقته جای تو توی سایت تکنولوژی نیست

_V_

“تو ام آدم نیستی یه آشغال بودی”

Milad7

فعلا این پروژه شکست خورده اس

Amir galaxy

گوشی های تاشو زمانی بدرد میخورن که یه فکری به حال ضخامتشون کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)