حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی بسیار متفاوت پلی استیشن ۵ را در حق اختراع سونی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | پلی‌استیشن، حق اختراع، سونی، کنسول بازی

به نظر می رسد طراحی پلی استیشن ۵ بیشتر متفاوت با آن چیزی که شاید تصور می کردیم است. حق اختراعی از سونی لو رفته که به ما یک بازطراحی اساسی در بدنه پلی استیشن ۵ را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی پلی استیشن ۵

طراحی پلی استیشن ۵

طراحی پلی استیشن ۵

این حق اختراع همین ماه در برزیل توسط سونی ثبت شده و مدیر فنی آن Yusuhiro Ootori طراحی آن را بر عهده داشته. این طراحی شامل تمام نکات و مشخصه‌های یک کنسول بازی می‌باشد. نظر شما چیست درباره این تصاویر چیست، کنسول نهایی، یک کیت توسعه یا طرحی که هیچوقت روشنایی روز را به خود نخواهد دید؟

این حق اختراع مربوط به یک دستگاه ناشناخته است که سونی هفته گذشته آن را به ثبت رسانده. خبر از سوی وب‌ سایت LetsGoDigital منتشر شده که اشاره می‌کند سونی این دستگاه را در کلاس حق اختراع 14.02 قرار داده، کلاسی که شامل پردازش داده و لوازم جانبی است. سونی همچنین پلی استیشن 4 را نیز در همین کلاس 14.02 اضافه کرده بود که به حدس و گمان‌های ما در ارتباط با مشاهده طرح اولیه پلی استیشن 5 می‌افزاید.

LetsGoDigital ادعا می‌کند که سونی به ندرت حق اختراعی (مربوط به طراحی) را ثبت می‌کند که قرار نیست عرضه شود، اگر چه ما نمی‌توانیم چنین موضوعی را تایید کنیم. در حالیکه حضور دیسک درایو و پورت‌های متعدد و متنوع همگی به یک کنسول بازی ربط داده می‌شوند، اما این طرح کمی اغراق آمیز به نظر می‌رسد، بخصوص در مقایسه با نمونه‌های مختلف پلی استیش 3 و پلی استیشن 4.

مشخصات پلی استیشن ۵ (Play Station 5) توسط سونی منتشر شد

تعداد زیاد پره‌ها و قسمت‌های مشبک بیشتر به یک رایانه گیمینگ شبیه است تا چیزی که قرار است در اتاق نشیمن قرار گیرد. با این وجود احتمال دارد که شاهد یک کیت توسعه باشیم (دستگاهی که در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌گیرد)، که معمولا بزرگ‌تر و متفاوت‌تر از مدل اصلی هستند. اگر اینطور نباشد و در واقع شاهد یک نمونه اولیه از پلی استیشن 5 هستیم بنابراین احتمالا بسیار متفاوت‌تر از چیزیست که اکثر کاربران تصور می‌کرده‌اند.

نظر شما درباره طراحی احتمالی پلی استیشن ۵ چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چقدر ضخیمه!

ARMTIN

یک منبع ژاپنی قبلا اعلام کرده بود سونی در طراحی PS5 بخاطر سخت افزار قدرتمند این کنسول با مشکل گرما زیاد رو به رو هست
.
.
.
شاید طراحی لو رفته از کنسول PS5 کمی در نگاه اول اغراق آمیز بنظر برسه … اما اگه به دقت به طراحی و حفره ها کنسول نگاه کنید متوجه میشد سونی یک طراحی حرفه ای و مهندسی جهت « کنترل گرما » و «خروج بهتر گرما از بدنه »کنسول PS5 ایجاد کرده ..⁦✔️⁩⁦✔️⁩

Taskin

قیافش نسبت به نسل قبل خیلی خفنه
اما زیادی بزرگ نیست؟؟؟؟
اصن وایسا
حجمش زیادی زیبا نیست؟

نیما عرفانی

اگه سونی تو صنعت موبایل عملکرد ضعیفی داشته اما همچنان پرقدرت در تولید و عرضه ی کنسول بازی و محتوای سرگرمی ادامه میده و پلی استیشن ۵ می‌تونه جزو تاپ ترین محصولات این برند باشه 🙂.

Dr.Nazer

این لندکروزه یا پلی‌استیشن؟😐

Dr.Nazer

ما میتونیم شکایت کنیم چون این پتنتِ دستشویی ایرانیه :-/

The Destroyer

🤣😂👌

The Destroyer

من با این حال ایکس باکس رو بیشتر میپسندم البته نظر شخصی خودمه

_V_

ایکس باکس همچنان داره در کنار کنترل گرمای مناسب بدنرم توی سایز مناسب میکنه بعد سونی از ساندویچ به لندکروز(ب قول ناظر) تبدیل شده😐

ARMTIN

دوست عزیز
تا جای که بنده اطلاع دارم ( روی کاغذ ) کنسول بعدی ماکروسافت Xbox Scarlett در برابر سخت افزار قدرتمند PS5 هیچ حرفی برای گفتن نداره😑
.
.
.
چجوری به این زودی به این نتیجه رسیدید که کنسول اسکارلت کنترل دما بهتری نسبت کنسول PS5 داره ؟؟؟
نباید زود قضاوت کنیم بهتر صبر کنیم

_V_

من طبق شرایط الان گفتم

وان ایکس با پرفورمنس بالاتر کوچیکتره و کنترل دمای بهتری داره شکیل ترم هست

ولی پی اس۴ پرو چی؟

البته من هیچکدومو ندارم و فقط چیزی که هست رو بیان کردم😀

The Destroyer

البته جناب armtin یه چیزی رو هم باید در نظر بگیرید. به نظرم کنسول سونی تو سوئد به قیمت 1000 دلار پیش فروش شده بود که برای یک کنسول قیمت خیلی زیادیه اما فکر نمیکنم مایکروسافت یه همچین قیمتی رو برای کنسول جدیدش بذاره. به علاوه، هنوز سخت افزار ps5 کامل مشخص نیست و بعید میدونم آنچنان تفاوتی با سخت افزار xbox داشته باشه. با تمام احترامی که برای سونی قائلم، امسال سال مایکروسافته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)